![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Minister-President
|
![]() Mijn voorstel is dat als de Corona crisis ooit voorbij is, dat De Croo verplicht in quarantaine blijft tot er geen enkele zwaar zieke in België meer is. Maakt niet uit welke ziekte deze persoon heeft.
Bouchez (MR) profileert zich als dé liberaal, maar premier De Croo (Open Vld) antwoordt: "Spreek eens over vrijheid met een persoon die zwaar ziek is” https://www.hln.be/binnenland/bouche...k-is~a81b7ac4/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal simpel zijn.
Geen paspoort, geen : - Reizen - Concerten - Voetbalmatchen - HoReCa - enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1984
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen huwelijksfeest, geen koffietafel thuis, geen verjaardagsfeestjes, geen werk waar veel volk komt, niet naar de winkel, geen cinema, geen betoging, niet naar het strand, niet naar school, geen optreden van de dansclub, geen tuinfeestje, geen spelletjes avonden, geen opvang voor je kinderen, geen jeugdclub, geen trein, geen bus ... . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 maart 2021 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nadien: geen bekeringsbewijs tot de islam, geen: - reizen - concerten - voetbalmatchen - horeca - enz... Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2021 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=etekvGN4R_g ![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je blijft die vraag maar stellen, terwijl ze al lang beantwoord is.
En dat antwoord is aanvaard door - ik geef maar een cijfer - 98 procent van de democratische wereld, en evenveel door de wetenschappelijk-medische wereld. Hoogstens kan je stellen dat vroeger en luider het gedacht van andere wetenschappers had moeten klinken, namelijk deze van pedagogen, criminologen, psychologen, sociologen en kynologen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vergeet Indie, Brazilie, goeie delen van de USA en zo voort, he. Er zijn veel landen die eventueel wel aanvankelijk met de waanzin meegingen, maar ermee gestopt zijn. Oftewel omdat ze het niet konden betalen, oftewel omdat het volk het niet wilde. Dus nee, je bent daar weer met uw Mobutu meerderheden die niet waar zijn. Het is een beetje eigenaardig dat ik redelijk wat mensen in mijn omgeving ken die helemaal niet akkoord zijn daarmee, maar ik moet dan ook een omgeving hebben die zo goed als helemaal in die 2% zit. Nee, dat is niet waar. Het is min of meer half half. Ik ken maar heel weinig mensen die met het gemaatregel akkoord zijn, maar de helft vindt wel dat het spijtig is dat er veel doden zijn. De andere helft is min of meer van mijn strekking, hoewel ik daar een klein beetje extremer in ben, maar niet echt veel. Maar meestal durven die mensen dat niet direct zeggen, het is pas als je ze laat merken dat ze het best eruit mogen flappen dat ze content zijn van het eens kunnen te zeggen. Kijk, dat ze in Australie eventueel nog een argument hebben, daar kan men inkomen. Ik zou ook in Australie het beter gevonden hebben dat ze bleven feesten en de lijken wat opstapelden, maar goed, daar kan je nog zeggen dat het offer voor iets gediend heeft, ook al was het niet veel. Maar bij ons heeft het niet eens iets uitgehaald. Ik weet dat je dat niet gelooft, maar er zouden niet veel meer doden gevallen zijn bij ons mochten we blijven feesten zijn. Dat zie je in Brazilie, dat is daar niet radikaal anders. Ze stapelen daar de lijken op, maar ze blijven feesten, en uiteindelijk hebben ze niet heel veel meer lijken dan wij. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2021 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2021 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men vraagt overal een negatieve test om ergens aan te mogen deelnemen. Gisteren nog een verpleegkundige hier in de buurt, die terug kwam vanuit Italië. Ze is volledige gevaccineerd, maar moest wel een test ondergaan en moet 10 dagen in isolatie. Binnen 7 dagen moet ze een nieuwe test laten doen, om te bewijzen dat ze nog steeds negatief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds wil ik erop wedden dat wij in het najaar met een 4° golf opgescheept zullen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen 2023 hebben de mensen geen vaccinatiepaspoort meer nodig, want de meeste gaan niet veel meer kunnen, gewoon omdat ze geen geld meer hebben en er verder niets meer is, omdat de bedrijven verdwenen zijn.
De sluiting van de horeca zorgt voor grote verliezen bij de wijnboeren. Die sluiting zorgt ook voor jobverlies in de transport en de technische sector. Ook in de toeristische sector zijn al veel jobs verloren gegaan. De luchtvaart zit al diep in de schulden en vecht om te overleven. En het vaccin beperkt te ziek worden van risicopatiënten, maar voorkomt geen besmettingen. En tegen 2023 zijn er waarschijnlijk al varianten die resistent zijn tegen de huidige vaccins. De kans dat we in februari 2023 even ver staan als in februari 2020 is heel groot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |