![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hoe goed ken je een mens? Stel je vindt Guy Verhofstadt een bekwaam man; wat later stel je dan vast dat wat betreft vastgoed hij beter wat advies had ingewonnen alvorens grote sier te maken.
![]() |
![]() |
#582 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo goed als jij je inlicht... In uw geval, niet. Je hebt voor Sneppe gestemd hè, zonder het eigenlijk te weten... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat het achterste van uw tong eens zien... Wees een man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Minister-President
|
![]() Neen Jack ...
![]() |
#585 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jackie is een eerste klas trol. Hij komt zelden voorbij 2 zinnen en wil je enkel belachelijk maken, je zal dat nog wel merken. Hij is er enkel op uit je te kleineren en heeft inhoudelijk zo goed als niets te zeggen. Negeren...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Banneling
|
![]() Komaan Travis, zo'n type als Penris…
Weet je wat hij je vrouw zou durven toesnauwen als je ergens zou verschijnen en hij onder invloed zou zijn.... Stond ook niet op uw lijst zeker? Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha. Iemand die pleit voor het terugschroeven van de vrije meningsuiting. Nogal merkwaardig dat u dan uw stem uitbrengt op een partij die juist omwille van haar mening door andere partijen te vuur en te zwaard wordt bestreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kijk naar het programma, niet naar wat een paar leden, bij momenten eens zeggen. Die gaan het verschil toch niet maken ... De Sneppes en consoorten, tjah ... wordt iemand daar vrolijk van? Natuurlijk niet? Maar is zo iemand belangrijk genoeg om er een stem van te laten afhangen? Nog minder.
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() Dat noemt men ook wel eens politiek, Jan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Merkwaardig. Het is mijn mening dat Sneppe met haar mening in haar keuken mag blijven. Daar mag ze wat mij betreft een heel fiere vrouw zijn.
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2020 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn ogen hebt u dan schrik voor het debat. In mijn gedachtewereld moet niemand met zijn mening "in de keuken" blijven. Iedereen mag die uiten. Als er nu iets fundamenteels is wat ik afwijs, dan is het wel de stelling dat de ene mening wel mag geuit worden en de andere niet. Vooral als er dan nog niet eens een verklaring voor zo'n stelling komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Minister-President
|
![]() Ja, Guy Verhofstadt ook ...
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wil iemand anders met haar in debat mij niet gelaten. Voor mij mag zij zelfs nog eens op de radio komen. Geen probleem. Maar ik ga er niet op in. 'Dat' is wat ik bedoel met: "Van mij mag ze met haar mening in de keuken blijven."
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Tegen de makakken!". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Minister-President
|
![]() Ik weet dat Jan. En wat dat betreft is het Vlaams Belang bijgedraaid. En dat vind ik mooi. Niet iedereen heeft de moed om die vreemde en verwrongen knop te kunnen omdraaien.
![]() |
#600 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |