Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2018, 17:19   #101
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Euh ... dat is in Jemen. Niet in Afrika.
Was ik er vergeten bij te zetten sorry.

Of het nu Jemen of Afrika is de manier van omgaan met een mensenleven waar wij bijna dagelijks met geconfronteerd worden in de media, dan klopt er toch iets niet in die landen en dan stel ik mij de vraag: Is het aan ons om dat op te lossen?

Naast humanitaire hulp bieden en in bepaalde mate mee te zorgen voor een nieuwe opbouw van hun land(en) denk ik niet dat 'wij' verder iets- of wat kunnen doen.

We krijgen altijd wel de steen geworpen dat 'wij' de schuldigen zijn.
Oud 19 oktober 2018, 18:17   #102
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niet dat ze er achter vragen maar nog nooit werd een VB politicus door de koning ontvangen maar dit heerschap werd met open armen ontvangen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181018_03855031
Betreft contacten met onmensen die de macht hebben in het buitenland….

Wij EU moet stoppen met ons koloniaal gedrag, hier en voor het buitenland. Wij moeten niet sommigen zakkenvullende machtswellustelingen begunstigen/omkopen zoals het er decennia aan toeging, om eveneens enkelen hier er zelf beter van te worden.

Terwijl de hulp geld/goederen niet tot bij de bevolking komt. Wij moeten doen zoals China doet, voorstellen om te helpen met ons personeel en Materiaal en op onze manier en gedragscode te werken.

Word dit geweigerd, sorry dan géén hulp.

Men moet echter wel beleeft blijven contact houden met…. Al zijn het corrupte misdadigers die hun bevolking uitbuiten. Alleen op die wijze kan men de bevolking via dialoog van hier uit helpen.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 18:19   #103
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Betreft contacten met onmensen die de macht hebben in het buitenland….

Wij EU moet stoppen met ons koloniaal gedrag, hier en voor het buitenland. Wij moeten niet sommigen zakkenvullende machtswellustelingen begunstigen/omkopen zoals het er decennia aan toeging, om eveneens enkelen hier er zelf beter van te worden.

Terwijl de hulp geld/goederen niet tot bij de bevolking komt. Wij moeten doen zoals China doet, voorstellen om te helpen met ons personeel en Materiaal en op onze manier en gedragscode te werken.

Word dit geweigerd, sorry dan géén hulp.

Men moet echter wel beleeft blijven contact houden met…. Al zijn het corrupte misdadigers die hun bevolking uitbuiten. Alleen op die wijze kan men de bevolking via dialoog van hier uit helpen.
Kan ik mij best wel bij aansluiten bij wat u schreef. 2
Oud 19 oktober 2018, 18:24   #104
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

1/Betreft den draad op zich:
Als de rechter uitspraak doet door te doorgronden wat het verschil is tussen Vlaams blok dat veroordeeld werd en Vlaams belang dat nog nooit veroordeeld werd.

Zou het wel eens nuttig kunnen zijn dat een rechter uitspraak doet over Groen die er alles aan doet om te camoufleren dat hun economisch programma extreem rood, rood, rood, links zijn (vandaar dat hun programma niet linkt met sp.a midden links) en zodoende sinds de naam verandering van "Agalev" naar "Groen" om zo de bevolking op leugenachtige wijze op te lichten!

Dus meneer/mevrouw de rechter is Groen nog steeds die donker rode partij als de geiten wollen sokken bloed rode Agalev vroeger, en probeert Groen de mensen via het verzwijgen van hun economische links programma de mensen op te lichten bij verkiezing om zo de democratie te misbruiken om er nadien een dictatuur van te maken zoals extreem linkse partijen steeds doen eens ze de macht hebben?

Als op een fles water moet staan wat de inhoud is, is Groen dan strafbaar omdat ze hun ware aard nergens in hun campagne folders terug te vinden was, er alleen populistisch verwezen werd naar milieu thema’s?

Wat ook al niet hun gepatenteerde eigendom is, want géén enkele partij wil dat de bevolking “vergast” enz….
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 19:04   #105
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Misschien past het niet echt in dit draadje maar omdat het over 'racisme' ging dacht ik ik zet het er maar even bij en dan stel mij daarbij de vraag: wie zijn daar de racisten?

Racisme tegen blanken: Na Zuid-Afrika is nu ook Namibië de onteigening en herverdeling van land van plan.

Citaat:
Nadat in Zuid-Afrika maatschappelijk en staatsracisme tegen blanken, in het bijzonder de Boeren, al duizenden slachtoffers eiste en onlangs in de door de staat verordende qua onteigening van blanke grondbezitters zijn voorlopige, treurige dieptepunt vond, volgt nu Namibië dit voorbeeld.
Oud 19 oktober 2018, 19:10   #106
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Die foto over chocomousse.
Wat is daar mis mee ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 20:48   #107
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat is daar mis mee ?
Uiteraard is daar niks mis mee, hoogstens wat flauwe humor, maar da’s gewoon ‘n vorm van smaak, quoi, eentje die de Vlijmen van deze wereld wat maagzuur geeft.
Het enige dat ontspoort is, zijn de racismespoken die de cultuurmarxistische beeldvorming van poco’s vervormd tot maatschappelijke fantomen.
Dat is wat er mis is.
Oud 19 oktober 2018, 20:54   #108
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uiteraard is daar niks mis mee, hoogstens wat flauwe humor, maar da’s gewoon ‘n vorm van smaak, quoi, eentje die de Vlijmen van deze wereld wat maagzuur geeft.
Het enige dat ontspoort is, zijn de racismespoken die de cultuurmarxistische beeldvorming van poco’s vervormd tot maatschappelijke fantomen.
Dat is wat er mis is.
Over smaken & kleuren moet niemand discuteren
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 21:02   #109
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat is wat er mis is.
Gewoon een dikkwallige stuk stront uit de lagere klasse. Kan en mag. Dat heeft hem geen recht om ons aan te spreken. Daar bepalen wij als individu over.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2018, 21:26   #110
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Gewoon een dikkwallige stuk stront uit de lagere klasse. Kan en mag. Dat heeft hem geen recht om ons aan te spreken. Daar bepalen wij als individu over.
Uiteraard mag je dat vinden, net als dat 'm slechte moppen over chocomousse en rijst tapt.
Maar dat maakt van iemand nog geen racist, zelfs al wordt 'm daarop royaal schuimbekkend getrakteerd door fantoombezeten poco's en verveelde parvenues.
Oud 19 oktober 2018, 23:42   #111
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Gewoon een dikkwallige stuk stront uit de lagere klasse. Kan en mag.
Heb je niet een klein beetje heimwee naar het cijnskiesrecht?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2018, 10:32   #112
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Over hypocrisie gesproken, ik vraag mij eigenlijk af, gaat het VB ook klacht neerleggen tegen de Franstalige Brusselaars en de Walen die haar als racistisch bestempelen?
Nu, moest ik van het vb zijn, en moesten ze dit in een debat doen, op een openbare omroep, waarom dan niet. Er worden nu eenmaal in het segment "racisme" zoveel klachten neergelegd.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2018, 10:34   #113
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

In HLN verklaren Crombez, Rutten en Almaci dat het VB racistisch is. Wat nu?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2018, 10:39   #114
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
In HLN verklaren Crombez, Rutten en Almaci dat het VB racistisch is. Wat nu?
Als het in de gazet staat, dan zal het wel waar zijn
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2018, 11:23   #115
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij bepaalt juist niks. Jij bent een baas ganzendonck, een nepondernemer en een stoefer die beweert dat de flaminganten stinken. Jij doet pogingen om één van ons te worden maar dat zal nooit lukken. Wij spuwen op je uitgestoken hand.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2018, 11:49   #116
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
kan dit:
veel Vlaams Belangers zijn racisten?
Waarom niet: sommige VBers zijn racisten?
Net zoals er in elke partij mensen zijn die er "hetzelfde" over denken, maar daar gebruikt met het woord racisme niet. Enkel voor de VBers...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2018, 11:53   #117
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Over hypocrisie gesproken, ik vraag mij eigenlijk af, gaat het VB ook klacht neerleggen tegen de Franstalige Brusselaars en de Walen die haar als racistisch bestempelen?
Bij sommige Franstaligen, bepaalde "politiekers" in het bijzonder leggen ze het er zo dik op dat ze vooral zichzelf belachelijk maken!
Gewoon negeren en laten zeveren. Als la Belgique maar blijft bestaan vanwege de Vlaamse centen.
Oud 20 oktober 2018, 11:56   #118
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn er Brusselaars of Walen die het Vlaams Belang publiek als racistisch bestempelen ?
Een paar keer hun politieke praatprogramma's volgen?
Oud 20 oktober 2018, 12:04   #119
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Een paar keer hun politieke praatprogramma's volgen?
Ik volg deze programma's niet meer zo veel als vroeger. Kan je eens een praatprogramma citeren waar walen of Brusselaars het Vlaams Belang als racistisch bestempelen ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2018, 13:07   #120
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang voert haar activiteiten uit via vzw's. Als Tom Grieken als voorzitter klacht indient veronderstel ik dat hij dat doet als bestuurder van een vzw van het Vlaams Belang.

Een politieke partij is geen juridisch begrip. In praktijk gaat in België over zowel vzw's met rechtspersoonlijkheid alssoms feitelijke verenigingen zonder en uiteraard over natuurlijke personen zelf.

Een rechtspersoonlijk kan nooit een politiek mandaat opnemen of zetelen in een parlement, provincie, gemeente, ocmw raad of andere politieke raden.
Ik dacht ook zoiets gelezen te hebben. Dus als je zegt dat de partij VB racistisch is dan kan dat nooit laster en eerroof zijn.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be