![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ meer voldoening van wat je persoonlijk kan bereiken me scholieren/leerlingen. - meer werk met aanleren cultuur, taalvaardigheden en opvoeding. In witte scholen heb je: - meer bemoeizucht van de ouders. + minder werk met aanleren cultuur, taalvaardigheden en opvoeding.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie commissaris heeft 2733 euro netto en is tot zijn 65 gaan werken. 45 dienstjaren.
Berg uw grapje van 3600 euro netto voor een school direkteurtje maar snel weer op.....Beetje ernstig blijven kan af en toe geen kwaad. Een schooldirecteur heeft dat nog niet als netto wedde. Vergewis jezelf https://www.intermediair.nl/personal...w.google.be%2F Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 mei 2018 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de overheid wordt het ondertussen handiger om een lijst op te stellen van de beroepen die niet zwaar zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Period. -Nuff said-
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Is geen zwaar beroep; 't zijn zwaar beroepsklagers!
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#748 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is snel gebeurd. De enige categorie die niet onder zware beroepen valt in de overheidssector zijn de overbetaalde schijnzelfstandigen die overheidsopdrachten uitvoeren.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens ze daar staan is dat "onderwijs geven" meer verworden tot "hou ze elke dag een paar uur bij en bezig zodat ze niet op straat lopen". Strikt gezien zou men dus "zo slim" moeten zijn om er niet meer aan te beginnen aan zo'n job. Maar leerkrachten moeten er nu eenmaal zijn en scholen ook. Welke soort mensen zich straks nog zullen aandienen is maar de vraag, qua kwaliteit en inzet... en gevolgen. Laatst gewijzigd door andev : 25 mei 2018 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zij die hebben gekozen voor andere beroepen hebben dat ook gekozen. wat is nu in feite je punt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die eindwedde bereik je wel al na 20 jaar. Dan zit je op het max van de weddeschaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon ademen is al genoeg om als ambtenaar loonsverhoging te krijgen.
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fredje toch. ![]()
![]() |
![]() |
#757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen wat medelijden met U ![]() Zo ver wegtrekken en U dan zo vervelen daar bij de Chinezen dat je uw ganser dagen moet vullen met over Belgische zaken te lallen. Ik zou me daar in uw plaats toch niet direct meer mee bezighouden. Maar sans rancune hoor.....je bent hier net als iedereen welkom ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar Fred toch. Geef hem nog wat tijd. Hij weet nog niet dat wij hier zijn om ons bezig te houden. Heb je al een Zinees zien lachen? Zelfs met een hoorapparaat hoor je het niet. Aan het klikken van zijn gebit kun je vermoeden dat hij lacht. JP moet zich alle dagen aanpassen. Juist daarom waardeer ik zijn tussenkomsten wel. Als hij het achterste voor schrijven nog machtig wordt dan vindt ik JP een geweldige kerel. Hij brengt tenminste een exotisch tintje in de ketel. Gelukkig. Want hij slaagt er in om mij bijtijds te wekken. Als ik s'morgens wakker wordt met mijn frituurketel op mijn PC en last heb van een stijve nek besef ik dat ik de volgende nacht weeral geen last zal hebben van een stijve st.k. En dat moet vermeden worden. Dus welkom JP. Blijven man! Wie niet akkoord gaat krijgt van mij een nest wespen in zijn gat. Zingende Zinesen zijn ook plezant! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |