Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2019, 14:08   #21
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Hallo, arrogant ventje. Daahaag, arrogant ventje.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 9 april 2019 om 14:09.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2019, 15:12   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Uw posten zijn zoals altijd, typisch voor een gelovige. U kan het namelijk niet aanvaarden dat een mens (gemaakt door een alwetend en liefhebbende god) , als een slechte mens geboren kan worden. Nochtans is dat net wat die psycholoog beweert. Snapt ge eigenlijk wel waarover het gaat?
Dit is hilarisch! Als gij gelooft dat iemand van een 'proletarische marxistische' (in welke eeuw zijt gij geboren??) een psychopaat kan worden, zijt GIJ het net die gelooft in een 'maakbare mens'!

HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Deze draad gaat hoegenaamd niet over religie. Toch kom jij daar altijd maar opnieuw mee aandraven. Niet alleen bij mij overigens. Het religie-thema is duidelijk iets dat jou behekst. Een goeie raad: 1) praat (in jouw geval zever) over religie alleen maar in draden die uitdrukkelijk religie als onderwerp hebben. 2) wees minder hatelijk onverdraagzaam.

Over welke "psycholoog" heb je het?

Ik ben geboren in dezelfde eeuw als jij.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2019, 15:50   #23
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Deze draad gaat hoegenaamd niet over religie. Toch kom jij daar altijd maar opnieuw mee aandraven. Niet alleen bij mij overigens. Het religie-thema is duidelijk iets dat jou behekst. Een goeie raad: 1) praat (in jouw geval zever) over religie alleen maar in draden die uitdrukkelijk religie als onderwerp hebben. 2) wees minder hatelijk onverdraagzaam.

Over welke "psycholoog" heb je het?

Ik ben geboren in dezelfde eeuw als jij.
Ge ontwijk heel vakkundig de kwestie door u zelf te wentelen in een ingebeelde slachtofferrol. Ik begin zoveel en zo weinig als ik wil over elk onderwerp als ik wil. Dit is namelijk een discussie forum. Als dat uw gevoelens kwetst, tant pis!

laat mij nog even uw geheugen opfrissen: U beschuldigt 'proletarisch marxisme' (19e eeuwse terminologie) de schuld te zijn van psychopathie. Hebt u daar een bewijs van? Een bron bvb, empirisch onderzoek, of is dit weer een uiting van uw irrationele haat tegen een politieke stroming die de uwe niet is. U weet wel: men vindt altijd een stok om de hond te slaan.
Als u gelooft dat een politiek wereldbeeld of overtuiging de oorzaak kan zijn dat mensen psychopathisch worden, dan gelooft u toch in de 'maakbare mens'? Ja toch? Niet? Toch hé?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2019, 15:54   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge ontwijk heel vakkundig de kwestie door u zelf te wentelen in een ingebeelde slachtofferrol. Ik begin zoveel en zo weinig als ik wil over elk onderwerp als ik wil. Dit is namelijk een discussie forum. Als dat uw gevoelens kwetst, tant pis!

laat mij nog even uw geheugen opfrissen: U beschuldigt 'proletarisch marxisme' (19e eeuwse terminologie) de schuld te zijn van psychopathie. Hebt u daar een bewijs van? Een bron bvb, empirisch onderzoek, of is dit weer een uiting van uw irrationele haat tegen een politieke stroming die de uwe niet is. U weet wel: men vindt altijd een stok om de hond te slaan.
Als u gelooft dat een politiek wereldbeeld of overtuiging de oorzaak kan zijn dat mensen psychopathisch worden, dan gelooft u toch in de 'maakbare mens'? Ja toch? Niet? Toch hé?
Je moet bij het onderwerp van de draad blijven. Blijkbaar kun jij dat niet, fanatisme en intolerantie spelen u parten. Jouw drang om anderen aan te vallen is duidelijk overweldigend. Dat valt iedereen hier op.
Oud 9 april 2019, 16:10   #25
geertvdb

Standaard

Citaat:
Je moet bij het onderwerp van de draad blijven. Blijkbaar kun jij dat niet, fanatisme en intolerantie spelen u parten. Jouw drang om anderen aan te vallen is duidelijk overweldigend. Dat valt iedereen hier op.
Ik val enkel en alleen uw opinies aan. Niets meer, niets minder. Uw slachtofferisme is onterecht.
Ik blijf bovendien 100% ON TOPIC!

