![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de politiek om de hele oorlogsindustrie naar Siberië te verhuizen was van de hand van Stalin. Dit nam echter tijd in beslag, daarom kocht Moskou tijd. WOII is nog steeds zeer levendig in Rusland. De belangrijkste feestdag is "dag van de overwinning", naast een militaire parade zie je ook in bijna elke stad in Rusland 10000'en mensen die met portretten van gesneuvelde familieleden lopen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik hierboven al aangaf werd hij gesponsord door een kliniek die oorlogsveteranen zeer hoge medische kosten aan rekende. Dus een echte patriot is hij in feite ook niet, want zo behandel je mensen niet die voor je land gevochten hebben. Hij was iemand van en voor de Amerikaanse elite, een vertegenwoordiger bij uitstek van het Amerikaanse imperialisme. Hij mag dan dood zijn, geen greintje respect voor deze man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In the mid-1980s John McCain and other GOP stalwarts in Congress were doing their utmost to overturn Democratic opposition to aiding the Contras.
https://nacla.org/news/mccain-roughi...gn-%E2%80%9908 De contra's waren gevreesde terroristen in Nicaragua die overal gruweldaden pleegden in de jaren 80, en door de Amerikanen bewapend werden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In feite ook een landsverrader die daarmee weg geraakte omdat het een high society kerel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 3 september 2018 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerika haters draaien weer op volle toeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Svp bewijs dat u niet uw nek kletst ! Ik ga nml niet teveel tijd in & tegen uw konijn uit uw hoge hoed steken. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 september 2018 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 september 2018 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Die oorlogen zijn onder de bovengenoemde slaaf gestart. Zoals eerder door mij vermeld; hij moddert voort op oorlogen van zijn voorgangers. Dat bombarderen was niets meer dan vuurwerk; Russen en Syriërs zijn vooraf ingelicht om de plek te verlaten. Tenminste 1 x met de vliegveld waarbij enkel kapotte vliegtuigen zijn gebombardeerd. Dit bij eerste fals flag Syrië onder Trump. Trump had op dat moment iig Mcain toen echt bij de de klote; deze oorlogsmisdadiger stond volledig achter deze aanval; wat achteraf niet meer dan een blokje kaas heeft opgeleverd. Het is zeer aannemelijk te vernemen dat U aangeeft een MSM hoer te zijn zonder verstand. Svp kunt u laatste weerleggen ? 3. Heb ik ook vernomen van de Young Turks; eerlijksheidshalve denk ik dat ik dat hoofdredactieur Chenk Uygur linksom of rechtsom wordt omgekocht. Telkens als ik zijn show zie lijkt het alsof Tump nog maar 1 maand te gaan heeft. Waarom, en hoe kan dat toch steeds weer denk ik dan ? Volgens de Rasmussen Poll, degeen die het dichtst bij de uitslagen in november 2016 stond, laat andere cijfers zien. Aanrader kijk naar de Jimmy Dore Show. To the point: Tillerson is de deur gezet omdat Trump als een maffiabaas/olifant regeert. In tegenstelling waar Assange voor heeft gewaarschuwd luistert Trump niet naar zijn 'adviseurs' Pompeo en Bolton; maar draagt hen bevelen op. (Gelukkig maar) Van een Exxon baas kan je niet verwachten deze bevelen zonder slikken doorvoert; deze man had teveel eigen power om in een kabinet te zitten; directeur van Exxon mobile word je niet zomaar. Als president zou Tillerson het misschien nog een hele goede kunnen zijn, maar dat is off topic. De rest van die Qatar affaire verwijs ik weer naar die hoge hoed; deze keer niet van u maar van andere fantast-ische (let wel 2 woorden) personen, lobbiesten en organisaties. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 september 2018 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 september 2018 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die van nabij betrokken was in de oorlog in Vietnam, Laos en Cambodia was in oorlogsmisdaden betrokken. Miljoenen burgers werden toen afgeslacht, meestal dorpelingen die vanuit de lucht door de Amerikanen vernietigd werden. McCain was zo'n piloot. Ja, hij voerde opdrachten uit, maar wist heel goed wat hij deed, dat blijkt ook uit z'n verdere carrière.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat de Sovjet-Unie tijdens de koude oorlog ook soms betwistbare groepen en regimes heeft gesteund, maar dat wordt steeds herhaald, de Amerikanen gingen echter veel verder, en daar wordt over het algemeen weinig aandacht aan besteed. Laatst gewijzigd door tomm : 3 september 2018 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wou ook een actievere Amerikaanse politiek in Oekraïne, mede onder zijn invloed kreeg Oekraïne zware Amerikaanse oorlogswapens ter beschikking, Trump was daar in feite tegen maar kon het niet tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat Amerika niet, wel het Amerikaanse politieke systeem. En dat dat systeem zoveel vijanden kent wereldwijd komt omdat ze wereldwijd ook zoveel vijanden en slachtoffers gemaakt hebben. Je kunt je ook afvragen waarom Nazi-Duitsland zo gehaat werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of kut-moeder CCCP.
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we nu nog zijn frietjes kopen?
![]() |
![]() |
![]() |