![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog eens, ik verdedig de N-VA hier niet, op Vlaams en federaal vlak heb ik Vlaams Belang gestemd bij de vorige verkiezingen, ik stel mij wel vragen bij het zeer selectief verontwaardigd zijn. Een man als Somers, die altijd de mond vol heeft van de verdraagzame islam, die niets doet aan salafisme...
![]() |
![]() |
#902 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#903 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#904 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#905 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02...d-in-opspraak/ Citaat:
Maar daar mag allemaal niet over gediscussieerd worden als het aan jou lag. ![]() Voel je vrij om jouw eigen bijdrage in deze discussie tot dat onderwerp te beperken. Hier een vraag over het gebruik: Wat vind jij van de radiostilte bij het Antwerps stadsbestuur nadat Sihame een salafisten-congres toeliet in één van "haar" twee paleizen die haar werden geschonken door de belastingbetaler? ??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
|
![]() Citaat:
L&H probeerden ook de schuld in de schoenen van anderen te steken, "de Amerikanen waren jaloers op ons succes". Het is de laatste verdediging van oplichters en bedriegers. Ik lees dat ze ook beweert dat er computers gehackt zijn. Vraag is: heeft ze dit toen aangegeven, of komt dit plots naar voren nadat het gerecht haar boekhouding onderzoekt? Als de politie bij mij binnenvalt, en daar drugs vindt, moet ik niet afkomen dat ik nu vermoedens heb dat er 1 jaar geleden ingebroken geweest is, en toen die drugs daar gelegd werden. Als ik toen geen inbraak heb aangegeven zal dat niet geloofd worden.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 februari 2021 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#908 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer er met meer dan 3 miljoen euro gesmeten wordt, mag daar ook een goede rechtvaardiging voor komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat ook privé bedrijven dit project gesponsord hebben, dan veronderstel ik dat er naar die personen op zijn minst een verdedigbare zaak zal getoond geworden zijn.
![]() |
![]() |
#910 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
In deze draad zitten er veel N-VA'ers terecht de OpenVLD de grond in te boren, maar tegelijkertijd proberen ze elke discussie de kop in te drukken over het veel grotere bedrag (Het 40-voud? Het 80-voud???) dat het Antwerps stadsbestuur aan El Kaouakibi heeft gegeven. Zonder dat daar een sociale meerwaarde tegenover stond. Tenzij designer-meubelen, hippe marketing-boodschappen en salafisme-congressen onder de noemer "sociale meerwaarde" vallen. Citaat:
Salafisten noemde hij zijn bondgenoten: Mechelse bondgenoten tegen radicalisering Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/izegem/31-000-eur...omen~a856c1f2/
Nog een "sjoemelaar met overheidsgeld" nu "weer" bij het "OCMW" waar het makkelijker is met een politiek mandaat en zwakkere slachtoffers. Wie durft te protesteren krijgt minder of niets zo hou je de zwakkeren wel in toom. En bovenstaande "meneer" wordt niet eens gestraft omdat hij ze toch niet zou moeten uitzitten ..... Waarom hebben we eigenlijk nog dure rechtbanken nodig? Of zijn die er enkel om advocaten en de magistratuur en Co aan de gang te houden? We kunnen dan meteen het strafrecht en de gevangenissen ook maar in vraag stellen zeker .....?
![]() |
#912 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er bestaat zoiets als Woke Capital. Zoals multinationals die beginnen mee te kwaken met BLM: https://www.irishtimes.com/opinion/n...hing-1.3619149 Bedrijven spreken de taal van het geld. En geld is sowieso niet racistisch. Indien het waar zou zijn dat allochtonen omwille van racisme moeilijk aan werk geraken, dan is dat een uitgelezen kans voor een niet-racistisch bedrijf om een competitief voordeel te halen tegenover haar concurrentie. Dat bedrijf werft dan even goede maar veel goedkopere werknemers aan. Racisme wordt op die manier uit de markt geprijsd. Zie ook: delokalisatie naar lage-loon-landen. De linkse omvolkingsindustrie creëert wel voortdurend de perceptie dat die bedrijven racistisch zijn. Vanuit linkse hoek komen ook de meest fanatieke boycott acties. En wanneer winkels door allochtonen geplunderd worden kijken ze gemakshalve weg. Om die perceptie weg te nemen gaan privé-bedrijven zinloze "integratie"-initiatieven van de omvolkingsindustrie sponseren. En die afkoopsommen zijn in de loop van de decennia steeds groter geworden. Ik wil wel eens zo'n rapport zien waaruit moet blijken dat het overstelpen van El Kaouakibi met miljoenen euro's een "verdedigbare zaak" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/open-v...jken~a49a3dc6/
Veel uitleg om ons te vertellen dat tegen dat het uitgeklaard is er niemand meer over spreekt. En niemand draagt de verantwoordelijkheid, de "nieuwe" voorzitter wast zijn handen in onschuld. De "oude" voorzitter deed schijnbaar enkel wat gebruikelijk is maar is er voor de rest vanaf. En wij? Wij zijn ons geld kwijt.
![]() |
#914 |
Minister-President
|
![]() Dat van die keuken is ook wel bizar.
Ze heeft een mobile tweedehands industriële keuken gekocht (die nu ergens opgeborgen staat) voor een nog te bouwen center. ![]() Dat lijkt er meer op dat het 'geld' dat ze kreeg op moest zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Reservespeler, wat vind jij hiervan: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 12 februari 2021 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat dit, en de het zonnepanelen debacle, gaat geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Gaan ze die durven openbaar maken?
![]() |
#919 |
Banneling
|
![]() 100k voor 10k stemmen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Europees Commissaris
|