Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Hoe viert U de Vlaamse feestdag ?
1. Ik bezat me met Carapils. 1 2,56%
2. Met duurdere alcohol, Belgium bier of ga bourgondisch eten. 6 15,38%
3. Ik drink zwart-gele gezonde sapjes. 2 5,13%
4. Ik vier mijn Vlaamsheid. 5 12,82%
5. Ik vier mijn Nieuw-Vlaamsheid. 2 5,13%
6. Ik herdenk 1302 met één minuut stilte. 2 5,13%
7. Ik hang mijn tricolore uit. 3 7,69%
8. Ik hang mijn Vlaamse Leeuw uit. 9 23,08%
9. Ik hang een andere vlang uit. ( specifieer). 3 7,69%
10. Ik ga in afzondering in een Brussels frituur. 2 5,13%
11. Ik trek naar Antwerpen voor Vlaanderen Feest. 5 12,82%
12. Niet anders dan een zomerse weekdag. 14 35,90%
13. Ik veeg mijn gat met gasboetes. 1 2,56%
14. Ik verbrand de Vlaamse Leeuw, pis erop of gebruik het als keukendweil. 3 7,69%
15. Een dag van rouw en vasten. 4 10,26%
16. Ik wens dat het regent 11/7. 2 5,13%
17. Ik ga werken, werk thuis of in mijn hof. 9 23,08%
18. Ik ga bij buren, familie of kennisen. 3 7,69%
19. Ik verbrand mijn Volksunie lidkaart. 2 5,13%
20. Prins Laurent for president. 10 25,64%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2020, 16:47   #401
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Knuppel, dadee heeft gewoon de feiten gegeven, plus foto: een extreem rechts sujet uit Generation Identaire die opduikt op die viering en op de voorste rij plaats krijgt.
Correctie: plaats NEEMT.

Over andere aanwezigen dan Pis en Vrienden Van Langenhove en de onbekende Fransman werd geen woord commentaar gegeven. Evenmin op Ahmed Laaouej en de créme de la créme van de journalisten met hun snijdende commentaren.

Hoe je het ook draait of keert. De bedoeling was en is, de Vlaamse feestdag in een slecht daglicht testellen. Dit zowel door de PS-kopman, als het toonaangevende journaille, als door hun forumapostelen.
Oud 14 juli 2020, 16:53   #402
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Over andere aanwezigen dan Pis en Vrienden Van Langenhove en de onbekende Fransman werd geen woord commentaar gegeven. Evenmin op Ahmed Laaouej en de créme de la créme van de journalisten met hun snijdende commentaren.

Hoe je het ook draait of keert. De bedoeling was en is, de Vlaamse feestdag in een slecht daglicht testellen. Dit zowel door de PS-kopman, als het toonaangevende journaille, als door hun forumapostelen.
Er is één zaak relevant : op die viering stond jammer genoeg een extreem rechts sujet dat daar niets verloren had, en die stond daar blijkbaar met medewerking van Dries van Pis & vrienden.

Al de rest is zever.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 17:05   #403
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik vind de link naar Jambon hier echt overdreven... Spijkers op laag water en zo...

Uit het relaas blijkt duidelijk dat het Blokker Dries Vanlangenhove is die handig dat sujet mee naar de voorste rij loodste. Als parlementair mag hij daar zijn, en niemand stelde vragen over de persoon die met hem mee was.

Wat heeft dat met Jambon te maken ? Volgens mij : niets.
Dat is ook zo. Maar voor zover ik het kan volgen, geeft ze Knack, De Morgen en De Standaard de schuld voor het verspreiden van informatie op twitter. Je zal daar ook niets terugvinden over de link met Jambon.

De foto is ondertussen verzeild geraakt op de pagina van de burgemeester van Koekelberg. Ik denk niet dat die hier veel volgers heeft. Knuppel verbaast me met de dag.

Laatst gewijzigd door Jakko : 14 juli 2020 om 17:10.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 17:08   #404
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is één zaak relevant : op die viering stond jammer genoeg een extreem rechts sujet dat daar niets verloren had, en die stond daar blijkbaar met medewerking van Dries van Pis & vrienden.

Al de rest is zever.
Oud 14 juli 2020, 17:17   #405
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Uiteraard. Laten we even de berichtjes van olijkerd Henri1, één van mijn favoriete correspondenten, onder de loupe nemen. Op 11 juli ging ie de volgende activiteiten ondernemen :

- met duurdere alcohol, belgium bier ging hij bourgondisch eten
- zijn tricolore uithangen
- in afzondering gaan in een brusselse frituur
- de Vlaamse leeuw verbranden na er eerst op gepist te hebben en daarna gebruiken als keukendoek (amai dat moet goed geroken hebben)
- tenslotte prins Laurent aanbidden als president.

In werkelijkheid is hij iets gaan eten in een Italiaans goedkoop restaurant (25 ?* 35 euro per persoon).

Deze enquête is trouwens één van de stomste die hier ooit verschenen zijn. Ze is meer dan één jaar oud terwijl een enquête altijd een momentopname is
en is alleen bedoeld om de flaminganten belachelijk te maken. Alleen reservespeler heeft het perfect begrepen door alle mogelijkheden aan te vinken waarvoor dank. Ik ben ook blij dat overtuigde vlaams-nationalisten als jezelf en quercus er niet aan deelgenomen hebben.

Laatst gewijzigd door robert t : 14 juli 2020 om 17:17.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 17:31   #406
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Dat is ook zo. Maar voor zover ik het kan volgen, geeft ze Knack, De Morgen en De Standaard de schuld voor het verspreiden van informatie op twitter. Je zal daar ook niets terugvinden over de link met Jambon.

De foto is ondertussen verzeild geraakt op de pagina van de burgemeester van Koekelberg. Ik denk niet dat die hier veel volgers heeft. Knuppel verbaast me met de dag.

Ik haal mijn info bij Business.be. Wouter Verschelden is mijn favoriete journalist. Hij werkte bij De Morgen en De Standaard. De man is uitzonderlijk goed geïnformeerd, maakt perfecte analyses en bedient zich niet van leugens. Daar moeten belgicistische forumhogepriesters vér achter blijven.
Oud 14 juli 2020, 17:33   #407
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik haal mijn info bij Business.be. Wouter Verschelden is mijn favoriete journalist. Hij werkte bij De Morgen en De Standaard. De man is uitzonderlijk goed geïnformeerd, maakt perfecte analyses en bedient zich niet van leugens. Daar moeten belgicistische forumhogepriesters vér achter blijven.
Ik wacht nog altijd op de link naar die Twitterberichten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 17:44   #408
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Uiteraard. Laten we even de berichtjes van olijkerd Henri1, één van mijn favoriete correspondenten, onder de loupe nemen. Op 11 juli ging ie de volgende activiteiten ondernemen :

- met duurdere alcohol, belgium bier ging hij bourgondisch eten
- zijn tricolore uithangen
- in afzondering gaan in een brusselse frituur
- de Vlaamse leeuw verbranden na er eerst op gepist te hebben en daarna gebruiken als keukendoek (amai dat moet goed geroken hebben)
- tenslotte prins Laurent aanbidden als president.

In werkelijkheid is hij iets gaan eten in een Italiaans goedkoop restaurant (25 ?* 35 euro per persoon).

Deze enquête is trouwens één van de stomste die hier ooit verschenen zijn. Ze is meer dan één jaar oud terwijl een enquête altijd een momentopname is
en is alleen bedoeld om de flaminganten belachelijk te maken. Alleen reservespeler heeft het perfect begrepen door alle mogelijkheden aan te vinken waarvoor dank. Ik ben ook blij dat overtuigde vlaams-nationalisten als jezelf en quercus er niet aan deelgenomen hebben.
De bedoeling is alle Vlaamsgezinden in de extremistische hoek te duwen. De naam van Jambon hoeft niet eens te vallen in de snijdende commentaren om te weten wat er de bedoeling van is. Ook zonder dat er de nadruk op wordt gelegd weet zelfs een kind dat de A voor de B komt. Dat is ook de reden dat de aanwezigheid van de blauwe burgemeester van Kortrijk door niet één blauw forumengeltje werd becommentarieerd.
Oud 14 juli 2020, 17:47   #409
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik wacht nog altijd op de link naar die Twitterberichten.
Ik ben geen twitteraar of faecesbookgebruiker. Mijn bron heb ik gegeven. Dat die niet in jouw kraampast is mijn zorg niet.
Oud 14 juli 2020, 17:51   #410
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben geen twitteraar of faecesbookgebruiker. Mijn bron heb ik gegeven. Dat die niet in jouw kraampast is mijn zorg niet.
Dus dit:

Citaat:
Feit blijft dat de foto gretig werd gedeeld op Twitter, onder meer onder journalisten van Knack, De Standaard en De Morgen met snijdende commentaar. Meteen werd Jambon gelinkt aan de twee figuren.

