![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, dat klopt niet. Maar zoals gezegd, ik weet dat de waarheid u helemaal niet interesseert.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Brits socioloog Tom Mills schreef The BBC – Myth of a Public Service. In plaats van een openbare dienst die machthebbers ter verantwoording roept blijkt de BBC volledig vervlochten te zijn met de politieke en economische macht in Groot-Brittannië. Hoeft dat ons eigenlijk te verbazen?" Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner je je dit? https://www.youtube.com/watch?v=y4hwS8zMAZI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4804 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Kamer is gisteren gebleken dat staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken cruciale informatie niet heeft gedeeld met premier Charles Michel. Daardoor heeft de premier eergisteren verklaringen over de geannuleerde vluchten naar Soeden afgelegd die niet correct waren. Omdat hij bij die verklaringen afgegaan is op de informatie die hij van Francken had gekregen. Cruciale informatie achterhouden is iemand een beetje voorliegen. En zo is het ook. Niet ik, maar u bent niet zo geïnteresseerd in de waarheid zo blijkt. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was met Stef Wauters van VTM. De zender verontschuldigde zich later. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft de VRT hiermee winst geboekt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nope. Dat verdrag heeft zelfs niets te maken met de VN. Maar goed, je gaat hiermee dezelfde toer op als VRT die de 2 nog altijd op 1 hoop wil houden. Inhoudelijk zijn ze fundamenteel verschillend.
![]() |
![]() |
![]() |
#4811 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt naar De Kuiper en ik breng je d'er eentje gratis voor niks!
En stop nu met vijlen. ![]()
![]() |
#4815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het zal er maw van af hangen of hij NVA electorale schade kan toebrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4816 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Francken loog. De Wever in de bres. Een leugentje om bestwil, legde de N-VA vrijdagavond uit. ‘Ik wou niet het verkeerde signaal geven dat Soedanezen niet meer teruggestuurd worden, en wou vermijden dat wij het putje van het Europese bad worden’. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4818 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien noemen ze bij het parket een minuscuul stukje vlees dat al 3 jaar in de frigo "bewaard" wordt, en wat één grote collectie maden blijkt te zijn "vooruitlopen op de zaken.", ik heb daar andere termen voor. Citaat:
Dat lekt wel naar de pers dat hij in verdenking is gesteld, maar vertikt het hem te verhoren. Vind je dat normaal? En *toevallig* gebeurt dat lekken op de dag dat hij zich kandidaat stelt voor de verkiezingen. Laat mij raden, hij zal dan *toevallig* officieel in verdenking gesteld worden op een strategisch moment voor de verkieizingen, en dat zal dan gepaard gaan met de bijbehorende mediashow? Citaat:
Het parket lijkt mij helemaal niet te doen wat van een parket verwacht wordt, maar lijkt hier integendeel mee te doen aan politieke campagne.
![]() |
![]() |
#4819 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het de taak van het parket om zich met politiek bezig te houden?
![]() |
#4820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat die "zender" voor debielen, waar gij nooit naar kijkt ???