![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ga mij laten vaccineren omdat ik denk dat dat voor mij medisch zinvol is, en dat is het enige criterium dat ik daarbij aanwend, en zo hoort dat. Nadien heeft geen kat daar affaires mee, en als ik die prive informatie moet geven om ergens een snoepje te krijgen, dan vind ik dat dat snoepje de moeite niet waard. Als dat snoepje een schijn was van een burgervrijheid, dan beschouw ik dat die burgervrijheid nog altijd niet is gerespecteerd. Meer nog, aangezien er nu al meer dan een jaar dat soort burgervrijheidsnoepjes afgenomen werd, kunnen we stellen dat ik ondertussen gewoon geworden ben aan die niet meer te hebben, ze gaan mij daar dus niet meer mee kunnen chanteren. Oftewel komt een burgervrijheid terug, oftewel niet. Een burgervrijheid onder de conditie dat ge er andere opoffert, nee dat is niet goed genoeg, en ik ben ondertussen "gehard" om daar niet voor te vallen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 april 2021 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
https://www.ad.nl/economie/europarle...ties~a2d6d41b/ ...Met dit EU-breed erkend, gratis certificaat, dat ‘EU Covid-19-certificaat’ gaat heten, kan de pashouder laten zien dat hij tegen Covid-19 is ingeënt, onlangs negatief is getest of is hersteld van de ziekte en voldoende antilichamen heeft... Dat jij daarvan maakt dat vaccinatie verplicht wordt om te mogen reizen is mij dan ook een volkomen raadsel. Er is nergens sprake van landen of vliegtuigmaatschappijen die een vaccinatieverplichting gaan invoeren. Dus nee, het zijn maar wilde fantasieën van u.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 30 april 2021 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat daar iets grappigs in: Citaat:
![]() En men gaat er dus van uit dat natuurlijke immuniteit 2 maanden duurt, waarop dat gebaseerd is mag joost weten. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 april 2021 om 12:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ze hopen dan dat de kudde makke schapen zal volgen als er eentje springt. Om toeristen aan te trekken gaan ze eisen dat elke toerist eerst langs de dokter moet voor een prik, willen of niet, want een betaald ticket volstaat niet meer om in een vakantieland de economie te gaan steunen....ja hoor, met die chantage zullen ze veel meer toeristen aantrekken. ![]()
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus voor de coronahysterie, in het normale leven, was je niet vrij om te reizen? Zonder gedwongen prik? ![]() Jij wil dus niet terug naar het normale leven en vrij kunnen reizen, jij wil je gevangenschap uitbreiden. En wat als je prik nu van astrazeneca is en enkel pfizer gevaccineerden mogen reizen? Dan ben je weer geschoren. ![]()
![]() |
![]() |
#609 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in Frankrijk kan je je niet laten vaccineren als je corona gehad hebt de laatste 6 maanden, dus lijkt het mij een beetje raar. Normaal is het zo hier: - corona binnen de 6 maanden: geen vaccin - corona gehad tussen 6 maanden en 12 maanden: 1 enkele dosis Wat gewoon zot is, is om te stellen dat je "veilig" zou zijn 14 dagen NA een positieve test ! Als je goed ziek bent, dan ben je nog positief na 2 weken he ! Laatst gewijzigd door patrickve : 30 april 2021 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gazettenpraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer toeristen alleszins dat zonder de vaccinatie-eis, waardoor het gevaarlijker wordt. (Eén voorbeeldje: ikzelf ben bij de vorige overwintering holderdebolder moeten 'vluchten' uit Spanje, omdat ik vreesde dat de Fransen de grens Spanje-Frankrijk zouden sluiten. Geen tweede keer liefst.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom anders een lot nr vermelden?
![]() |
#616 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkel marginaaltjes die bijeen kruipen op een strand aan de costa's begrijpen niet wat het betekent om hun vrijheid en burgerrechten op te geven maar die kijken nu reeds uit naar het goedkopere turkije of oostblok zonder vaccinatie-eis, Hongarije of Ijsland lijken uitstekende alternatieven voor die zuiderse fascisten. Nog steeds doodsbang voor een griepvirus dat minder erg is dan de jaarlijkse seizoensgriep? Tsss... Laat je toch niet ringeloren en afpersen door je angst en coronafobie, zet je daar eens over want anders ziet, wat er nog rest van je leven, er maar zielig uit.
![]() |
![]() |
#617 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet wel, van dat vaccin dat enkel maar goed werkt als er geen virus in de buurt is. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 mei 2021 om 14:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Binnen twee ?* drie maanden zullen mensen met een vaccinpaspoort op allerlei manieren voorrang krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We spreken mekaar terug, enkele maanden na de invoering van het vaccinatiepaspoort.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |