![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en als t veganistisch was, zal ze denken dat t olijfolie is zeker? hoe is die groentenbouillon gemaakt trouwens? dat zou ik eens moeten opzoeken Laatst gewijzigd door Anna List : 28 augustus 2018 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() "geen groentenkweek zonder goeie koeiemest" is ook eentje waar ze niet echt kunnen mee lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar drijven geen vetoogjes op, alleen op vleesbouillon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Homohaat uit (extreem-)rechtste hoek is toch ook een bekend fenomeen, al zeker in Oost-europa & Rusland. In Belgie/Vlaanderen moet je ook maar 10-20j terug gaan daarvoor en het is zeker nog altijd aanwezig. Mijn inziens is het vooral de reactie op homofobe moslims die ervoor gezorgd heeft dat rechts-conservatieven tollerantie tav lgbt hebben omarmd, als een soort van tegenbeweging tegen intollerante moslims. Best frappant en ge ziet duidelijk dat sommige conservatieven nog heel hard worstelen om dat te verzoenen (tollerant moeten zijn tav lgbt om te bewijzen dat ge niet zo intollerant zijt als moslims, die dus intollerant zijn). Ik denk dat je dat ook ziet in de moeilijke communicatie van de nva na het incident. De er ervaringen uit mijn omgeving (voor zover representatief) geven ook een dubbel beeld, met evengoed moslimjongeren, keurige rechtse witte jongeren en oudere vlamingen die hun ongenoegen expliciet uiten. Mij is ook verteld dat het vroeger zeker niet beter was; men was discreter, had meer angst.
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister-President
|
![]() Awel ja, dan was het vroeger toch niet beter...
![]() |
#230 | |
Minister
|
![]() Emigrant
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of ken jij voorbeelden van dit soort gedragspatroon vanuit niet-islamitische hoek: https://www.bruzz.be/samenleving/hom...eek-2018-05-29 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zegt ge hiernu serieus dat er geen extreem-rechts geinspireerd homogeweld is?
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() in aalst zie ik al die verzuurde NVA'ers die commentaar geven dat theo gelijk heeft hun eens gaan ...
![]() wie heeft er last van hoe een mens zich kleed in privé? zure rechtse rakkers. t gaat het over lingerie, iets dat niet in het openbaar gedragen wordt. wist zelf niet dat mannen lingerie een ding was, nu wel, so what. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister-President
|
![]() denk dat dit trouwens gedragen wordt voor mensen die van geslacht ah veranderen zijn of willen veranderen. iemand daar last van? oh , "gaat het tegen de natuur in"?
jammer, veel dingen gaan tegen de natuur in wat we eten, doen en dragen. zolang het niemand pijn doet of schaadt. ik heb nog geen enkele transgender horen spreken dat hij of zij ongelukkig is met de keuze na zware operaties, integendeel. borsvergrotingen pakweg gaan ook tegen de natuur in, als we het over operaties hebben. Laatst gewijzigd door Tamam : 28 augustus 2018 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan ook aannemen dat er nogal een taboe rust op het toegeven dat je je vergiste met die operatie ... maar daar kan Bo dan mss binnen een paar jaar een tweede boek over schrijven...al wens ik haar dat niet toe uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||