Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2018, 10:07   #201
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Misschien interpreteer ik sommige verdoken bedoelingen in sommige postings verkeerd maar ik voel in sommige een stille hoop dat damesondergoed voor mannen gewoon mode wordt waar je mee naar je werk kunt . Probleem is dat binnen niet zo lange tijd de Islam het hier gaat overnemen, dat de Sharia gaat ingevoerd worden en dat het dan rap gaat gedaan zijn met die mode. Dus degenen die nog willen profiteer er nu nog van want de tijd is kort.
nu zit ik met de vraag of jij op je werk regelmatig gecontroleerd wordt op je ondergoed natuurlijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 10:10   #202
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ongeveer alles dat Theo Francken zegt staat haaks op de realiteit en haaks op de N-VA. Misschien is het tijd dat Theo Francken naar het Vlaams Belang verhuist, waar hij thuishoort.
Ik zou het omgekeerde willen voorstellen, het VB hoort bij de NV-A; en niet alleen het VB.
Het is spijtig en totaal niet democratisch dat een partij niet mag meedoen maar door enkele vroegere programmapunten hebben ze zichzelf de das om gedaan. Momenteel is stemmen voor het VB hetzelfde als naar een wedkantoor gaan en je geld op een paard zetten dat niet meeloopt. Alleen goed om enkele goedbetaalde postjes te bezorgen aan mensen die wel alles mogen zeggen maar waar geen enkele rekening mee gehouden word. Dus, als je wil dat je stem mee de doorslag geeft stem dan voor een partij die iets kan beslissen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 10:11   #203
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nu zit ik met de vraag of jij op je werk regelmatig gecontroleerd wordt op je ondergoed natuurlijk.
Voor u een vraag...…………...voor mij een weet...…….
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 10:14   #204
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Voor u een vraag...…………...voor mij een weet...…….
zolang ge maar niet door de mand valt.
Oud 28 augustus 2018, 10:22   #205
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
hij blijft het wel brengen in een maatschappelijke context van meer en meer geweld tegen homo's op straat, de laatste paar jaar is echt een rampzalige evolutie.
Meh, ik zit er hier niet met mijn neus bovenop, maar van wat ik nog volg van jullie actualiteit, zie ik dat toch niet als een continue terugkerend topic. Lijkt me niet dat daar zo'n rampzalige evolutie is, of dat België plots een tweede kalifaat tegen homo's is geworden. Maar goed, I could be mistaken.

Of het NV-A zwaar gaat beïnvloeden of niet: time will tell, maar my two cents daarin zijn toch "don't count on it".
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 10:30   #206
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Meh, ik zit er hier niet met mijn neus bovenop, maar van wat ik nog volg van jullie actualiteit, zie ik dat toch niet als een continue terugkerend topic. Lijkt me niet dat daar zo'n rampzalige evolutie is, of dat België plots een tweede kalifaat tegen homo's is geworden. Maar goed, I could be mistaken.

Of het NV-A zwaar gaat beïnvloeden of niet: time will tell, maar my two cents daarin zijn toch "don't count on it".
jullie actualtiteit?

voor mij hoeft het N-VA ook niet te beinvloeden, maar het is wel een maatschappelijk probleem dat uit de hand aan het lopen is.

1 familielid en twee vrienden ... er passeert geen week meer zonder dat een van hen op zijn minst verbaal agressie ondergaat op straat en moet gaan lopen.

en let wel, hand in hand lopen laat staan kussen op straat zoals 20 jaar geleden wel kon, dat doen ze allemaal al 10 jaar niet meer intussen ... het gaat zuiver over t uiterlijk, gewoon modebewust rondlopen is al een risico, ik heb t ook niet over vrouwenkleren...

edit : en het is ook geen exclusief stedelijk probleem meer... dit gebeurt nu ook in dorpen en wijken waar je dat nooit zou verwachten

Laatst gewijzigd door Anna List : 28 augustus 2018 om 10:32.
Oud 28 augustus 2018, 10:34   #207
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Citaat:
veganisme is al lang geen rariteit meer. Het geitenwollensokkenaura errond is verdwenen. Je ziet het aan het aanbod van plantaardige alternatieven in warenhuizen. Dat neemt exponentieel toe: van veganistische pizza’s tot broodbeleg. Er is een kantelpunt in aantocht. En als dat eenmaal is bereikt, kan het snel gaan. Dan wordt veganisme de norm en vlees eten een uitzondering.
Zouden die mensen door hun dieet hersenverkalking krijgen of zo?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 10:36   #208
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat was mij ook opgevallen ... Sinardet had minstens even veel last van de warmte als Theo.

Sinardet dierf altijd al wel op het randje interpreteren, maar Theo en de N-VA in zijn geheel wegzetten als homofoob da's niet meer interpreteren op het randje, dat is gewoon gelogen.
Tegen de Vlaamse stem in Belgie is alles toegelaten.

Alles.
Oud 28 augustus 2018, 10:37   #209
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zouden die mensen door hun dieet hersenverkalking krijgen of zo?
die vegan pizza's zijn geweldig!

vroeger vroeg je dan een margarita zonder kaas, die kreeg je dan voor 5 euro of zo

nu heet diezelfde margarita zonder kaas 'vegan-pizza' en kost die net als de andere pizza's 12 €

en die margarita zonder kaas die krijg je niet meer ...
Oud 28 augustus 2018, 10:38   #210
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Tegen de Vlaamse stem in Belgie is alles toegelaten.

Alles.
daar stond hij uiteraard al wel voor gekend, maar nu dacht hij er door de afleiding ongezien mee weg te komen vermoed ik
Oud 28 augustus 2018, 10:39   #211
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
die vegan pizza's zijn geweldig!

vroeger vroeg je dan een margarita zonder kaas, die kreeg je dan voor 5 euro of zo

nu heet diezelfde margarita zonder kaas 'vegan-pizza' en kost die net als de andere pizza's 12 €

en die margarita zonder kaas die krijg je niet meer ...
Zit er dan geen ei in dat deeg?
Oud 28 augustus 2018, 10:40   #212
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zit er dan geen ei in dat deeg?
nee, in het meeste deeg zit geen ei.

ik ben zo stil aan op de hoogte ze, ge kunt niet geloven wat voor en hoeveel bekakt volk ik tussen mijn vrienden heb.

Laatst gewijzigd door Anna List : 28 augustus 2018 om 10:41.
Oud 28 augustus 2018, 10:41   #213
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee, in het meeste deeg zit geen ei.
ok.

Oud 28 augustus 2018, 10:42   #214
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ok.

ik was nog aan t editten

ps die vraag over dat ei is er wel een die veel terug komt, ik dacht dat zelf ook trouwens.
Oud 28 augustus 2018, 10:45   #215
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jullie actualtiteit?

voor mij hoeft het N-VA ook niet te beinvloeden, maar het is wel een maatschappelijk probleem dat uit de hand aan het lopen is.

1 familielid en twee vrienden ... er passeert geen week meer zonder dat een van hen op zijn minst verbaal agressie ondergaat op straat en moet gaan lopen.

en let wel, hand in hand lopen laat staan kussen op straat zoals 20 jaar geleden wel kon, dat doen ze allemaal al 10 jaar niet meer intussen ... het gaat zuiver over t uiterlijk, gewoon modebewust rondlopen is al een risico, ik heb t ook niet over vrouwenkleren...

edit : en het is ook geen exclusief stedelijk probleem meer... dit gebeurt nu ook in dorpen en wijken waar je dat nooit zou verwachten
blijkbaar komt het ook vanuit verschillende hoeken. Niet alleen van uit de conservatief-moslimhoek, de zogezegde kutmarokkaantjes, maar ook vanuit conservatief-Vlaamse hoek, de man die zich bedreigd voelt in zijn man-zijn.

toch maar rare mensen hoor, die conservatieven.
Oud 28 augustus 2018, 10:49   #216
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
blijkbaar komt het ook vanuit verschillende hoeken. Niet alleen van uit de conservatief-moslimhoek, de zogezegde kutmarokkaantjes, maar ook vanuit conservatief-Vlaamse hoek, de man die zich bedreigd voelt in zijn man-zijn.

toch maar rare mensen hoor, die conservatieven.
hoewel ik moeite heb met het te geloven, dat is ook wat ze mij vertellen ... even vaak is die agressie niet afkomstig van allochtonen
(wat nog disproportioneel is natuurlijk)
Oud 28 augustus 2018, 10:53   #217
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even inpikken...

Als het medische controle is doe ik steevast mijn Superman boxershort aan, plezier met de dokteres gegarandeerd.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 augustus 2018 om 10:53.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 10:55   #218
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik was nog aan t editten

ps die vraag over dat ei is er wel een die veel terug komt, ik dacht dat zelf ook trouwens.
Zeg, en de bouillon die ze gebruiken om de tomatensaus te binden?

Moest hier gisteren (inwendig) lachen, een familielid was hier gisteren met zijn nieuw veganistisch lief. We bestellen Chinees en zij neemt de vegetarische chop soy.

Je ziet daar dan die vetoogjes op drijven van de bouillon waar die veganistische chop soy in klaar gemaakt is.

Ik vraag me dan af, proeft die dat niet?
Oud 28 augustus 2018, 10:59   #219
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Even inpikken...

Als het medische controle is doe ik steevast mijn Superman boxershort aan, plezier met de dokteres gegarandeerd.

zwijg mij van dokteressen.
Oud 28 augustus 2018, 10:59   #220
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jullie actualtiteit?

Dat is niet mijn persoonlijke ervaring van wat ik hoor van mijn kennissen of familieleden die holebi zijn.
Nu, wat ik ervaar is wellicht niet representatief.

Wat onmiskenbaar wel is: als er feitelijkheden tegen holebi's gepleegd worden, komt het makkelijk in de media. (en dat hoort dus ook zo).

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be