Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! 10 16,95%
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven 26 44,07%
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen 9 15,25%
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen 3 5,08%
Revolutie! Power to the people! 3 5,08%
Iets anders (specifieer) 8 13,56%
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2021, 07:52   #721
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Die rugzak werd daar gelegd als aas om Jurgen te lokken... Maar ja, iemand moest het plannetje weer 'verknallen'.
Die pillen tegen Psychose zouden Jurgen moeten lokken?
Arme Jurgen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 08:03   #722
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Maar dat was buiten de forumclub van Politics.be gerekend, als ik dat hier zo lees.
“Crime is common. Logic is rare. Therefore it is upon the logic rather than upon the crime that you should dwell.”

Zo zou Sir Conan Doyle het gezegd hebben.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 08:05   #723
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Die pillen tegen Psychose zouden Jurgen moeten lokken?
Arme Jurgen.
Iemand lokken met pillen tegen Psychose die duidelijk zijn pillen niet neemt,

ik zie de brainstorm sessie die daaraan vooraf is gegaan al voor mij. Jurgen "the movie" wordt met de dag meer een pythoneske comedy
Oud 11 juni 2021, 08:07   #724
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Het was een win win voor het regime en MVR. Een aanval op rechts komt beide uit. Ondertussen wordt de pandemiewet geruisloos er door geduwd en andere zaken in de doofpot gestoken. En niemand durft nog kritiek hebben over het laatste jaar want je wordt dan meteen weggezet als racist of iets dergelijk.
Ma neen gij.
Alles is opgezet spel van toerisme Limburg. Limburg gaat overspoeld worden door toeristen die het nationaal park willen bezoeken.'
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 08:23   #725
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ma neen gij.
Alles is opgezet spel van toerisme Limburg. Limburg gaat overspoeld worden door toeristen die het nationaal park willen bezoeken.'
Awel daar heb ik nu ook al aan gedacht. ramptoerisme is ook toerisme.
Oud 11 juni 2021, 08:27   #726
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Iemand lokken met pillen tegen Psychose die duidelijk zijn pillen niet neemt,

ik zie de brainstorm sessie die daaraan vooraf is gegaan al voor mij. Jurgen "the movie" wordt met de dag meer een pythoneske comedy
Misschien is dat zelfs een strategie om zich eruit te werken. "hahaha, we hebben jullie goed liggen gehad, het was een mop" genre excuus ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 14:40   #727
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Ja, geocaching heet dat, zeker?

Speel nu mee, en win een Jurgen.
Of ga naar huis met één van de 10 troosprijzen, zijnde een rugzak gevuld met :

* 10 P90 kogels
* een maanddosis antipsychotische pillen
* een gesigneerd exemplaar van het bekende pamflet genaamd : "Hoe herken ik het verschil tussen het RACISTISCHE VUIL BLOK en de échte Vlaamsnationalisten", met speciale bijdrage "hoe herken ik de échte Vlamase leeuw", een uitgave van De blauwe Tig... pardon Het Blauw zwerfkatje.
* dat andere veelgeprezen boek van een zekere Marc v. R. : "Heldendaden van een twitteraar"

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 juni 2021 om 14:41.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2021, 07:45   #728
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

De Jürgen was een elitesoldaat, hoor je al weken zeggen. Nu blijkt dat die het grootste deel van zijn loopbaan bij het bataljon Bevrijding uit Leopldsburg zat. Helemaal geen elitekorps maar een doodgewone eenheid van de landmacht.

Hij heeft in 2003 een paar weken bij de para's in Tielen geprobeerd maar begon er niet eens zijn opleiding.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2021, 08:18   #729
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De Jürgen was een elitesoldaat, hoor je al weken zeggen. Nu blijkt dat die het grootste deel van zijn loopbaan bij het bataljon Bevrijding uit Leopldsburg zat. Helemaal geen elitekorps maar een doodgewone eenheid van de landmacht.

Hij heeft in 2003 een paar weken bij de para's in Tielen geprobeerd maar begon er niet eens zijn opleiding.
Dan heeft hij zijn 'les' toch ergens goed geleerd gekregen want om al die tijd nog steeds al de 'zoekenden' buiten spel te zetten moet je toch goed op de hoogte zijn van bepaalde regeltjes/camouflage-acties?

p.s.

Zoals ik al eerder wist te schrijven denk ik dat men de man al afgeknald heeft maar er niet met naar buiten (media) durft te komen want dat zou wel eens voor opstanden kunnen zorgen.

Ik heb nooit geweten dat wij in 'ons' land zoveel Politie & Militaire diensten hadden want jankte men een tijd geleden eens niet dat daar een tekort aan was?

Kan zijn dat ik het weer maar eens verkeerd gelezen heb ergens ten Internetvelde maar toch ...

Begrijpt u mij niet verkeerd want ik blijf van mening dat de man een ernstige fout gemaakt heeft en men hem, als men hem kan vinden tenminste, daar ook moet voor 'straffen'.

De viroloog die mee in het verhaal verweven zit tjah ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2021 om 08:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2021, 08:47   #730
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht

Jij verwart nog altijd de TV Jurgen met de persoon Jurgen he.

De TV Jurgen is een mislukt element van propaganda. Zoals je zelf merkt is de coherentie met de persoon Jurgen nogal zwak. Men heeft enkel, zoals het in goeie propaganda hoort, ENKELE elementjes die essentieel zijn in de propaganda boodschap, zoals "lid van VB" eruit gehaald, maar veel van de rest klopt natuurlijk niet.
Oud 12 juni 2021, 08:47   #731
pajoske

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dan heeft hij zijn 'les' toch ergens goed geleerd gekregen want om al die tijd nog steeds al de 'zoekenden' buiten spel te zetten moet je toch goed op de hoogte zijn van bepaalde regeltjes/camouflage-acties?

p.s.

Zoals ik al eerder wist te schrijven denk ik dat men de man al afgeknald heeft maar er niet met naar buiten (media) durft te komen want dat zou wel eens voor opstanden kunnen zorgen.

Ik heb nooit geweten dat wij in 'ons' land zoveel Politie & Militaire diensten hadden want jankte men een tijd geleden eens niet dat daar een tekort aan was?

Kan zijn dat ik het weer maar eens verkeerd gelezen heb ergens ten Internetvelde maar toch ...

Begrijpt u mij niet verkeerd want ik blijf van mening dat de man een ernstige fout gemaakt heeft en men hem, als men hem kan vinden tenminste, daar ook moet voor 'straffen'.

De viroloog die mee in het verhaal verweven zit tjah ...
Wat een zever allemaal dat dir opgezet spel is van de overheid.

Wie denkt dat dit zo is moet mij eens uitleggen waarom JC korte tijd voor zijn verdwijning zijn oude hond verkocht heeft. Hij had voorspellende gaven?
Oud 12 juni 2021, 09:04   #732
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een zever allemaal dat dir opgezet spel is van de overheid.

Wie denkt dat dit zo is moet mij eens uitleggen waarom JC korte tijd voor zijn verdwijning zijn oude hond verkocht heeft. Hij had voorspellende gaven?
Dat was dan een van de elementen die kon wijzen dat men Jurgen moest uitkiezen he. "heeft oude hond verkocht" is dus prima om te framen als "terrorist". VB partij kaart, heeft hond verkocht => prima sujet om te dienen in de opgestelde propaganda campagne.

Enneuh, hoe weet gij dat hij zijn oude hond verkocht heeft ? Gij hebt die gekocht ?

Nu kijk, ik WEET natuurlijk niet of de overheid dat georganiseerd heeft. Het is gewoon de piste die het meeste overeenkomt met de elementen van communicatie waar we over beschikken. MOCHT het waar zijn dat dit verhaal "echt" is, dan is de overheid nog stukken en stukken idioter en onbekwamer dan men zich in zijn zwaarste natte dromen niet kan voorstellen he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juni 2021 om 09:05.
Oud 13 juni 2021, 07:54   #733
pajoske

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat was dan een van de elementen die kon wijzen dat men Jurgen moest uitkiezen he. "heeft oude hond verkocht" is dus prima om te framen als "terrorist". VB partij kaart, heeft hond verkocht => prima sujet om te dienen in de opgestelde propaganda campagne.

Enneuh, hoe weet gij dat hij zijn oude hond verkocht heeft ? Gij hebt die gekocht ?

Nu kijk, ik WEET natuurlijk niet of de overheid dat georganiseerd heeft. Het is gewoon de piste die het meeste overeenkomt met de elementen van communicatie waar we over beschikken. MOCHT het waar zijn dat dit verhaal "echt" is, dan is de overheid nog stukken en stukken idioter en onbekwamer dan men zich in zijn zwaarste natte dromen niet kan voorstellen he.
Ik ben een Maaslander, en heb een zeer uitgebreide familie-,vrienden- en kennissenkring van Maastricht tot Stramproy. Ik krijg van hen veel betrouwbare info. Wat die hond betreft moogt ge mij 100% geloven.
Oud 13 juni 2021, 08:00   #734
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben een Maaslander, en heb een zeer uitgebreide familie-,vrienden- en kennissenkring van Maastricht tot Stramproy. Ik krijg van hen veel betrouwbare info. Wat die hond betreft moogt ge mij 100% geloven.
welk ras is het, eentje die virologen opvreet.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 08:15   #735
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

|
Toen de studenten daar in terkamerbos wat de clown kwamen uithangen was er duidelijk een overschot aan politie.

Toen een week later de supporters van Brugge het nog erger uithingen was er volgens de Burgemeester en de korpschef een groot tekort.

En onze ministers knikten en zwegen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 09:31   #736
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jurgen, zijt gij dat ?
Oud 13 juni 2021, 09:52   #737
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen die z'n hond verkoopt, is verdacht ?

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 09:57   #738
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Leg mij maar eens uit wie zijn oude hond uberhaupt verkoopt?
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 10:03   #739
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Horen zeggen door je familie dat de Jurgen zijn oude hond verkocht is voor jou dus een geldig argument om hem als terrorist te labelen?
Wat een domoor dat hij zijn hond niet gewoon meenam de Limburgse bossen in, en bij zijn auto of rugzak achterliet. Samen met zijn medicamenten.

Ik heb ook een zéér uitgebreide familie in Limburg, maar ik durf mijn hand niet voor iedereen in het vuur steken omdat het familie is.

Jongens toch....
Oud 13 juni 2021, 10:05   #740
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Leg mij maar eens uit wie zijn oude hond uberhaupt verkoopt?
Iemand die beseft dat hij er niet meer zelf voor zal kunnen zorgen, en hem niet in een bos wil dumpen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be