![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Hopelijk speelt De Wever geen toneeltje'.
Citaat:
Het toneeltje is er ééntje in drie bedrijven zoals 'De Vliegende Hollander'. In dit geval is het waarschijnlijk: "De/het vliegende? *invuloefening*
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 augustus 2019 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() BDW weigert principieel met VB te besturen.
Janbon heeft daar veel minder persoonlijke bezwaren tegen. BDW wordt dan ook geen MP. Laatst gewijzigd door Anna List : 4 augustus 2019 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe kun je zo naief zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van in het prille begin was BDW er al tegen gekant om te besturen met het VB.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vond dit al een staatshervorming op zich. Ondertussen is hij ook van gedacht veranderd. Elk goed politicus moet van gedacht kunnen veranderen als het nodig is voor de Goede Zaak. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 4 augustus 2019 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is daar nog héél bedreven in ... even denken ... Aha!! Trump. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 augustus 2019 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles bij elkaar heeft de N-VA immers, dankzij of ondanks zichzelf, getoond dat het prutsen aan verdere federalisering de état Belgo-Flamand eigenlijk ondergraaft, en dat een stevige Vlaamse aanwezigheid op federaal vlak eigenlijk nuttig kan zijn voor "de zaak". Als dusdanig kan men de vraag stellen of zij er nu niet meer dan verveeld mee zit om destijds zoveel kas gemaakt te hebben van dat verderfederaliseren, omdat het noch in haar voordeel is, noch "de zaak" helpt.... En toch kiezen mensen daarvoor. Dan zullen ze het deze keer ook geen probleem vinden zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij heeft sinds de verkiezingsuitslag komedie gespeeld omdat hij weet dat de kiezer hem straft voor zijn uitspraken over het VB (de scheldtirades tov Van Grieken) Ik verwacht ook niet dat VB nu al mag meedoen. We weten hoe rot de andere partijen zijn en blijven. Ik ben in ieder geval blij dat ze op de kaart staan. Tegen de volgende verkiezingen is VB de grootste partij van België. Vlaams Belang > N-VA Mark my words
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 augustus 2019 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De opa van Onkelinks collaboreerde met de nazi's en LeopoldII was een racistische massamoordenaar. So?
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat lees ik tussen de lijnen, Listige Anna?
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het past dan wel niet in het DNA en de narratief van de partij, maar de echte partijtenoren leerden na de mislukte poging in 2011 van BDW dat de NV België in een richting te dwingen die niemand wil behalve zijzelf gewoonweg geen kans heeft. Dat was een harde les, maar nuttig. Daarna heeft BDW dat in enkele interviews besproken : je kunt verkiezingen winnen, en coalitievormingen verliezen ==> dan sta je nergens. Sindsdien focust hij zich volkomen op de coalitiebesprekingen. Daar zijn de prijzen (ministerposten) te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al zouden ze het willen, dan nog hadden ze geen kans om Vlaams MP te worden. De VMO-er maakt wél veel kans.
Leuk hé?
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij het Marrakesh circus verloor de N-VA slechts 5% kiezers. Als ze wat hen rest aan kiesvee een tweede keer bedondert verliest de partij veel meer dan 5%. Reken maar dat De Wever zich daarvan bewust is. Hij is zich daar zo goed van bewust dat de media keer op keer bedrogen worden in hun blijde verwachtingen.
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie fluit er in het donker?
Mijn voorspellingen komen één na één uit.
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |