![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 stevig mislukte oogst wereldwijd is voldoende..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn pa heeft ook 43 jaar op praktisch dezelfde bureau gezeten. Maar dat bestaat nu niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb onlangs gehoord dat de scholieren in ons land moeite hebben met" BEGRIJPEND LEZEN" Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat sommige forummers hier ofwel die kinderen zijn of daar vroeger ook al last van hadden. Het begint echt bedroevend te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een goede 50 jaar geleden heb ik een boek gelezen waarin de schrijve beschreef dat er tegen midden van deze eeuw een enorme volksverhuizing van miljoenen hongerigen en dorstigen vanuit Afrika en het Midden Oosten zou komen wegens gebrek aan water en voedsel door de droogte. Deze droogte is al volop bezig. Ik ben onlangs naar de Dode Zee geweest en ik stel vast dat het strand al bijna een km. verder ligt dan de laatste keer dat ik er geweest ben. Als dat daar zo zichtbaar is zal dat in de andere meren ook wel zo zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werken tot 70....
https://www.youtube.com/watch?v=qU2pE0F669E A la moutouelle. Que la vie est belle ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere tijden breken inderdaad aan maar die 'nieuwe' tijden zijn verre van goed, integendeel, ze zijn gewoon de ondergang van wat er ooit geweest is. De jongeren van de dag van vandaag beginnen dat te begrijpen maar ik denk dat het 'kalf' al verzopen is. ![]() Ik was vroeger nooit fan van de opmerking: "Het zal mijn tijd wel duren." omdat de opmerking niet echt vriendelijk weet over te komen naar onze kinderen en kleinkinderen toe. De dag van vandaag hangt die zin boven mijn bed. (<-- ver gezocht)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 mei 2019 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Minister-President
|
![]() Voila, dan lost het klimaatprobleem zichzelf op. De veelverbruikers gaan eruit door natuurlijke selectie. Ze hebben het zichzelf dus eigenlijk aangedaan.
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het VLD voorstel best genegen.
Maar waarom de pers Crombez als grote winnaar uitroept snap ik niet. Als er nu één partij is die moet zwijgen over de pensioenen...
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trouwens als we t over 2070 hebben, dan is er ook nog gewoon voldoende tijd om de bevolkingspyramide terug om te keren. da's ook een optie. elk gezin verplicht 3 of 4 kinderen. faire des enfants pour la patrie!! poepen voor t pensioen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar er zijn nog vele andere he ! Laatst gewijzigd door patrickve : 16 mei 2019 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Staatssecretaris
|
![]() Werken om te leven en niet leven om te werken.
Tip: neem elke maand één familiale op, onbetaald en je zal zien dat er geen loonverlies is, gezien over 2 jaar (na belastingaangifte) Is er geen aftrek mogelijk en er moet altijd nog belastingen bij betaald worden = minder werken tot de operatie 0 is. Minder werken voor evenveel is de ingesteldheid !! Sommigen moeten 2K euro tot 3k euro bijbetalen , dan kan je beter over een jaar al je familiale dagen opnemen en minder betalen of helemaal niets. De vraag is al dat geld dat je verdiend op die 10 dagen afgeven of niet moeten verdienen ![]() Laatst gewijzigd door Deo : 16 mei 2019 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Staatssecretaris
|
![]() De meeste werknemers hebben recht op 10 dagen onbetaald verlet (volksmond Familiale dagen)
Moet naar kliniek met echtgenote , stormschade aan dak en ik moet .. enz. Laatst gewijzigd door Deo : 16 mei 2019 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Staatssecretaris
|
![]() Het idee dat jonge mensen moeten werken voor oudere is omdat overheid in verleden de bijdrage van die gepensioneerde mensen onmiddellijk heeft opgesoupeerd op dag één van zijn éérste werkdag.
Dus met het vingertje wijzen dat wij langer moeten werken ligt totaal niet aan de werknemer , maar aan overheid die toelating gaf om met opgespaarde pensioengelden te beleggen of ander schulden te betalen. Door laffe ingesteldheid om die eerste pensioengelden te verkwanselen moeten werknemers nu langer werken volgens politiekers !! Politiekers laat huidige werknemers niet opdraaien voor uw boekkundige IQ steken uit het verleden. Laatst gewijzigd door Deo : 16 mei 2019 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |