![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik naar India zonder vaccinatie?
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil het vaccin niemand opdringen. Ik weet dat het wel werkt. Juister: ik wil zo weinig mogelijk te maken hebben met wappies die vaccins weigeren. Die doen me denken aan de allerextreemste religioten die zelfs bloedtransfusies weigeren. Kwakzalvers zijn zulke mensen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen schrik van niet-gevaccineerden. Ik heb alleen maar een hekel aan hen (behalve indien medische noodzaak, breed genomen) Ik geloof wel dat het werkt. Dat is beschermd ben, en anderen bescherm.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, het is niet waar wat je daar zegt. Iemand met de geest en capaciteiten van een oplichter, heeft dat in je oren geblazen, maar 't is niet waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit DS on line van enige minuten geleden:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nochtans abonnee. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 april 2021 om 21:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke landen zullen juist de beperkingen laten vallen zodra u gevaccineerd bent? Welke luchtvaartmaatschappijen zullen gevaccineerden geen maatregelen meer opleggen? Citaat:
Dat verbaast me eigenlijk niet. Zeg nu eens eerlijk. Hoe zou de schoofzak van 20 jaar oud denken over de ideeën van de schoofzak van vandaag? Zou hij trots zijn? Laatst gewijzigd door denkimi : 13 april 2021 om 05:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, als jij wetten wil die maken dat mensen die andere ideeen dan jij hebt, moeten verboden worden van bijvoorbeeld pretparken of restaurants te betreden - dat is tenslotte wat je zegt he - dan gaan we wel nog een trapje verder in het totalitaire, nee ? Jij zou bijvoorbeeld ook wensen dat wie geen lidkaart heeft van de N-VA, niet op restaurant mag gaan en zo. Ik ken maar 1 systeem waar dat het geval was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dan wel waar ? Denk je dat het volledig open gaat (wat zou moeten) ? Of denk je dat ze nadien gaan beginnen zeveren over oppassen voor varianten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gevaccineerden weten niet hoe ze nu gokken met hun leven op de lange termijn. Een nadelige mutatie op antistoffen door vaccinatie is 50/50. Evenzeer zulk gevaar bij antistoffen door natuurlijke infectie. Hoe een mutatie van covid verloopt kunnen we al opvolgen via de Braziliaanse variant.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 13 april 2021 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerikanen die gevaccineerd zijn krijgen "voordeel" van EU, om als toerist naar hier te komen.
Het vaccinatiepaspoort komt er; de voordelen voor gevaccineerden zullen er zijn. Uit DS van vandaag: Citaat:
https://www.nytimes.com/2021/04/25/w...to-europe.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een vaccinatiepaspoort is pure segregatie op basis van een niet-wetenschappelijk bewezen gezondheidstoestand.
Dus de cirkel is rond. De psychopaten hebben een nieuw narratief ontwikkeld, wat hen in eerste instantie in staat stelt de niet-gevaccineerden te segregeren, dan te ostraciseren, te ridiculiseren. In een volgend stadium worden ze in ghetto's geplaatst. En als end-lösung draaien we de gaskraan lekker terug open. (zo ver zijn we gelukkig nog niet...) De goede mensen van de wereld MOETEN deze immer escalerende situatie STOPPEN.... Er is geen enkele indicatie, dat deze vicieuze cirkel doorbroken zal worden. De psychopatische elite en hun "bought and paid for" beleidsvoerders lopen allemaal netjes achter de nieuwe vlag. Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 april 2021 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat ze zo hameren op het vaccineren van iedereen, ze weten dat dit eraan komt. https://forum.politics.be/showthread.php?t=258234 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan evengoed een religieus paspoort invoeren, en moslims zullen dan voordelen krijgen he. Dat is ook in sommige landen van toepassing, dus waarom geen vaccinatie paspoort. Maar het is van hetzelfde niveau. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 april 2021 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echter, je moet een volslagen psychopaat zijn om die kennis te gebruiken om je verstandelijk uitgedaagde medemens te onderwerpen aan een biofascistische totalitaire dictatuur. |
|
![]() |
![]() |