![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot noem ik dat de betaalbare liefde ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 januari 2021 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 januari 2021 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja jongen, ja. Zoals ze een paar weekends naar New York gaan shoppen en geregeld naar Thailand op vakantie gaan.
Laatst gewijzigd door patrickve : 11 januari 2021 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zouden die alleen wat stoer willen doen en liegen ? Ik durf dat al eens te weerleggen maar jij nooit merk ik ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 januari 2021 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Er gaan geen of nauwelijks geen festivals meer zijn gedurende vele jaren.
Heb iets horen waaien in verband met verzekeringen die de festivalorganisatoren zullen moeten afsluiten eer ze een festival mogen organiseren.. die verzekeringen zullen zo duur zijn dat de meeste kleine festivals gewoon verdwijnen. En de andere festivals die zich wel kunnen verzekeren, zullen zo duur worden, dat de meeste 'gewone' mensen zich geen inkom-ticket meer kunnen veroorloven. Los van het feit dat er ook nog garanties moeten zijn dat alles covid-proof verloopt. Gezellige tijden in 't vooruitzicht.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat doet de jeugd dus ook, maar dat kan je in de verste verte toch niet vergelijken met wat ze normaal zouden doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar ben ik de enige die daar mijn twijfels over heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb U al gezegd dat ge op vlak van waanzin en dictatuur best gelijk kunt hebben, we hebben al zulke moppen gehad die 1500 jaar duurden. Het is enkel op sanitair vlak dat het niet tot 2027 moest duren, en zelfs niet moest beginnen. Op sanitair vlak was dit een kwestie van een paar maanden, meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210111_94792028 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken die mensen niet. Misschien zijn het wel gepensioneerden die zich voordoen als jonge playboys.....
![]() Trouwens de artikels die ik hier postte gingen over jongeren....studenten zijn ook jongeren net als een afgestudeerde een jongere kan zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 januari 2021 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel virus muteert aan dergelijke snelheid als covid-19. Het is een losgeslagen beest en zal doen waar het voor ontworpen is. Je hebt ondertussen toch al een vermoeden hoe dat komt veronderstel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
En die mensen doen dat uit solidariteit met de zwakkeren & de ouderen, met mensen zoals u, met de risicogroepen.. het is uiteraard geheel op zijn plaats dat je met die jongeren wat loopt te lachen.. want ja, in uwen tijd waren alle jongeren stoere meiden en coole kerels he. Volgens mij hebt gij in uwen tijd nooit zoiets meegemaakt als wat de jongeren nu meemaken en -los daarvan- kan je u blijkbaar gewoon niet inleven in hun situatie. En best van al: die jongeren beseffen maar al te goed dat hun situatie niet op 1 2 3 zal verbeteren. Ze hebben geen mooie vooruitzichten. Het is gedaan met onbezonnen lachen en plezier maken. Behalve dan voor de mensen die zich niet aan de regeltjes houden. Die kleine minderheid kickt nu op de illegale toestanden... adrenaline gierde als nooit tevoren.. Citaat:
![]() Citaat:
Die trekken zich geen bal aan van covid. Die schijten ook niet in hun broek voor een puist. Het zijn zeker niet de grote hoop jongeren die ik ken, die dat doen, verre van zelfs.. maar het zijn de jongeren die -zoals ikzelf een paar jaar geleden- maar wat graag naar de illegale feestjes gaan en het main-stream-gedoe links laten.. Het hele covid-circus maakt die feestjes nu nog spannender natuurlijk. Als je ooit zulke raves gedaan hebt, kunt ge u er wel iets bij voorstellen. Moest ik een aantal jaren jonger zijn, ging ik mee op stap, maar nu ik een beetje meer volwassen ben (lol), hou ik het op illegale whiskey-proeverijen.. met twee of drie mensen in de woonkamer een glaasje drinken.. illegaal.. crimineel..!!! hahaha.. ![]() ![]() Soit -met of zonder covid- de meeste jongeren gaan niet naar dat soort feestjes. De meeste jongeren zijn brave mensen en willen gewoon op een normale en legale manier plezier maken, maar hebben nu geen uitlaatklep. Al bijna een heel jaar niet! Sterk overdreven, ik weet het, maar op geen enkel vlak is hun nog enige menselijkheid gegund. De meeste jongeren lopen al met een schuldgevoel rond als ze er nog maar aan denken om eens met twee gaan shoppen. Probeer u eens een keer in te leven in hun leefwereld. Want er wordt de jongeren wel wat meer verboden dan alleen dansen. Zo bekrompen kan je toch niet zijn, dat je dat niet inziet hé? En zo enggeestig kan je toch niet zijn, om niet te zien wat de gevolgen zijn van al die verboden voor de jeugd? Want daar horen ook mensen bij die nog niet de leeftijd hebben om op stap te gaan en te dansen en te zuipen hé.. Die gaan dat waarschijnlijk komende jaren ook niet leren kennen. En dat kon ge u een jaar geleden gewoonweg niet voorstellen. Een geluk dat er tegenwoordig voldoende digitale mogelijkheden zijn om contact enigszins te onderhouden, zolang je maar niet denkt dat zoiets een goed en voldoende alternatief is… en lang niet alle jongeren houden zich daar mee bezig. Bovendien is 't verre van bevordelijk voor de ontwikkeling van jonge geesten. Want die horen in het echte leven in contact te komen met mekaar als je een empathische samenleving wenst op te bouwen.. samenkomen, liefst niet verborgen achter een masker en liefst ook niet enkel in een schoolomgeving.. laat daar eens wat gedachten over waaien.. En uiteindelijk hé.. zijn al die verboden en maatregelen voor de jeugd gewoon absurd. Het is gewoon allemaal te belachelijk geworden. Leg het nog maar uit aan kinderen waarom ze allerlei lekkers niet meer mogen.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |