![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik praat die brandstichting helemaal niet goed. Ik klaag alleen de selectieve verontwaardiging aan. Er zou eens een marrokaans theehuis geplunderd moeten worden door voorpost. Je zou hier wat zien. JD winkels worden geplunderd en het wordt doodgezwegen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En kom niet zeggen dat Vlaanderen niet te lijden heeft van die francofonie en veel meer te lijden heeft gehad van de Duitsers, want doorheen de geschiedenis en tot op de dag van vandaag is dat dan een zuivere leugen... |
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#345 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn misdaadleven is voorbij. In zoverre zelfs dat als ik aan zee een ijsje eet en ik merk 's avonds thuis dat men me daar een cent teveel heeft terug gegeven bij het afrekenen van dat ijsje, dan rijd ik direct terug naar ginder. Anders lig ik toch de hele nacht wakker van die eurocent.
|
|
|
|
|
#346 |
|
Banneling
|
Ja maar Vlaanderen is iets vies... iets zoals de joden voor de Duitsers in den tijd...
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wanneer je door het Midden-Oosten reist zul je ook hoofdzakelijk vriendelijke en gastvrije mensen tegenkomen. Toch zijn al die landen:
De oorzaak van dat alles is de koran-ideologie. Het effect van een ideologie is klein in de persoonlijke omgang met individuele aanhangers van die ideologie. De ideologie begint pas het gedrag van mensen te sturen wanneer die aanhangers in groep samenkomen. Hoe groter de groep, hoe groter het effect. Jonge mannelijke asielzoekers kunnen brave doetjes zijn in opvolgingsgesprekken met hun sociale assistente. Maar zet ze 's avonds met een paar duizend man op het Domplein in Keulen en ze randen elke vrouw aan die van de trein komt. Brussel, Antwerpen en nog een hele resem andere West-Europese steden zijn aan het verworden tot geïslamiseerde en ge-afrikaniseerde enclaves, met de dezelfde waaier aan nefaste gedragspatronen als in de nieuwkomers hun landen van herkomst. Peppie-en-Kokkie-gezemel over "mijn buren zijn wel brave mensen" is de uitgelezen manier voor linkse kwezels om hierover hun kop in het zand te steken. |
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan gaan we zien of jouw praat enige waarheid bevat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#351 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet HO leren appreciëren om zijn subtiele humor, soms zijn er daar pareltjes bij waar mijn kaken van pijn doen. Henri is nog zo iemand wiens humor hier niet begrepen wordt.
|
|
|
|
|
#352 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is een draad over geweest en niemand praatte het goed voor zover ik mij herinner. Ik reageer hier enkel omdat er over die brandstichting zo banaliserend en vergoelijkend wordt gedaan.
|
|
|
#353 |
|
Banneling
|
Inderdaad de beste methode om zichzelf buiten de wind te zetten, zonder ook maar iets vrij te geven...
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, zo begon het in de jaren '30 ook. Niet voor niets dat een zekere meneer Noe uit Bilzen het had over de Duitse Kristallnacht uit die jaren. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 november 2019 om 17:53. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#357 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#358 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#359 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want ik was net het kleingeld in mijn zakken aan het tellen, wisselgeld van de bakker, gisteren brood gehaald.
|
|
|
|
|
#360 |
|
Banneling
|
|
|
|