Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2019, 17:42   #341
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Is er hier iemand die dat goedpraat op dit forum?

Dit is een draad met de bedoeling om de brandstichting goed te praten (dat zie ik toch in de titel).
Ik praat die brandstichting helemaal niet goed. Ik klaag alleen de selectieve verontwaardiging aan. Er zou eens een marrokaans theehuis geplunderd moeten worden door voorpost. Je zou hier wat zien. JD winkels worden geplunderd en het wordt doodgezwegen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:42   #342
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Inderdaad, bepaalde Vlaams-nationalistische rakkertjes zijn tot alles in staat.

En we kunnen dus vaststellen: "Sie sind wieder da."

Edoch, de eindconclusie luidt voorzeker en zonder enige twijfel: "Und doch werden Sie wieder verlieren. Wie immer."

Man, man, man, hou toch op met je onnozele praat van 'sind sie wieder da'... 'Vous êtes la ?* nouveau' is al lang een feit en ken je geschiedenis om te weten dat de francofonie wat veroveringszucht en onlust zaaien bij zijn buren geen haar moet onder doen voor de Duitsers...

En kom niet zeggen dat Vlaanderen niet te lijden heeft van die francofonie en veel meer te lijden heeft gehad van de Duitsers, want doorheen de geschiedenis en tot op de dag van vandaag is dat dan een zuivere leugen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:42   #343
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Nieuwjaar is in aantocht, benieuwd of er een herhaling van de vorige oudejaarsnacht komt in Molenbeek. De PS-burgemeester noemde de feiten "het eigen feest vd jeugd" :

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...w.google.be%2F
Is dat niet eerder in Antwerpen die brandende auto's ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:43   #344
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Inderdaad.

We zullen er weer tegen aan moeten gaan om deze ideologie terug klein te krijgen. Zoals onze opas.
En hoe wil je dat doen, door de Vlamingen verder te onderdrukken en de loper verder uit te rollen voor de grote francofonie in la Belgique...???
Oud 12 november 2019, 17:44   #345
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Troost u, we komen u bezoeken en brengen apenootjes en bananen mee.
Neenee, ik zal eerder u komen bezoeken.

Mijn misdaadleven is voorbij.

In zoverre zelfs dat als ik aan zee een ijsje eet en ik merk 's avonds thuis dat men me daar een cent teveel heeft terug gegeven bij het afrekenen van dat ijsje, dan rijd ik direct terug naar ginder.

Anders lig ik toch de hele nacht wakker van die eurocent.
Oud 12 november 2019, 17:45   #346
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dus Marie is een Waalse omdat ze in Wallonie woont. Jij bent echter geen Vlaming ondanks het feit dat je in Vlaanderen woont. Het consequent zijn is weer ver te zoeken zie ik.
Ja maar Vlaanderen is iets vies... iets zoals de joden voor de Duitsers in den tijd...
Oud 12 november 2019, 17:45   #347
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Meestal zijn de mensen die men kent leuk. Het probleem zit hem niet daarin. Mensen kennen mekaar nog nauwelijks.

Ik hoor het hier in het Brusselse met de regelmaat. Moslims ik moet er niet van weten.....maar onze buren...dat zijn ook moslims maar echt brave mensen Verleden week nog mijn man komen helpen toen hij zijn voet had verstuikt....echt vriendelijke mensen
Allemaal volledig naast de kwestie.

Wanneer je door het Midden-Oosten reist zul je ook hoofdzakelijk vriendelijke en gastvrije mensen tegenkomen.

Toch zijn al die landen:
  • ofwel verscheurd door oorlog
  • ofwel onder de knoet van een brutaal seculier regime
  • ofwel onder de knoet van een strenge islamitische theocratie
  • en vaak een combinatie van de 3 bovenstaande punten

De oorzaak van dat alles is de koran-ideologie.

Het effect van een ideologie is klein in de persoonlijke omgang met individuele aanhangers van die ideologie. De ideologie begint pas het gedrag van mensen te sturen wanneer die aanhangers in groep samenkomen. Hoe groter de groep, hoe groter het effect.

Jonge mannelijke asielzoekers kunnen brave doetjes zijn in opvolgingsgesprekken met hun sociale assistente. Maar zet ze 's avonds met een paar duizend man op het Domplein in Keulen en ze randen elke vrouw aan die van de trein komt.

Brussel, Antwerpen en nog een hele resem andere West-Europese steden zijn aan het verworden tot geïslamiseerde en ge-afrikaniseerde enclaves, met de dezelfde waaier aan nefaste gedragspatronen als in de nieuwkomers hun landen van herkomst.

Peppie-en-Kokkie-gezemel over "mijn buren zijn wel brave mensen" is de uitgelezen manier voor linkse kwezels om hierover hun kop in het zand te steken.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:46   #348
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, marie is een Belgische.

Content ?
Marie zal zelf wel bepalen wat ze is; om dat te weten heeft ze zeker geen Vlaams hatende Belgische overlopers nodig...
Oud 12 november 2019, 17:46   #349
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Man, man, man, hou toch op met je onnozele praat van 'sind sie wieder da'... 'Vous êtes la ?* nouveau' is al lang een feit en ken je geschiedenis om te weten dat de francofonie wat veroveringszucht en onlust zaaien bij zijn buren geen haar moet onder doen voor de Duitsers...

En kom niet zeggen dat Vlaanderen niet te lijden heeft van die francofonie en veel meer te lijden heeft gehad van de Duitsers, want doorheen de geschiedenis en tot op de dag van vandaag is dat dan een zuivere leugen...
Wat een mens lijden kan. En gans uw gezin zijn van die mensen die onlusten zaaien en op veroveringstocht trekken ? En daar zit gij tussen ? Tussen die stoute man en kinderen.....die francofone smeerlappen van buren die U enkel willen ten gronde richten ......Mocht ik zo oud niet zijn ik kwam u uit dat hol halen ....een der laatste Belgicisten moet gered worden.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:47   #350
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men voelt het op dit forum op zijn sokken aankomen dat de zeer rechtse oelewappers die brandstichting in Bilzen kost wat kost willen goedkeuren of minimaliseren. Ja, nog een beetje en ze moedigen brandstichtingen tegen asielcentra aan. Zo begon het ook in de jaren '30.
Hou je kousen aan, en maak een poll.
Dan gaan we zien of jouw praat enige waarheid bevat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:47   #351
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Allee marie?

Je moet HO leren appreciëren om zijn subtiele humor, soms zijn er daar pareltjes bij waar mijn kaken van pijn doen.

Henri is nog zo iemand wiens humor hier niet begrepen wordt.
Oud 12 november 2019, 17:47   #352
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik praat die brandstichting helemaal niet goed. Ik klaag alleen de selectieve verontwaardiging aan. Er zou eens een marrokaans theehuis geplunderd moeten worden door voorpost. Je zou hier wat zien. JD winkels worden geplunderd en het wordt doodgezwegen
Er is een draad over geweest en niemand praatte het goed voor zover ik mij herinner. Ik reageer hier enkel omdat er over die brandstichting zo banaliserend en vergoelijkend wordt gedaan.
Oud 12 november 2019, 17:47   #353
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Buurtbewoners hebben getuigd dat ze bitter weinig mensen bij de protesterende menigte herkenden. Het gros waren voorposters en vlaams belangers die van ergens anders waren afgezakt.
Inderdaad de beste methode om zichzelf buiten de wind te zetten, zonder ook maar iets vrij te geven...
Oud 12 november 2019, 17:48   #354
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Men voelt het zo op zijn sokken aankomen op dit forum dat de zeer rechtse Vlaams-nationalistische oelewappers zich in alle bochten wringen om de brandstichting van het alsielcentrum in Bilzen te kunnen goedpraten of te minimaliseren. Nog een beetje en ze moedigen de mensen aan om overal de fik te gaan steken in de asielcentra.

En ja, zo begon het in de jaren '30 ook. Niet voor niets dat een zekere meneer Noe uit Bilzen het had over de Duitse Kristallnacht uit die jaren.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 november 2019 om 17:53.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:49   #355
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men voelt het op dit forum op zijn sokken aankomen dat de zeer rechtse oelewappers die brandstichting in Bilzen kost wat kost willen goedkeuren of minimaliseren. Ja, nog een beetje en ze moedigen brandstichtingen tegen asielcentra aan. Zo begon het ook in de jaren '30.
en de plunderingen en brandstichtingen van islamitisch tuig, zijn dat ook "de jaren '30" ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:49   #356
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neenee, ik zal eerder u komen bezoeken.

Mijn misdaadleven is voorbij.

In zoverre zelfs dat als ik aan zee een ijsje eet en ik merk 's avonds thuis dat men me daar een cent teveel heeft terug gegeven bij het afrekenen van dat ijsje, dan rijd ik direct terug naar ginder.

Anders lig ik toch de hele nacht wakker van die eurocent.
Gelukkig voor u zijn er geen muntjes meer van 1 eurocent.
Oud 12 november 2019, 17:49   #357
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
En we kunnen dus vaststellen: "Sie sind wieder da."
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2019, 17:50   #358
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
- lol -
Oud 12 november 2019, 17:51   #359
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelukkig voor u zijn er geen muntjes meer van 1 eurocent.
Ok, dat is een geruststelling.

Want ik was net het kleingeld in mijn zakken aan het tellen, wisselgeld van de bakker, gisteren brood gehaald.
Oud 12 november 2019, 17:51   #360
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
En ja, zo begon het in de jaren '30 ook.
Gij en Henri zouden toch een schoon koppel zijn.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be