![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is eerder, blijf thuis en betaal geen boete.
En dat is nu net wat de wereld wel heeft begrepen. Niet gaan werken, niet op café of restaurant, nergens meer naartoe, ... de oplossing om zonder verassingen het einde van de maand te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat moet ge mij eens uitleggen. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw oplossing zoals jij oppert zal ons wel niet helpen om van het gezever op dit forum af te geraken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Dat men eens eerst de 'Jantjes' onder de bevolking een zwarte doos in hun vervoermiddel verplichten die onverbiddelijk alle boetes registreert en instaat voor het snelle innen van de boete. De zever zal rap gedaan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf met bijna 85% zekerheid schrijven dat er geen enkele trajectcontrole of camera's op de banen werkt.
U denkt waar haal je dat Uni? Wel ik doe met de regelmaat van de klok het traject Antwerpen kust en dat is op sommige plaatsen een echt racecircuit geworden. Aan de kust van Calais komende rijden er Engelsen snelheden die boven de 200 km/u grens liggen en dan is allemaal toegelaten? Krijgen die de boetes ook thuis, I doubt it. Camera's op de banen kunnen een dankbare hulp zijn maar een gulden regel op dat vlak is eigenlijk: "Laten zien dat je aanwezig bent" Let maar eens op hoe al die 'racers' stilvallen als er een politiewagen invoegt op de baan. Die kakken het allemaal in hun broek met hun leasingskes. Maar wat wil je met wagens die meer dan 300 pk's in huis hebben? Een probleem dat 'nooit' zal opgelost worden of er moeten interventiewagens continue controle doen op de wegen maar laat dat een dure grap en wishful thinking zijn. 'Nooit' in de zin van: "Zeg nooit, nooit" p.s. Vroeger stonden er aan de 'brug der zuchten' aan Gent een 8 tal flitscamera's, nu zijn die verdwenen of veranderde men het? Wel straf dat, je mag daar 90 km/u, er een vrachtwagen u nog leukweg voorbijsteekt onder het luid toeterende om u er op te attenderen dat het naar zijn/haar goesting te traag gaat. "Learn the rules, listen to the law!"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juni 2019 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Die man is een zaligheid voor andere partijen. Als ik rondom mij hoor is het meer - maakt niet uit voor wie we stemmen, als het maar niet op Ben Weyts is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zoek nog steeds een GPS systeem die me waarschuwd voor bewoners-zones, lage emissie zones, vergunnings-zones, anti old-timer zones, seizoensgebonden autovrije zones, schooluurgebonden autovrije zones, tijdsgebonden anti-sluipweg bewonerszones ... Je gelooft het misschien niet maar dit zijn allemaal bestaande situaties. We verliezen menselijkheid en rede |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer is hij al gepakt geweest?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onverantwoord. Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 juni 2019 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het voor de "juiste" (gevaarlijke dus) overtredingen is: no prob.
Dat is het dus niet voor die knips en lez. Daar hoort volgens mij een barreel en een nummerplaatlezer. Mag je door: barreel gaat omhoog mag je niet door: barreel blijft beneden. Wil je toch door: op het knopje duwen en bespreken met de centrale.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Je laat weer eens zien hoe goed je berichten leest en beschouwd, en hoe overdacht je antwoorden zijn...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 1 juni 2019 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las het net in de krant dat die camera's volledig zelfstandig het boetesysteem gaan beheren.
Alles komt in aanmerking voor een ticketje. Controleren op je signaal is er " nog" niet bij. Maar dat komt dus ook. Ah ja dat zijn Chinese Google toestanden. We zitten er In, het is zover.
![]() |
#57 | |||
|
![]() Citaat:
Alles met dank Proximus en Trafiroad. Trafiroad is eigendom van Glenn Janssens en corrupt. Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Uit de hoop stenen die de goede katholiek werpt kan je er vanuit gaan dat hijzelf geen fouten maakt. ![]() Respecteren van de verkeersregels is belangrijk, blijkbaar zitten mensen meer met de straffen in die ze kunnen krijgen als ze de regels niet respecteren, dan met de functie veiligheid daarvan. Verkeersborden moeten natuurlijk zodanig geplaatst worden dat ze ondubbelzinnig gerespecteerd kunnen worden en ze mekaar niet tegenspreken. Dat is zeker niet overal zo, en creëren ze dus vaak een eerder gevaarlijker toestand.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan liefst ook geen auto hebben, door een klein evenement kan je openbare parkeerplaats plotseling parkeervrij worden en wordt je auto weggesleept voor 300 euro. Zelf zien gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |