![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee akkoord !! Men kan & mag niemand dwingen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de bioscoop tijdens het snacken mag je je mondmasker naar beneden doen. Anderhalf uur popcorn eten...
Die mondmaskers maken een deel van de commerce ondertussen totaal stuk. Lekker thuis tv kijken, met je vrienden bbq'en en op bol.com je spullen bestellen. En Wilmes die na 10k doden, op een moment dat het aantal doden er gemiddeld 1 per dag is (allen boven de 80), met haar mondmaskers aanzeilen. Lachwekkend. Alhoewel veel ondernemers hier niet echt mee kunnen lachen |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() Ik haal bloem in de maalderij (50kg). Daar zullen ze t hopelijk niet verplichten hé. Nu niemand moet naïef zijn, iedereen zal de schande van die vod af en toe moeten ondergaan. Men moet vooral zo weinig mogelijk meewerken en ze treffen waar het pijn doet, namelijk in hun portemonnee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitmoorden van kleinschaligheid, dat is wat "overheid" doet. De EU Commies indertijd, met het geld dat ze afpakten, en onder de naam "landbouwsubsidie" gaven aan een kliek monopolisten, moordden ook het toen erg grote aantal kleine boeren uit. Verleden herhaalt zich gewoon, cafés maar één voorbeeld.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In plaats van 5 café's, 2 bakkers, 2 slagers, 3 kruideniers tot zelfs "snoepwinkeltjes" toe, zijn de etalages nu van de Staatsaanhang - banken, immobilienkantoren, interimkantoren, wereldwinkels, werkwinkels, advocaten, enzovoort enzoverder. De nep"economie", het asociaal tuig dat deserteerde uit de werkvloer van de samenleving, en zich met geweld andermans productie toeeigend.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik denk ook dat mondmaskers een van de weinige dingen zijn die de epidemie een beetje kunnen remmen. Dat, en handen wassen. Al de rest is grotendeels nutteloos. Maar de vraag blijft: moet men de epidemie wel remmen ? Daar komt de "vrijheid" kijken: de vrijheid bestaat erin om mee te doen of niet. Het is een vrije keuze om de epidemie willen te remmen of niet. Ik kan er best in komen dat vele mensen dat niet wensen. Dat vele mensen de ongemakken niet willen, en liever hebben van het risico te lopen om ziek te worden, en ja, ook liever anderen aansteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is "de straat niet durven oversteken, maar wel aan valschermspringen doen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2020 om 06:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een teken dat mensen andere tijdverdrijven ontdekt hebben. Met op: Ik heb niets tegen de gezelligheid van een café, gezellig een pintje drinken, wat babbelen, wat ... Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de bruine cafés langzaamaan verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een grote spuit en gewoon de naald vervangen. Zo werd dat vroeger in het Klein Kasteeltje gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu proberen de "curve laag en vlak" te houden natuurlijk.
Als daarbij zou helpen een kurk in uw g*t te duwen,dan .....juist..... ![]() Maar het recente verleden is het recente VERLEDEN.Er ZIJN nu overal mondmaskers.Dan zal het maar zo zijn hé... Overigens zie ik niet dat "Belgie" het "slechter" zou doen dan elders hoor.....en het is in ieder geval niet "out of control".... Het is zomer,ooit zal het weer eens wat warmer worden en dan is het zaak de covidioten (typisch jonge mannetjes) DIRECT aan te pakken.Het is toch ongelofelijk dat dit enkel in de semi-autonome baronie Knokke ook zo gedaan wordt.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 juli 2020 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat snap ik wel natuurlijk (dat jij dat met dat woord bedoelt), ik deed in mijn formulering eventjes aan anti-liberaal trollen. ![]() (Overigens zie ik vrijheid anders, nl. primair als vrijheid van de dwang van emoties en als het vermogen om naar inzicht te handelen. Veritas liberabit vos.) Los daarvan: ik ben hier dus voor dwang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pandemie is voorbij en nu gaan ze kunnen zeggen dat het door de mondmaskers is, als er een kleine opflakkering is dan kunnen ze zeggen dat de mensen niet goed genoeg hun best hebben gedaan. Op die manier dekken de politiekers en virologen zich in om niet verantwoordelijk gesteld te worden voor de grootste economische crisis sinds mensenheugenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat jij hier allemaal post is dikke onzin. Er zijn weldegelijk wetenschappelijke publicaties die aantonen dat het dragen van gelaatsbescherming helpt bij het voorkomen van mogelijke besmettingen. Er zijn wetenschappelijke publicaties die aantonen dat het dragen van gelaatsbescherming helpt bij het voorkomen van de vervuiling van de luchtwegen en longen. Er bestaan zelfs wetenschappelijke pubkicaties die aantonen en bewijzen dat zelfs het dragen van gelaatsbescherming tijdens het fietsen of gebruik van andere tweewielers zinvol is voor de gezondheid Hoe gek het voor jou mag klinken, er bestaan zelfs wetenschappelijke publicaties die aantonen en bewijzen dat het dragen van gelaatsbescherming zelfs op plaatsen waar geen andere mensen aanwezig zijn nut heeft voor de lichamelijke gezondheid. Maar het dragen van gelaatsbescherming heeft ook invoeld op de geestelijke gezondheid. Het dragen van gelaatsbescherming geeft in deze tijden van besmettingsvrees, de mensen een gevoeld dat ze op een veiligere manier met elkaar zijn aan het omgaan. En voor een deel klopt dat dus ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |