![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is de schuld van de sjienezen
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ik zou het nog meer specifiëren om uzelf niet belachelijk te maken, bv. in de Bekaflaan 14 in Aarschot zijn er geen...
de regels zijn een zooitje en de beleidsmakers en experten zijn wereldvreemd, dat uit zich in regeltjes die zo achterhaald zijn en mierenneukerij dat ze volledig ongeloofwaardig zijn.. van Ranst (en anderen) maken zich zorgen over het 2de knuffelcontact... ![]() Laatst gewijzigd door edwinp : 14 april 2021 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spijtige is dat wie er z'n voeten veegt er op de koop toe nog fier op is. En dan maar klagen. Als dit slecht afloopt zal het de schuld zijn van wie er de voeten aan heeft geveegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in mijn omgeving, mega besmettingen door schoolgaande jeugd, en ouders, dus binnen de official bubbel en de demografie van de ID patienten & overlijdens wordt angstvallig geheim gehouden, reden ? volgens mij om de jongeren niet meer te ontmoedigen dat het voor hun een fait divers is Laatst gewijzigd door edwinp : 14 april 2021 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demografie heeft hier niets mee te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel straf is dat toch niet, dat resultaat. Zitten jullie echt een factor 5 of 10 onder de anderen ? Is het virus bij jullie dan verdwenen ? Of zijn we bezig over een 10 of 20% minder, en dus in de grond, niks anders ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 14 april 2021 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Als je ziet dat men die mensen lastig valt die niet diegenen zijn die de ziekenhuizen vullen, dan weet je dat men gewoon dwaze dingen aan het doen is, zoals de varkens afslachten omdat kippen ziek worden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/coron...ncie~bea1699e/ En zonder de randgemeenten zou het uiteraard nog veel beter zijn
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of niet ? Want ik vond de volgende dingen op sciensano en daar kan je toch niet van zeggen dat corona verdwenen is in Vlaams brabant. Jullie zitten zelfs geen factor 5 onder de anderen. Als dat het effect is van "maatregelen volgen", dan is dat maar flauw he. Eigenlijk nog geen factor 2. Je zou dus willen zeggen dat braaf de maatregelen volgen, U gewoon een factor minder dan 2 brengt onder "al die onnozelaars die de maatregelen niet volgen en het dus een jaar laten duren" ? Is dat zelfs de moeite dan ? Ik had in een provincie van Brave Burgers verwacht dat zij na een deftig opvolgen van de regeltjes vorig jaar, na 2 maanden gene corona meer zouden gehad hebben ? Toch niet ? Maatregeltjes werken dus toch niet, zelfs niet bij Brave Burgers ? Of ben jij enthousiast over "half zoveel" als de roekelozen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 14 april 2021 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is geen kat die buiten de ring, of zelfs maar buiten het centrum zijn masker op houdt. Ja er zijn deliveroo fietsen en buitenlandse woke studenten en wat oudjes. Verder feest heel Leuven verder hoor, mss wat minder zichtbaar als in andere steden, ma wees maar zeker dat geen kat zich er echt iets van aantrekt. Allemaal uiterlijke schijn om boetes te vermijden.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 14 april 2021 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zeg is dat er in Oost Vlaams Brabant (de ruime streek rond Leuven) constant minder besmettingen zijn. Je kan dat zien aan de kaarten die het aantal besmettingen per gemeente geven. En dat wijt ik aan het gedrag van de inwoners. Geen gezaag en gezever. Mondmaskers en spontaan afstand houden.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 14 april 2021 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral een studentenstad als Leuven (nu ja, die zitten daar misschien niet als de unief dicht is he) is het moeilijk te geloven dat dat brave idiote burgers zijn. Maar het is uiteraard zo dat als jongeren het van elkaar betrappen, ze totaal maf zouden moeten zijn om zich daarvoor laten te testen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() nee natuurlijk niet, vandaar dat tijdens de eerste golf vooral bejaarden met een onderliggende aandoening stierven of op IC lagen, totaal irrelevant natuurlijk, net zoals het feit dat dronken bestuurders veel meer kans op dodelijke ongevallen hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Mja ... ik moet zeggen dat ik tijdens het afgelopen jaar best veel ouders, nonkels en tantes heb leren kennen van mijn vrienden. Vroeger spraken wij nooit thuis af maar op café, nu is het wekelijks bij die, dan bij die ... Verder heb ik veel buren leren kennen, mensen waar je vroeger gewoon goedendag tegen zei toen het leven nog voorbijraasde, waar je nu wel tijd voor kan maken. Niet alles is slecht aan die lockdown maar anderzijds ga ik toch wel liever om met leeftijdsgenoten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel (tijdelijke) ziekenhuisbedden zijn er al bijgekomen sinds maart vorig jaar ? Iemand al bij stil gestaan ?