![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je het nu nog altijd niet ? Ik had je het anders wel al gezegd hier. Soit. ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WZC geven hun cijfers te laat door, dus is het alsof hij cijfers achterhoudt en is Rousseau dus géén leugenaar. Later worden die cijfers dan wel rechtgezet, en dan is hij wél een leugenaar. Het hangt er gewoon vanaf uit welke hoek je het bekijkt. ' Zijn beschuldigingen raken gewoon kant nog wal. ' Maw, je kan er alle kanten mee op. Een aardige kluif voor politieke steekspelletjes zoals we die ondertussen in België al meer dan gewend zijn. Capito nu ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 21 mei 2020 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hebben WZC in het verleden al zulke gevallen moeten melden ? Ik denk van niet. Kan je eigenlijk het best vergelijken met iemand die thuis komt te overlijden denk ik. De arts stelt het overlijden vast, en wat er nadien allemaal gebeurd daar heb ik ook het raden naar. In WZC heb je meestal geen vaste arts. Elke patient heeft daar zijn eigen arts. Toch in de WZC die ik ken. WZC zijn geen ziekenhuizen hé. Voor ziekenhuizen ligt dit wel wat anders, daar zit dit mee in hun informaticasysteem.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders zouden ze dat wel gedaan hebben. Ik vrees dat er nog wel iets anders tussen zit. En, in 'welke informatica' doorgeven ? Het personeel van een WZC hebben om te beginnen al geen toegang tot je medisch dossier. Dat heeft alleen je huisarts, of als je bent opgenomen in een ziekenhuis, de arts die je behandelt. Alleen een arts kan & mag iemand dood verklaren. WZC zijn daar helemaal niet voor bevoegd. Ik ga daar verder geen uitspraak over doen gewoon om de reden dat ik er het fijne niet van weet. Alleen mss nog dit. Het was een algemeen probleem bij de WZC.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 21 mei 2020 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere WZC in de wereld doen dat niet eens. Hier wordt iedereen zelfs als hij zich verslikt in zijn hamburger bij de corona doden bijgeteld. Laatst gewijzigd door Gipsy : 21 mei 2020 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n geval heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt dus ik kan me daar moeilijk over uitspreken. Het enigste wat ik wél weet is dat er altijd een arts het overlijden moet vaststellen. (van de patient of van die wormen .... ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 21 mei 2020 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ze kunnen de computers van Justitie misschien lenen die staan toch maar in de kelder te verstoffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vult het overlijdensattest in . De begrafenisondernemer wordt verwittigd en die bezorgt het overlijdensattest aan het gemeente bestuur. Het gemeentebestuur licht de centrale overheid in. Dat duurt enkele uren,maar ook geen dagen. Dus de cijfers over de overlijdens in de Rusthuizen werden wetens willens langdurig achtergehouden door de overheid vooraleer ze te publiceren in de media. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 22 mei 2020 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de Corona gevallen uithalen - de plaats van overlijden Het eerste puntje is beschermd door de privacy wetgeving.... En wat nu ?
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |