![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
niks "officieel", in tegendeel zelfs, heel erg illegale sluikreklame.
|
|
|
#562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Schoontjes
|
|
|
|
#563 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar natuurlijk...
Ik heb naar die match gekeken, ook al ben ik geen voetbalfan en voetbaltechnisch niet onderlegd. Die jongens van de Rode D.'s hadden beter verdiend. De Fransen hebben een taktiek toegepast die het kijken naar wedstrijd eigenlijk niet erg aantrekkelijk maakte. Wanneer Courtois na de match gedegouteerd verklaarde dat de Fransen er eigenlijk anti-voetbal van maakten had hij helemaal gelijk. Ik heb ook de match tegen Japan gevolgd en dat vond ik veel meer boeiend. Niet zozeer omdat de R.D.'s daar hebben gewonnen maar omdat de Japanners een tegenstander waren die getuigden van veel meer fysieke beweeglijkheid en taaiheid dan hetgeen de Fransen gisteren lieten zien. Laatst gewijzigd door quercus : 11 juli 2018 om 20:09. |
|
|
|
|
|
#564 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#565 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De Vlaamse leeuwen die ik vandaag zag uithangen waren allemaal geel-zwarte leeuwen zonder de rode klauwen. Blijkbaar is de officiële vlag van de Vlaamse gemeenschap niet zo populair
|
|
|
|
|
|
#566 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlamingen gebruiken de zwart/gele vlag niet uit sympathie met de collaboratie uit WO2, maar wel omdat die vlag reeds eeuwen daarvoor een Vlaams symbool was. Punt. |
|
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Panda is waarschijnlijk lid van de SPa en wil er daarom absoluut die rode kleur bij |
|
|
|
|
|
|
#569 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ik noteer gewoon dat je walgt van democratische referenda, al is dat uiteraard geen verassing uit de koker van ’n belgofascist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eveneens het feit dat je hierdoor 'n rabiaat tegenstander bent van échte democratie, toont net aan dat je van wanten weet en/of mee in het politieke graaisysteem zit. Dán heb je uiteraard redenen genoeg om het BROV bij voorbaat af te schieten. Dus nogmaals, de enige reden van zo’n blatante houding daaromtrent, is dat je zelf aan de belgo-vetpotten mag meelikken en dat zo lang mogelijk wil blijven doen, net zoals bij alle rabiate belgo-fascisten het vet van hun kinnen druipt. Je poging om de niet-likkers/pottenvullers af te doen als amateurs, is alvast ’n mooi voorbeeld van je/de fascistische inslag die referendumhaters kenmerkt.
|
|
|
|
#570 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bindende referenda.... zeg dat maar eens tegen de Britten.
![]() Maar dat heb ik hier al een koppel keer in het lang & het breed uitgelegd, maar bepaalden hier snappen het blijkbaar nog altijd niet zo goed. Ik ga zelfs nog een stapje verder. Een bindend referendum is zelfs on-democratisch. Democratisch = de stem van het volk. Hoe kan je nu in godsnaam het volk laten stemmen voor iets waar ze de ballen verstand van hebben, in de meeste gevallen dan toch. Is dat de wil van het volk ? Is dat doordacht ? Wat met de thuisblijvers die niet gaan stemmen omdat ze het niet begrijpen ? Neen, dat is puur populisme. Stemmen voor de grootste roepers zonder te weten voor wat ze stemmen. Als dat een democratie is, dan kan je even goed met de pijltjes op een darts blok gaan spelen. Kijk gewoon naar de Brexit.
|
|
|
#571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus jij denkt dat de mensen die gaan stemmen alle partijprogramma's kennen, en allemaal gaan stemmen "omdat ze "het" goed begrijpen? NIET omdat er stemplicht is in Belgique, en ze niet beter weten dan dat ze MOETEN gaan stemmen? Eender op wie of wat? Is DAT doordacht? Is DAT "de wil van het volk"? Wat met de mensen die stemmen op "de grootste roepers"? Is dat ook puur "populisme"? Of weten die weer niet wat ze doen? Wat met de thuisblijvers die, ondanks de stemplicht, niet gaan stemmen "omdat ze "het" niet begrijpen? Als je ziet wat de zogenaamde "volksvertegenwoordigers" met onze stemmen doen, met wie ze in zee gaan, ook als ze van tevoren zeggen dat ze het NIET zullen doen, of als je ziet welke verkozenen worden uitgesloten, dan is gaan stemmen evengoed "met pijltjes schieten op een dartsblok".
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 juli 2018 om 07:20. |
|
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus braaf blijven kiezen voor hen die je later zullen laten vallen is 'van moeten', op of in de stal.
|
|
|
|
#573 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er iemand is die niet vriendelijk is/blijft voor hen die van politiek hun beroep maakten ben ik het. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat ik niet "braaf ga kiezen" voor hen die me later zullen laten vallen. Ik bleef al thuis VOOR de schilpadboom liet weten dat verzaken aan de stemplicht geen gevolgen meer zou hebben. Makkelijk zat, want verzaken aan de stemplicht had veel eerder ook al geen gevolgen meer. Ik ben daar het levende bewijs van.
|
|
|
|
#575 |
|
|
|
|
|
|