![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Corruptiebestrijding is toch iets waar iedereen en toch zeker deze instellingen, mag ik veronderstellen, waardering voor kan opbrengen ?
|
|
|
|
#262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De aanklager zelf was zo corrupt als de pest. Daarom dat hij moest gaan. |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
|
Citaat:
hopium ezel-steen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarentegen als er wel een poging geweest is die hard bewijsbaar is om records te vervalsen, dan is hij er wel aan. (en Biden ook trouwens... Die is nu in elk geval een dooie mus). Laatst gewijzigd door patrickve : 26 september 2019 om 14:46. |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Europees Commissaris
|
...zo gelaten ben ik nu ook weer niet. Dit is echt niet ok. Als hij ermee weg komt, dan is het de zoveelste episode in de aftakeling van de Amerikaanse democratie/rechtstaat...
Maar het is juist; het is absoluut mogelijk dat hij ook dit weer overleeft en volledig verkeerd uitdraait voor de democraten. Geen reden voor ....
|
|
|
#268 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zeer simpel. |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Banneling
|
Ik ben trouwens een Yang of Buttigieg fan, geen Biden adept.
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Banneling
|
De vraag die ook gesteld moet worden, waarom plaats je unclassified/non-secret transcripts op een private, super secure server ipv de normale plek waar ze moeten staan....op bevel van Trump en zijn staf.
Cover up, somebody ? PS: Presidential Records Act. |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Banneling
|
Neen, de senaat gaat hem niet veroordelen.
Maar de democraten gaan dit melken. |
|
|
|
|
|
#272 |
|
Europees Commissaris
|
Ik kan dat stuk over de DNC-servers totaal niet plaatsen. What's all that about eigenlijk?...
|
|
|
#273 |
|
|
lol, ik ben getrouwd met een Amerikaan, heb er meer dan 15 jaar gewoond en gewerkt, mijn kinderen wonen in de US, en ik ben hier nu voor werk, en ik onderschat de Amerikaan.
juist ge moet eens buiten de echokamers komen die ge frequenteert Tavek, dat zou al helpen de hoeveelste keer is het nu al dat ge roept dat het deze keer echt wel gaat leiden naar impeachment?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De democraten zijn aan het impeachen as we speak ? Wat jij beschrijft is afzetting door de senaat, en als je goed kijkt, voorspel ik dat dat niet gaat gebeuren (is nog nooit gebeurd, en 2/3 majority is in tribal america echt te veel). Impeachment wordt gevolgd door trial. Dat is hoe het systeem werkt. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Europees Commissaris
|
In democratie en rechtstaat?
Jazeker
|
|
|
#277 |
|
Banneling
|
Trouwens, heel deze show was ook enkel mogelijk omdat de Amerikanen massaal voor democraten hebben gestemd in 2018.
Zou ook niet gebeuren volgens jou... |
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is geen enkel electoraal gewin te halen door die procureur terug in 't zadel te zetten als dat niet aan de grote klok gehangen wordt. Dus moeten de democraten nog gaan aantonen dat Trump dat aan de grote klok wilde hangen. Terwijl hij alles doet om er discreet over te zijn. Als er geen electoraal gewin te halen is, is het ook niet tegen de wet. |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onnoezel manneke.
Sinterklaas bestaat ook niet zulle. Natuurlijk bestaat dat niet, rechtsstaat en "democratie" he. Het BEELD daarvan bestaat, maar in werkelijkheid werkt dat natuurlijk niet. Ge moet nogal naief zijn om dat wel te denken. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 september 2019 om 15:07. |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat, daarentegen, als dat hard gemaakt kan worden, is bijna even erg als Clinton haar email servers.
|
|
|
|