![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe viert U de Vlaamse feestdag ? | |||
1. Ik bezat me met Carapils. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
2. Met duurdere alcohol, Belgium bier of ga bourgondisch eten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,38% |
3. Ik drink zwart-gele gezonde sapjes. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
4. Ik vier mijn Vlaamsheid. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
5. Ik vier mijn Nieuw-Vlaamsheid. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
6. Ik herdenk 1302 met één minuut stilte. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
7. Ik hang mijn tricolore uit. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
8. Ik hang mijn Vlaamse Leeuw uit. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,08% |
9. Ik hang een andere vlang uit. ( specifieer). |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
10. Ik ga in afzondering in een Brussels frituur. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
11. Ik trek naar Antwerpen voor Vlaanderen Feest. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
12. Niet anders dan een zomerse weekdag. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 35,90% |
13. Ik veeg mijn gat met gasboetes. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
14. Ik verbrand de Vlaamse Leeuw, pis erop of gebruik het als keukendweil. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
15. Een dag van rouw en vasten. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,26% |
16. Ik wens dat het regent 11/7. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
17. Ik ga werken, werk thuis of in mijn hof. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,08% |
18. Ik ga bij buren, familie of kennisen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
19. Ik verbrand mijn Volksunie lidkaart. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
20. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 25,64% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over andere aanwezigen dan Pis en Vrienden Van Langenhove en de onbekende Fransman werd geen woord commentaar gegeven. Evenmin op Ahmed Laaouej en de créme de la créme van de journalisten met hun snijdende commentaren. Hoe je het ook draait of keert. De bedoeling was en is, de Vlaamse feestdag in een slecht daglicht testellen. Dit zowel door de PS-kopman, als het toonaangevende journaille, als door hun forumapostelen.
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De foto is ondertussen verzeild geraakt op de pagina van de burgemeester van Koekelberg. Ik denk niet dat die hier veel volgers heeft. Knuppel verbaast me met de dag. Laatst gewijzigd door Jakko : 14 juli 2020 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- met duurdere alcohol, belgium bier ging hij bourgondisch eten - zijn tricolore uithangen - in afzondering gaan in een brusselse frituur - de Vlaamse leeuw verbranden na er eerst op gepist te hebben en daarna gebruiken als keukendoek (amai dat moet goed geroken hebben) - tenslotte prins Laurent aanbidden als president. In werkelijkheid is hij iets gaan eten in een Italiaans goedkoop restaurant (25 ?* 35 euro per persoon). Deze enquête is trouwens één van de stomste die hier ooit verschenen zijn. Ze is meer dan één jaar oud terwijl een enquête altijd een momentopname is en is alleen bedoeld om de flaminganten belachelijk te maken. Alleen reservespeler heeft het perfect begrepen door alle mogelijkheden aan te vinken waarvoor dank. Ik ben ook blij dat overtuigde vlaams-nationalisten als jezelf en quercus er niet aan deelgenomen hebben. Laatst gewijzigd door robert t : 14 juli 2020 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haal mijn info bij Business.be. Wouter Verschelden is mijn favoriete journalist. Hij werkte bij De Morgen en De Standaard. De man is uitzonderlijk goed geïnformeerd, maakt perfecte analyses en bedient zich niet van leugens. Daar moeten belgicistische forumhogepriesters vér achter blijven.
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen twitteraar of faecesbookgebruiker. Mijn bron heb ik gegeven. Dat die niet in jouw kraampast is mijn zorg niet.
![]() |
#410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensenlief. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet op een of andere website maar op Business.AM Zoek beter eens op wie Wouter Verschelden is voor je je neerbuigend over de man uitlaat omdat hij niet in jouw vermeende pensee unique past.
![]() |
![]() |
#412 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En om uw bron te corrigeren, hij had het niet over Jambon maar de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://businessam.be/ps-draait-weer...in-de-kamer-2/ Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 juli 2020 om 19:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Verhassel is de leider van Génération Identitaire, een Franse extreemrechtse organisatie, en een man met een strafblad: een vechtpartij leverde hem 12 maanden cel op, waarvan 6 effectief." Verhassel is nooit leider geweest van Génération Identitaire, enkel van de Noord-Franse sectie en behoort ondertussen al helemaal niet meer tot Génération Identitaire sinds zijn criminele perikelen. Uw favoriete journalist laat serieuze steken vallen als het om het checken van feiten gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat het je smaken! Frieten zoveel je wil met stoofvleessaus en dat allemaal voor 1 euro...
Laatst gewijzigd door robert t : 14 juli 2020 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de waardevolle info, Duc. Toch iemand die Verhassel kent en die vertrouwd is met de Franse Génération Identitaire! ![]()
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#420 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wouter Verschelden is inderdaad doorgaans erg goed geïnformeerd, maar sloeg nu de bal toch wel erg mis door op 14 juli ‘s middags de bocht van de PS te minimaliseren.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |