![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kinderachtiger als hoe N-VAers en VBers hem constant zitten aan te vallen, maar als hij iets terug zegt is het een idioot mannetje?
|
|
|
|
|
#902 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet niet of je Van Ranst een beetje volgt op sociale media, maar wat ik van hem gezien heb, boezemt me niet echt vertrouwen in.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#903 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Triestige praktijken. |
|
|
|
|
|
|
#904 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die man doet in principe niks anders dan het beleid te schetsen, te kaderen en proberen te antwoorden op vragen hoe het verder moet Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2020 om 08:53. |
|
|
|
|
|
|
#905 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben Weyts staat er:
Weyts stelt voor om het schooljaar dit jaar uitzonderlijk wat te verlengen om de tijd die door het coronavirus verloren zou kunnen gaan, in te halen. Klassenraden en deliberaties zouden in juli kunnen plaatsvinden, zodat juni optimaal gebruikt kan worden voor lessen en examens. De scholen beslissen uiteindelijk zelf, maar de onderwijsbonden zijn alvast niet te spreken over de suggestie. We zullen niet aarzelen ons te beraden over acties Marnix Heyndrickx, voorzitter van de liberale vakbond VSOA Onderwijs De liberale VSOA reageert het scherpst: “Bedroevenswaardig, en dan druk ik het nog zeer braaf uit”, zegt voorzitter Marnix Heyndrickx. “Er is gisteren overleg geweest waarna we de afspraak hebben gemaakt niet te communiceren in de pers. Ik vind het zeer erg dat de minister die afspraak nu heeft geschonden”, klinkt het. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...iode~ae2869c3/ Nadat hij van mobiliteit een zootje maakte staat onderwijs hetzelfde te wachten. Hij maakt de omgekeerde richting van Pascal Smet lijkt het wel. Blijkbaar is hij nog niet zo slim om te beseffen dat vakbonden hier staken bij het minste dat hen niet aanstaat...
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 april 2020 om 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#906 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb namelijk verlof vanaf 1 juli. |
|
|
|
|
|
|
#907 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 april 2020 om 10:29. |
|
|
|
|
|
|
#908 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Poppenkast in het groot en in het klein... |
|
|
|
|
|
|
#909 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En we nog altijd in la Belgique leven... |
|
|
|
|
|
|
#910 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#911 |
|
Banneling
|
Misschien is verdere discussie meer op zijn plaats in de coronadraad, waar er al een draad over gestart is.
|
|
|
|
|
|
#912 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bean Weyts heeft blijkbaar nog niet echt door hoe hij dingen gedaan kan krijgen binnen zijn bevoegdheidsdomein...
Je moet het maar doen : met één flater een volledig vakbondsfront tegen je in het harnas jagen. |
|
|
|
|
|
#913 |
|
Banneling
|
zou het kunnen zijn dat hij het gewild doet???
|
|
|
|
|
|
#914 |
|
Banneling
|
Natuurlijk is dat gewild!
De oude verdeel en heers techniek. De slaafse ja-knikkers die geen leven hebben (en geloof me, zo zitten er veel in het onderwijs) opzetten tegen diegene die voor hun rechten opkomen (waaronder de vakbonden). |
|
|
|
|
|
#915 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#916 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja maar het is toch alwéér een blunder
|
|
|
|
|
#917 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#918 |
|
Europees Commissaris
|
Blijkbaar wel, want ik lees dat in het overleg hierover afgesproken was van NIET te communiceren.
Als dat juist is, is dit alweer een voorbeeld van onbetrouwbaarheid van een NVA en zijn ministers
|
|
|
#919 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Het grote blunderboek van de N-VA".
Alweer probeer je het over een andere partij te laten gaan.
|
|
|
|
|
#920 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij diende Theo Francken ooit van antwoord met het refrein van "Laat het los"...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|