Ik zal de kwestie nog even herhalen:
U beschuldigt 'proletarisch marxisme' (19e eeuwse terminologie) de schuld te zijn van psychopathie. Hebt u daar een bewijs van? Een bron bvb, empirisch onderzoek, of is dit weer een uiting van uw irrationele haat tegen een politieke stroming die de uwe niet is. U weet wel: men vindt altijd een stok om de hond te slaan.

U hebt de discussie al 2x ontweken, gaat u het nog een 3e keer doen?
Oud 9 april 2019, 16:32   #26
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik val enkel en alleen uw opinies aan. Niets meer, niets minder. Uw slachtofferisme is onterecht.
Ik blijf bovendien 100% ON TOPIC!

Ik zal de kwestie nog even herhalen:
U beschuldigt 'proletarisch marxisme' (19e eeuwse terminologie) de schuld te zijn van psychopathie. Hebt u daar een bewijs van? Een bron bvb, empirisch onderzoek, of is dit weer een uiting van uw irrationele haat tegen een politieke stroming die de uwe niet is. U weet wel: men vindt altijd een stok om de hond te slaan.

U hebt de discussie al 2x ontweken, gaat u het nog een 3e keer doen?
Maar ik heb er volstrekt geen behoefte aan om met een figuur zoals jij een discussie aan te gaan. Ik ben overigens ervan overtuigd dat ik niet de enige ben. Kijk maar eventjes naar andere reacties een beetje hogerop in deze draad.

Ik wens u verder nog succes in uw zoektocht naar een gehoor voor uw intolerant gedram.
Oud 10 april 2019, 12:35   #27
geertvdb

Standaard

Citaat:
Maar ik heb er volstrekt geen behoefte aan om met een figuur zoals jij een discussie aan te gaan.
Ik ben overigens ervan overtuigd dat ik niet de enige ben.
ge vergist u. Ik ben de enige die op uw posts reageert. Mijn posts daarentegen hebben steeds succes.
Citaat:
Kijk maar eventjes naar andere reacties een beetje hogerop in deze draad.
Ik zou mij dood schamen moesten andere forummers mij ter hulp moeten komen om mij te verdedigen. Dat doen ze dus enkel omdat ze denken dat ge het alleen niet kunt halen.
U wil blijkbaar enkel instemming en schouderklopjes.
Ik ben totaal anders. Ik irriteer me dood als anderen mij gelijk geven.
Citaat:

Ik wens u verder nog succes in uw zoektocht naar een gehoor voor uw intolerant gedram.
Hoeft niet, ik zorg voor mijn eigen succes. Ga gerust alle draden na waar ik opwachting maak.
Oud 10 april 2019, 14:44   #28
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge vergist u. Ik ben de enige die op uw posts reageert. Mijn posts daarentegen hebben steeds succes.Ik zou mij dood schamen moesten andere forummers mij ter hulp moeten komen om mij te verdedigen. Dat doen ze dus enkel omdat ze denken dat ge het alleen niet kunt halen.
U wil blijkbaar enkel instemming en schouderklopjes.
Ik ben totaal anders. Ik irriteer me dood als anderen mij gelijk geven.
Hoeft niet, ik zorg voor mijn eigen succes. Ga gerust alle draden na waar ik opwachting maak.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2019, 15:35   #29
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Die kerel heeft blijkbaar een onvoorstelbaar hoge opinie over zijn persoontje. Een beetje zelfrelativering is aan hem helemaal niet besteed.
Oud 10 april 2019, 17:05   #30
geertvdb

Standaard

Citaat:
Die kerel heeft blijkbaar een onvoorstelbaar hoge opinie over zijn persoontje.
van alles wat ge tot nu toe in deze draad geschreven hebt is dit het enige dat klopt.
Citaat:
Een beetje zelfrelativering is aan hem helemaal niet besteed.
Ik kan enkel vaststellen dat tot nu toe niemand op uw posts reageert... niemand!
Ik heb dat probleem dus nooit.
Oud 10 april 2019, 22:04   #31
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
van alles wat ge tot nu toe in deze draad geschreven hebt is dit het enige dat klopt.
Ik kan enkel vaststellen dat tot nu toe niemand op uw posts reageert... niemand!

Of er nu al of niet op een posting van mij reageert, daar heb ik nog niet wakker van gelegen. Jij blijkbaar wel.
Maar eigenlijk ben je fout, je hebt niet goed gekeken. Behalve jijzelf hebben er nog twee andere forumgenoten op mijn berichten in deze draad gereageerd. Maar uiteindelijk zit ik niet zoals jij gretig en koortsachtig te wachten om te zien
of men mijn boodschappen leest. Voor jou is dat blijkbaar van levensbelang. Zielig hoor.
Citaat:
Ik heb dat probleem dus nooit.

Holala, "jij hebt dat probleem nooit"! Niet te geloven! Wat ben jij toch een succesvolle knaap zeg! Proficiat! 't Is moeilijk bescheiden te wezen wanneer je zo goed bent als jij.

Dat blijkt overigens uit bepaalde reacties, ook in deze draad. Zoals deze bijvoorbeeld:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid
Oud 10 april 2019, 22:17   #32
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/binnenland..._UfZOFnUTacWFw.

Ik zeg het al jaren.
Geen empathie: niet te redden.
In het beste geval nog worden het conservatieve liberalen.
Geen van beiden zijn wenselijk in een maatschappij.
Maar eigenlijk is het niet alleen empathie.
Mensen die totaal geen empathie hebben, kan je nog helpen zo dat ze er toch, leefbaar mee kunnen leven.

Het is de samenhang tussen emotie, empathie, en zelfbewustzijn die belangrijk zijn.

Mensen die geen emoties kennen, zijn een veel groter probleem.
Of mensen die het kwade niet van het goede kunnen onderscheiden.
Oud 10 april 2019, 22:18   #33
geertvdb

Standaard

Citaat:

Of er nu al of niet op een posting van mij reageert, daar heb ik nog niet wakker van gelegen. Jij blijkbaar wel.
Maar eigenlijk ben je fout, je hebt niet goed gekeken. Behalve jijzelf hebben er nog twee andere forumgenoten op mijn berichten in deze draad gereageerd. Maar uiteindelijk zit ik niet zoals jij gretig en koortsachtig te wachten om te zien
of men mijn boodschappen leest. Voor jou is dat blijkbaar van levensbelang. Zielig hoor.
het is NET andersom! GIJ zijt erover begonnen! Dit hebt gij toch geschreven hé! In uw eerste post aan mij!
Maar ik heb er volstrekt geen behoefte aan om met een figuur zoals jij een discussie aan te gaan. Ik ben overigens ervan overtuigd dat ik niet de enige ben
.
Alles wat ik erna heb geschreven is een reactie op uwe flauwe kul.

Citaat:

Holala, "jij hebt dat probleem nooit"! Niet te geloven! Wat ben jij toch een succesvolle knaap zeg! Proficiat! 't Is moeilijk bescheiden te wezen wanneer je zo goed bent als jij.

Dat blijkt overigens uit bepaalde reacties, ook in deze draad. Zoals deze bijvoorbeeld:
Tja, ik ben een Antwerpenaar hé. het is de taak van de parking om ons te aanbidden.
Dus beter stoppen met Noach te aanbidden. Dee mens heeft toch niet echt bestaan.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 10 april 2019 om 22:19.
Oud 11 april 2019, 09:00   #34
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Die kerel heeft blijkbaar een onvoorstelbaar hoge opinie over zijn persoontje. Een beetje zelfrelativering is aan hem helemaal niet besteed.
Ach, laat 'm toch. D'r moet toch iemand een hoge opinie over zijn persoontje hebben .
Oud 11 april 2019, 09:01   #35
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
het is NET andersom! GIJ zijt erover begonnen! Dit hebt gij toch geschreven hé! In uw eerste post aan mij!
Maar ik heb er volstrekt geen behoefte aan om met een figuur zoals jij een discussie aan te gaan. Ik ben overigens ervan overtuigd dat ik niet de enige ben
.
Alles wat ik erna heb geschreven is een reactie op uwe flauwe kul.

Tja, ik ben een Antwerpenaar hé. het is de taak van de parking om ons te aanbidden.
Dus beter stoppen met Noach te aanbidden. Dee mens heeft toch niet echt bestaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be