De forumsoldaatjes hadden écht niet de bedoeling om de Vlaamse feestdag aan de Vlaams-nationalisten van de N-VA te linken.
Is gewoon gebaseerd op een uitspraak van ene Wouter Verschelden die dat ergens op een of andere website gepost heeft?

Mensenlief.
Oud 14 juli 2020, 18:37   #411
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus dit:

Is gewoon gebaseerd op een uitspraak van ene Wouter Verschelden die dat ergens op een of andere website gepost heeft?

Mensenlief.

Niet op een of andere website maar op Business.AM
Zoek beter eens op wie Wouter Verschelden is voor je je neerbuigend over de man uitlaat omdat hij niet in jouw vermeende pensee unique past.
Oud 14 juli 2020, 18:53   #412
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ook nauwelijks. Maar uw bron vermelde wel de burgemeester van Koekelberg

En om uw bron te corrigeren, hij had het niet over Jambon maar de N-VA.
Oud 14 juli 2020, 18:55   #413
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoek beter eens op wie Wouter Verschelden is voor je je neerbuigend over de man uitlaat omdat hij niet in jouw vermeende pensee unique past.
Op deze volgens u onfeilbare website van de onfeilbare Verschelden staat:

https://businessam.be/ps-draait-weer...in-de-kamer-2/

Citaat:
De foto werd gretig gedeeld op Twitter, onder meer onder journalisten van Knack en De Standaard, met snijdende commentaar. Meteen werd Jambon gelinkt aan de twee figuren. En daarop reageerde Laaouej.
Los van het feit dat ik nog altijd geen link naar de Tweets gezien heb zeg jij dit:

Citaat:
Feit blijft dat de foto gretig werd gedeeld op Twitter, onder meer onder journalisten van Knack, De Standaard en De Morgen met snijdende commentaar. Meteen werd Jambon gelinkt aan de twee figuren.

De forumsoldaatjes hadden écht niet de bedoeling om de Vlaamse feestdag aan de Vlaams-nationalisten van de N-VA te linken.
Hoe kom je aan De Morgen als je toch twitter niet leest?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 juli 2020 om 19:04.
Oud 14 juli 2020, 18:59   #414
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Uit het artikel van uw favoriet Verschelden:
"Verhassel is de leider van Génération Identitaire, een Franse extreemrechtse organisatie, en een man met een strafblad: een vechtpartij leverde hem 12 maanden cel op, waarvan 6 effectief."

Verhassel is nooit leider geweest van Génération Identitaire, enkel van de Noord-Franse sectie en behoort ondertussen al helemaal niet meer tot Génération Identitaire sinds zijn criminele perikelen. Uw favoriete journalist laat serieuze steken vallen als het om het checken van feiten gaat.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 19:21   #415
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
"Verhassel is de leider van Génération Identitaire, een Franse extreemrechtse organisatie, en een man met een strafblad: een vechtpartij leverde hem 12 maanden cel op, waarvan 6 effectief."

Verhassel is nooit leider geweest van Génération Identitaire, enkel van de Noord-Franse sectie en behoort ondertussen al helemaal niet meer tot Génération Identitaire sinds zijn criminele perikelen. Uw favoriete journalist laat serieuze steken vallen als het om het checken van feiten gaat.
Hij is misschien bij Dries Van Langenhove gaan solliciteren?
Oud 14 juli 2020, 19:58   #416
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Binnenkort is het 21 juli!
Dat is pas een echt Feest !!!
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 22:48   #417
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat is pas een echt Feest !!!
Laat het je smaken! Frieten zoveel je wil met stoofvleessaus en dat allemaal voor 1 euro...

Laatst gewijzigd door robert t : 14 juli 2020 om 22:51.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 23:09   #418
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht

Wat een pech,zeg! Zo'n uitgelezen kans om op de Vlaamse feestdag te kunnen kakken die in het water valt.

Bedankt voor de waardevolle info, Duc. Toch iemand die Verhassel kent en die vertrouwd is met de Franse Génération Identitaire!
Oud 14 juli 2020, 23:12   #419
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik ook nauwelijks. Maar uw bron vermelde wel de burgemeester van Koekelberg

En om uw bron te corrigeren, hij had het niet over Jambon maar de N-VA.
Dat verandert de kern van de zaak uiteraard compleet: Van Langenhove die een veroordeelde Franse terrorist introduceerde op de Vlaamse feestdag.
Oud 14 juli 2020, 23:15   #420
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wouter Verschelden is inderdaad doorgaans erg goed geïnformeerd, maar sloeg nu de bal toch wel erg mis door op 14 juli ‘s middags de bocht van de PS te minimaliseren.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be