Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2021, 12:45   #401
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Vervang in uw opmerking het werkwoord vaccineren door “verplicht onderwerpen aan experimentele gentherapie” en je stelt vast dat je zo de hele gezondheidssector op schandalige wijze discrimineert, zelfs mishandelt.
Die vaccins zijn ten eerste geen experimentele gen therapie, maar zelfs mocht dat het geval zijn, dan was daar nog niks a priori mis mee.

Uw opvattingen over die vaccins zijn inderdaad storend voor mensen die in de gezondheidssector werken. Het is dan inderdaad misschien beter dat die mensen de gezondheidssector verlaten. Zoals ik al stelde: het is alsof je in de automobiel sector zou werken, maar nooit in een auto wil plaatsnemen, omdat je rare dingen zegt over wat er met passagiers van auto's gebeurt.

Citaat:
Mijn lichaam, mijn keuze. Punt aan de lijn.
Dan moet je niet in een sector werken waar men met het lichaam van anderen klooit he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 12:47   #402
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik werk inderdaad in de zorg. Ik vind dit een aanslag op de fundamentele vrijheden van de mens. Met alle respect voor Reverberation, maar ik heb geen enkel vertrouwen in gelijk welk advocatenkantoor dat zich bezig houdt met het juridische luik van deze kwestie. Omdat dit een miljardenbusiness is, en alles is te koop.

Heel kort gesteld kan de Belgische staat vaccinatie verplichten indien dit essentieel is voor de volksgezondheid. Of dit al dan niet het geval is, is afhankelijk voor meerdere vervalste onderzoeken die momenteel lopen.

Voor mij is het al heel lang duidelijk dat vaccinatie voor gezonde mensen onder 50 zinloos is. Omdat gevaccineerden het net zo goed kunnen doorgeven als niet gevaccineerden.
Maar hier zit zo veel geld en druk achter dat beleidsmakers een rechter zullen kiezen die hun conclusies en interpretaties volgt. Dat dan de politiekers ook.

Het betreft hier een experiment, maar de doorsnee politicus weet dat niet. Men weet ook niet dat Pfizer zich onttrekt aan schade en men kent het strafrechtelijke verleden van Pfizer ook niet. Er is ook geen sprake van noodzaak.

Ik geloof niet in het gerecht en ik ben er sterk van overtuigd dat ik binnen 2-3 maanden niet meer kan werken als zorgverlener.

Ik denk dat geweld nog het enige is dat de bevolking rest. Ik hoop dat mensen zich massaal gaan verzetten en ik zou een groot feest geven als ze Frank VDB of Marc Van Ranst ooit liquideren
Een aantal zorgverleners en artsen hebben zich inderdaad verenigd en het advocatenkantoor walter vansteenbrugge in de arm genomen.
Citaat:
Wij kunnen u hierbij bevestigen dat ons kantoor momenteel in opdracht van een groep belanghebbenden aan het onderzoeken is of onder andere de regelgeving die door minister Vandenbroucke werd aangekondigd, met name het introduceren van een wettelijke verplichting tot vaccinatie in de zorgsector, te verenigen valt met de fundamentele rechten en vrijheden gewaarborgd door de Belgische Grondwet en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens.

Afhankelijk van het resultaat van dit onderzoek zullen we mogelijks gerechtelijke stappen adviseren om het verplicht karakter van dergelijke vaccinatie aan te vechten voor de bevoegde Belgische rechtscolleges.

Ons kantoor neemt daarbij geen politieke standpunten in voor of tegen vaccinatie maar beperkt zich louter tot een juridische analyse van het voorliggende vraagstuk.
Je hebt dus gelijk dat je geen vertrouwen hebt aangezien vandelanotte op dat kantoor werkt en dan is dit te biechten gaan bij de duivel.
Je merkt dat doordat er enkel 'advies' zal gegeven worden na een onderzoek...dat is weer de slager die zijn eigen vlees keurt.

Echter, je moet niet denken dat je kansloos zou zijn als ze toch proberen de verplichte vaccinatie erdoor denken te duwen.
Het is weer opnieuw enkel dreiging waarmee getracht wordt om zorgpersoneel zover te krijgen dat ze uit angst voor hun job zich toch vrijwillig laten vaccineren.
Een wetsvoorstel dat indruist tegen de grondwettelijke rechten van de burger heeft geen kans van slagen.
Het doel is nog steeds vrijwillige vaccinatie want bij verplichting kan de overheid aansprakelijk gesteld worden voor eventuele vaccinatieschade zoals al in meerdere landen gebeurt. (Een 16 jarige jongen werd 6 dagen na zijn eerste Pfizer shot getroffen door een hartstilstand, nadat hij pal na de injectie acute myocarditis had gekregen. De overheid keert nu een bedrag van 225.000 Singaporese dollars aan hem uit voor vaccinatieschade en bij verplichting zal dit ook hier gebeuren.)

Bovendien kun je je verdedigen als het zover zou komen dat je ontslag krijgt omdat je vaccinatie weigert want je hebt de grondwet en bestaande wetten aan jouw kant!
Hoe?
Jouw werkgever, het ziekenhuis, pleegt immers contractbreuk.
Jij hebt geen rechtsgeldige arbeidsovereenkomst met de staat maar met je werkgever.
Nergens bevat jouw arbeidsovereenkomst jouw akkoord met gelijk welke verplichting tot enige medische handeling zonder je toestemming.
Als je zou ontslagen worden omdat je vaccinatie weigert, dan zal de arbeidsrechtbank niet enkel je gelijk moeten geven maar ook het ziekenhuis veroordelen voor contractbreuk en zelfs een schadevergoeding kunnen opleggen.
Jouw grondwettelijk recht op zelfbeschikking kan niet geschonden worden door een onwettige maatregel.

Maar dat is allemaal voorbarig want vandenbroucke en co weten verdomd goed dat ze onwettig bezig zijn en dat ze de grondwet en bestaande wetten eerst zouden moeten veranderen omdat ze tegenstrijdig zijn met al hun nepregeltjes, die ook nog eens geen wetten zijn.
De kern van de zaak waar heel deze hoax op steunt is immers nog steeds dat zij ongeoorloofd noodmaatregelen hebben genomen zonder een medische noodzaak. Dat heet MACHTSMISBRUIK.
Dat kaartenhuis stort in elkaar want wettelijk hadden ze geen noodmaatregelen mogen nemen zonder wetenschappelijk bewijs van een medische crisis dus is alles wat volgt, ook onwettig: alle maatregelen vanaf het begin.

Maw: de bevolking heeft de grondwet en bestaande wetten aan haar kant en hoeft zelfs geen enkele onwettige maatregel te volgen.
De enige macht van de politiek is gehoorzaamheid door de angst voor gevolgen zoals ontslag, waarvoor ze juridisch helemaal geen poot hebben om op te staan.
Als niemand nog 1 maatregel zou volgen, dan zouden er ook geen boetes of straffen kunnen volgen, burgerlijke ongehoorzaamheid bestaat niet want de grondwet en bestaande wetten worden gevolgd, enkel onwettige maatregelen worden genegeerd en dat kan wettelijk niet bestraft worden.
De bevolking wordt dus enkel met blufpoker en dreiging tot gehoorzaamheid voor vrijwillige vaccinatie gedwongen en eenmaal het besef doordringt dat er geen wettelijke bestraffing kan volgen is dit hele coronacircus over and out.

Door misleiding en angst (en dat heet terreur!)poogt de staat de bevolking te kunnen dwingen tot gehoorzaamheid voor vrijwillige vaccinatie terwijl ze wettelijk machteloos zijn.
Enkel de angst van enkele sheeple houdt dit schandelijk bedrog in stand.
Verdeel en heers.

Dus niet panikeren, beste zorgverlener, jij hebt de (grond)wet aan jouw kant, laat je niet wijsmaken dat je ook maar iets 'moet' tegen je wil, zelfs als ze je willen wijsmaken dat het een wet zou zijn.
En liquideren van vandenbroucke of de ranzige? Dat is niet nodig, zij krijgen terug wat ze dachten in petto te hebben voor ons en daarvoor hoeven wij geen enkel misdrijf voor te begaan want dat komt vanzelf, dat zullen we nog zien.
Oud 21 augustus 2021, 12:57   #403
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die vaccins zijn ten eerste geen experimentele gen therapie, maar zelfs mocht dat het geval zijn, dan was daar nog niks a priori mis mee.

Uw opvattingen over die vaccins zijn inderdaad storend voor mensen die in de gezondheidssector werken. Het is dan inderdaad misschien beter dat die mensen de gezondheidssector verlaten. Zoals ik al stelde: het is alsof je in de automobiel sector zou werken, maar nooit in een auto wil plaatsnemen, omdat je rare dingen zegt over wat er met passagiers van auto's gebeurt.

Dan moet je niet in een sector werken waar men met het lichaam van anderen klooit he
Citaat:
....
Maar veel mensen zijn te dom om de gevaren van experimentele gentherapie te zien. En zelfs als over x aantal jaren blijkt dat het allemaal fout loopt, zullen die links geïndoctrineerden hun ziektes toeschrijven aan klimaatverandering of iets dergelijks.
Dat blijkt dus wel, Eurosceptic...de fabrikant bekent zelf dat het geen vaccins zijn maar experimentele gentherapie maar forum experten weten het beter.

En ben je weer daar, partickve met je kromme vergelijkingen in de automobielsector?
Je hebt je valhelm toch zeker wel op zodat je nooit een ongeluk kunt krijgen of niet?
Oud 21 augustus 2021, 13:06   #404
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat de globalisten echter niet voorzien hebben, is het snelle ontwaken voor de waarheid dat zich nu als een lopend vuurtje verspreidt over het landschap van geneeskunde en wetenschap. Nu elke dag meer artsen, wetenschappers, verpleegsters en gezondheidswerkers wakker worden en aan de bel trekken, zijn de globalisten in paniek.

De versnelling is ingezet!

De globalisten zijn zo wanhopig om de mensen angst aan te jagen teneinde een booster te nemen, dat ze nu openlijk toegeven dat de bestaande COVID-19 vaccins falen en gewoonweg geen blijvende bescherming bieden.

Laatst gewijzigd door Mambo : 21 augustus 2021 om 13:11.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 13:10   #405
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Velen denken daar exact omgekeerd over. Waarom denk je dat de meest begeerde specialiteit in de geneeskunde "esthetische chirurgie" is ?
Esthetische chirurgie is in mijn ogen geen zorg. Zorg impliceert dat iemand een aandoening heeft, die met een herhaaldelijk proces zo snel mogelijk moet verbeteren. Zoals dat met elke revalidatie gebeurt. Ook bij mensen die naar een psycholoog gaan is er sprake van zo’n proces. En de zorgkundige/verzorger begeleidt een patiënt in zo’n proces.

Esthetische chirurgie is een eenmalige interventie waarbij geen sprake is van een herhaaldelijk proces tot verbetering.
De farmaceutische industrie is in mijn ogen helemaal geen onderdeel van de zorg. Het is een smerige commerce die enkel uit is op geldgewin. Die zelfs ingaat tegen het basisprincipe van de zorg, dat je mensen zo snel mogelijk van hun klacht af wil helpen.

Ik heb dagelijks te maken met mensen die dure cortisonespuiten krijgen die meer kwaad doen dan goed. Die dezelfde testen keer op keer opnieuw moeten laten doen omdat het ziekenhuis er geld aan verdient. Die jaren met dezelfde klachten blijven lopen omdat sommigen het chronisch willen houden. Om nog maar te zwijgen van alle rotzooi die in ons eten wordt verwerkt, waardoor 40% van de wereldpopulatie vandaag sterft aan kanker. Een gezonde maatschappij is de nachtmerrie van Big Pharma

Citaat:
En trouwens, als "geld" uw drijfveer niet is, dan moet je niks doen. En zeker niet pretenderen van "mensen willen te helpen". Uiteindelijk is "geld willen" en "mensen willen helpen" hetzelfde.
Niet akkoord. Voor de ene is het de essentie, voor anderen is het bijkomstig. Het punt van werken is dat iedereen een steen bijdraagt aan de maatschappij. Om de maatschappij beter te maken, als hoogste gedachtengoed. Daar staat geld tegenover. Het is een leuke en een noodzakelijke bijkomstigheid. Maar niet de essentie

Ik had een andere job kunnen kiezen die meer betaalt. Maar ik koos de zorg omdat geld niet de essentie is.
Oud 21 augustus 2021, 13:35   #406
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Een aantal zorgverleners en artsen hebben zich inderdaad verenigd en het advocatenkantoor walter vansteenbrugge in de arm genomen.

Je hebt dus gelijk dat je geen vertrouwen hebt aangezien vandelanotte op dat kantoor werkt en dan is dit te biechten gaan bij de duivel.
Je merkt dat doordat er enkel 'advies' zal gegeven worden na een onderzoek...dat is weer de slager die zijn eigen vlees keurt.

Echter, je moet niet denken dat je kansloos zou zijn als ze toch proberen de verplichte vaccinatie erdoor denken te duwen.
Het is weer opnieuw enkel dreiging waarmee getracht wordt om zorgpersoneel zover te krijgen dat ze uit angst voor hun job zich toch vrijwillig laten vaccineren.
Een wetsvoorstel dat indruist tegen de grondwettelijke rechten van de burger heeft geen kans van slagen.
Het doel is nog steeds vrijwillige vaccinatie want bij verplichting kan de overheid aansprakelijk gesteld worden voor eventuele vaccinatieschade zoals al in meerdere landen gebeurt. (Een 16 jarige jongen werd 6 dagen na zijn eerste Pfizer shot getroffen door een hartstilstand, nadat hij pal na de injectie acute myocarditis had gekregen. De overheid keert nu een bedrag van 225.000 Singaporese dollars aan hem uit voor vaccinatieschade en bij verplichting zal dit ook hier gebeuren.)

Bovendien kun je je verdedigen als het zover zou komen dat je ontslag krijgt omdat je vaccinatie weigert want je hebt de grondwet en bestaande wetten aan jouw kant!
Hoe?
Jouw werkgever, het ziekenhuis, pleegt immers contractbreuk.
Jij hebt geen rechtsgeldige arbeidsovereenkomst met de staat maar met je werkgever.
Nergens bevat jouw arbeidsovereenkomst jouw akkoord met gelijk welke verplichting tot enige medische handeling zonder je toestemming.
Als je zou ontslagen worden omdat je vaccinatie weigert, dan zal de arbeidsrechtbank niet enkel je gelijk moeten geven maar ook het ziekenhuis veroordelen voor contractbreuk en zelfs een schadevergoeding kunnen opleggen.
Jouw grondwettelijk recht op zelfbeschikking kan niet geschonden worden door een onwettige maatregel.

Maar dat is allemaal voorbarig want vandenbroucke en co weten verdomd goed dat ze onwettig bezig zijn en dat ze de grondwet en bestaande wetten eerst zouden moeten veranderen omdat ze tegenstrijdig zijn met al hun nepregeltjes, die ook nog eens geen wetten zijn.
De kern van de zaak waar heel deze hoax op steunt is immers nog steeds dat zij ongeoorloofd noodmaatregelen hebben genomen zonder een medische noodzaak. Dat heet MACHTSMISBRUIK.
Dat kaartenhuis stort in elkaar want wettelijk hadden ze geen noodmaatregelen mogen nemen zonder wetenschappelijk bewijs van een medische crisis dus is alles wat volgt, ook onwettig: alle maatregelen vanaf het begin.

Maw: de bevolking heeft de grondwet en bestaande wetten aan haar kant en hoeft zelfs geen enkele onwettige maatregel te volgen.
De enige macht van de politiek is gehoorzaamheid door de angst voor gevolgen zoals ontslag, waarvoor ze juridisch helemaal geen poot hebben om op te staan.
Als niemand nog 1 maatregel zou volgen, dan zouden er ook geen boetes of straffen kunnen volgen, burgerlijke ongehoorzaamheid bestaat niet want de grondwet en bestaande wetten worden gevolgd, enkel onwettige maatregelen worden genegeerd en dat kan wettelijk niet bestraft worden.
De bevolking wordt dus enkel met blufpoker en dreiging tot gehoorzaamheid voor vrijwillige vaccinatie gedwongen en eenmaal het besef doordringt dat er geen wettelijke bestraffing kan volgen is dit hele coronacircus over and out.

Door misleiding en angst (en dat heet terreur!)poogt de staat de bevolking te kunnen dwingen tot gehoorzaamheid voor vrijwillige vaccinatie terwijl ze wettelijk machteloos zijn.
Enkel de angst van enkele sheeple houdt dit schandelijk bedrog in stand.
Verdeel en heers.

Dus niet panikeren, beste zorgverlener, jij hebt de (grond)wet aan jouw kant, laat je niet wijsmaken dat je ook maar iets 'moet' tegen je wil, zelfs als ze je willen wijsmaken dat het een wet zou zijn.
En liquideren van vandenbroucke of de ranzige? Dat is niet nodig, zij krijgen terug wat ze dachten in petto te hebben voor ons en daarvoor hoeven wij geen enkel misdrijf voor te begaan want dat komt vanzelf, dat zullen we nog zien.
Ik ben geen kenner van de grondwet.

Kun jij mij garanderen dat mensen zoals VDB niet de macht hebben om bijvoorbeeld het RIZIV nummer af te pakken van zorgverleners die de gentherapie (het is geen vaccin) weigeren?

Ik opende eerder een topic waarin ik schreef dat ik me als getuige van Jehova of als radicale moslim ga registreren. Mijn verdediging is dan dat deze gentherapie tegen mijn geloofsovertuiging ingaat, en dat ik ze daarom weiger. Strikt genomen is het een inbreuk op de Koran. Ik mag dan niets doen wat mijn lichaam schaadt (alcohol..) en het is dan mijn interpretatie dat deze therapie daarbij hoort. Als ik niet meer mag werken zou ik de staat aanklagen wegens discriminatie. In de USA komen gelovigen ermee weg.

Ik wil alleen weten of ik hier juridisch enige slaagkans zou hebben
Oud 21 augustus 2021, 14:52   #407
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen kenner van de grondwet.

Kun jij mij garanderen dat mensen zoals VDB niet de macht hebben om bijvoorbeeld het RIZIV nummer af te pakken van zorgverleners die de gentherapie (het is geen vaccin) weigeren?

Ik opende eerder een topic waarin ik schreef dat ik me als getuige van Jehova of als radicale moslim ga registreren. Mijn verdediging is dan dat deze gentherapie tegen mijn geloofsovertuiging ingaat, en dat ik ze daarom weiger. Strikt genomen is het een inbreuk op de Koran. Ik mag dan niets doen wat mijn lichaam schaadt (alcohol..) en het is dan mijn interpretatie dat deze therapie daarbij hoort. Als ik niet meer mag werken zou ik de staat aanklagen wegens discriminatie. In de USA komen gelovigen ermee weg.

Ik wil alleen weten of ik hier juridisch enige slaagkans zou hebben
Hij zou dat kunnen proberen maar dat gebeurt niet, zeker weten, want dan heb je als verdediging de beschuldiging dat je gebroodroofd wordt, dat je het werken onmogelijk gemaakt wordt van overheidswege door afpersing - en dat zijn strafbare feiten.
Je hebt het recht op werk en de staat heeft niet het recht om je werk onmogelijk te maken en je dus opzettelijk werkloos te maken door je RIZIV nummer te ontnemen (voor een medische handeling waartoe ze je wettelijk NIET kunnen verplichten) waardoor je je werk niet meer kunt uitvoeren.

Je kreeg van verschillende instanties de erkenningen die je nodig hebt voor je RIZIV nummer om je job te kunnen doen en daar kan geen enkele politicus zomaar over beslissen, dat zijn immers verworven arbeidsrechten die al jaren in bestaande wetten staan.
Zo eenvoudig gaat dat niet en zeker niet door een poging met onwettige noodmaatregelen die niet mochten genomen worden.

Het komt allemaal neer op hetzelfde: zolang er geen wetenschappelijk bewijs voor de medische crisis wordt aangeleverd door de politiek, zijn en blijven ALLE genomen noodmaatregelen en gevolgen ervan ONWETTIG. Punt.
Daar staat en valt alles mee.

Als ze dus afkomen - met de verplichte vaccinatie voor zorgverleners, met een coronapas/vaccinatiepaspoort, met verplichte mondmaskers, met gelijk welke verdere verplichtingen - dan gelden die allemaal NIET want het zijn geen wetten, de BASIS van wettelijkheid ontbreekt volledig dus is alles onwettig.
Zo simpel is het.

Je laten registreren als getuige van Jehova of als radicale moslim om via je geloofsovertuiging de verplichte vaccinatie te kunnen ontlopen, zal ook niet lukken.
Waarom niet?
De godsdienstvrijheid waarmee ze altijd geschermd hebben om moslims voorkeuren te kunnen geven zal dan omgedraaid worden.
Dan komen ze op de proppen met de scheiding tussen kerk en staat, die ze eerder negeerden om moslims terwille te zijn in bijv het hoofddoekendebat.
Dan zul je als moslim of jehova-getuige je geloof achter de voordeur moeten belijden maar toch nog moeten gehoorzamen aan de wet.
Strikt genomen betekent godsdienstvrijheid dat je de vrijheid hebt om je geloof te belijden, om erediensten te mogen houden en bijwonen maar...en dat verzwegen ze dan: dat je wel onderworpen blijft aan de maatschappelijke en burgerlijke wetten door de wet op de scheiding tussen kerk en staat (waarvoor ze altijd een oogje dichtknepen voor stemmengewin van vreemd kiesvee!) hier geldt immers niet dat de sharia boven de wet kan staan.
Dan hebben interne, religieuze voorschriften geen enkele betekenis vermits het dan om de volksgezondheid zou gaan en over de wet die boven 'kerk/religie/geloof' staat.

Let maar eens op: ze gaan die kaart - scheiding kerk/staat - ook nog uitspelen om moslims/jehova's ea gelovigen te dwingen tot (vrijwillige) vaccinatie en het beroepen op hun geloofsovertuiging/religieuze voorschriften als argument, dat ze zelf altijd aanhaalden, te kunnen omzeilen en teniet te doen.

Elke munt heeft twee zijden en de ene keer gebruiken ze de ene kant en als het in hun straatje past, dan draaien ze om en gebruiken ze de andere kant.
Zo denken ze altijd gelijk te kunnen hebben en daar zouden ze nog mee weggeraken ook als de opportunistische verdraaiingen niet tegenstrijdig zouden zijn met bestaande wetten en de grondwet.
En dat is ook de reden dat ze absoluut aan de grondwet willen morrelen.

Laatst gewijzigd door Oma : 21 augustus 2021 om 14:54.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 14:54   #408
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit is een filosofische benadering. Ik had ooit een docent die denkt zoals jou, en hier ook openlijk voor uitkwam. Maar mensen krijgen het wel in de gaten als je “commerce” op deze manier werkt. Er zijn gezondheidswerkers die het voor het geld doen en er zijn er die tot het uiterste gaan om iemand te willen helpen.

Als geld je drijfveer is moet niet in de zorg gaan werken. De farmaceutische industrie is wat anders. Die willen in mijn ogen mensen ziek houden, en vervolgens pillen of vaccins aanreiken om die zelf gemaakte situatie zoals covid te bekampen. Het is niet voor niets dat die geldwolf Bill Gates daarin investeert

Denk je echt dat iedereen geneeskunde studeert, hopend dat veel mensen ziek worden om er vervolgens geld aan te verdienen. Da’s zoals zeggen dat Greenpeace activisten hopen dat de natuur naar de kloten gaat, omdat ze anders niks te doen hebben

Als Bill Gates echt zo menslievend zou zijn, dan zou hem overal ziekenhuizen schenken ofzo. Maar ergens in investeren en op 1 jaar 70% rijker worden terwijl heel de wereld verarmt doet bij niemand geen vragen rijzen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 14:56   #409
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ik vind de vergelijking niet echt opgaan ofwel dat je als verkoper van auto’s op waterstof zelf met ene moet rondrijden terwijl je weet dat er 1 op 100 ontploft.
Oud 21 augustus 2021, 15:21   #410
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

don't get high on your own supply
Oud 21 augustus 2021, 15:32   #411
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
don't get high on your own supply
Dat is letterlijk nog de beste vergelijking. Drugsdealers die troep verkopen pakken deze rommel niet zelf in. Als ze al pakken dan hebben ze ander spul voor hun zelf.
Oud 21 augustus 2021, 15:34   #412
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vervang in uw opmerking het werkwoord vaccineren door “verplicht onderwerpen aan experimentele gentherapie” en je stelt vast dat je zo de hele gezondheidssector op schandalige wijze discrimineert, zelfs mishandelt.

Mijn lichaam, mijn keuze. Punt aan de lijn.

In mijn stoutste dromen zou ik zelf komaf maken met Frank VDB en Mark Van Ranst. Ik hoop dat iemand anders het doet. Ik geloof echt dat er pas dan iets zal veranderen. Onze onverkozen politici ondervinden geen enkele weerstand, en gaan gewoon door met deze misdaad tegen de mensheid
Meer moet dat niet zijn. En sterf ik aan dat covid gedoe? Tant pis, mijn keuze.
Oud 21 augustus 2021, 16:12   #413
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:

Het komt allemaal neer op hetzelfde: zolang er geen wetenschappelijk bewijs voor de medische crisis wordt aangeleverd door de politiek, zijn en blijven ALLE genomen noodmaatregelen en gevolgen ervan ONWETTIG. Punt.
Daar staat en valt alles mee.
Er liggen ocharme 80 mensen in onze ziekenhuizen. Doorgaans ouderen die van een griepje ook sterven. Er is helemaal geen sprake van een pandemie maar de media zetten met man en macht wel dat beeld neer om ons massaal aan mRNA vaccins te krijgen.

Pfizer is schatrijk en kreeg het in het verleden ook klaar om onderzoeken te vervalsen. IEDEREEN weet dat een gevaccineerde anderen nog steeds kan besmetten. Dit maakt dus zonder discussie dat jij en ik GEEN verantwoordelijkheid hebben naar anderen toe. Maar ik ben er sterk van overtuigd dat de macht van het grote geld zal spreken, en dat men deze experimentele gentherapie gaat verplichten onder het flutexcuus “volksgezondheid”. Dat rechters ondanks het bewijs zullen oordelen dat ik een verantwoordelijkheid heb naar anderen. Het is ook de ongefundeerde basis waarop Alexander De Croo nu openlijk de zorgverleners wil verplichten.

Ik hoop dat ik mis ben, maar ik vrees dat mRNA technologie een biowapen is om de wereldpopulatie mee te reduceren. De druk die men uitoefent zonder enige fatsoenlijke reden, doet veel argwaan ontstaan. Figuren als Bill Gates en zijn oversten hebben meermaals aangegeven dat we met te veel zijn.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 augustus 2021 om 16:13.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 16:33   #414
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uw industrie leeft van de noden die uw sector kan verlichten, het is dus normaal om die noden niet willen doen te verdwijnen. Als je in de gezondheidszorg werkt, dan wil je alles behalve een gezonde bevolking zou ik denken.
Inderdaad is een maatschappij zonder ethisch-rationele fundering en een daaruit emergerende politieke regulatie (in die volgorde) tegendoelmatig.
Oud 21 augustus 2021, 16:36   #415
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Meer moet dat niet zijn. En sterf ik aan dat covid gedoe? Tant pis, mijn keuze.
Tuurlijk, maar wees dan ook zo fair om NIET naar een ziekenhuis te gaan als je Corona krijgt, ook niet als je langzaam en pijnlijk aan het stikken bent.

Die bedden en ICU capaciteit zijn dan natuurlijk niet voor jou. Dat kwam bij de keuze die je gemaakt had.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 16:41   #416
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat ik mis ben, maar ik vrees dat mRNA technologie een biowapen is om de wereldpopulatie mee te reduceren. De druk die men uitoefent zonder enige fatsoenlijke reden, doet veel argwaan ontstaan. Figuren als Bill Gates en zijn oversten hebben meermaals aangegeven dat we met te veel zijn.
Ik zou wat meer onderzoek doen als ik van jou was of er misschien eens mee beginnen, want belachelijke complotnonsens herhalen is nu niet direct een bewijs van geinformeerd te zijn.

Bill Gates of zijn "oversten"? Lol. Dat is weer zo'n Mambo-uitspraak he.

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 augustus 2021 om 16:43.
Oud 21 augustus 2021, 16:47   #417
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Tuurlijk, maar wees dan ook zo fair om NIET naar een ziekenhuis te gaan als je Corona krijgt, ook niet als je langzaam en pijnlijk aan het stikken bent.

Die bedden en ICU capaciteit zijn dan natuurlijk niet voor jou. Dat kwam bij de keuze die je gemaakt had.
Dan heb jij OOK geen recht op een ziekenhuisbed als gij door bijwerkingen van je vaccinatie trombose of een hersenbloeding of hartspierontsteking krijgt, akkoord?
Gij hebt zelf de keuze gemaakt om je vrijwillig bloot te stellen aan schadelijke bijwerkingen door je te laten vaccineren.
Die bedden en ICU capaciteit zijn dan natuurlijk ook niet voor jou.
Dat kwam bij de keuze die je gemaakt had.

Dan is er meteen voldoende ziekenhuis capaciteit en personeel
Oud 21 augustus 2021, 16:49   #418
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan heb jij OOK geen recht op een ziekenhuisbed als gij door bijwerkingen van je vaccinatie trombose of een hersenbloeding of hartspierontsteking krijgt, akkoord?
Gij hebt zelf de keuze gemaakt om je vrijwillig bloot te stellen aan schadelijke bijwerkingen door je te laten vaccineren.
Die bedden en ICU capaciteit zijn dan natuurlijk ook niet voor jou.
Dat kwam bij de keuze die je gemaakt had.

Dan is er meteen voldoende ziekenhuis capaciteit en personeel
Je snapt het weer niet natuurlijk.
De keuze van elke normale mens die de aanbevelingen volgt van Overheden en medische adviesgroepen is uiteraard Vaccinatie. Meer dan 90% van de volwassen vlamingen zijn blijkbaar normale mensen, dat is een feit.

Als er dan negatieve gevolgen zijn, de kans is klein maar wie weet, dan heb je natuurlijk wel recht op alle mogelijke zorg en verzorging.
De good guys zorgen voor elkaar he.

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 augustus 2021 om 16:51.
Oud 21 augustus 2021, 16:59   #419
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gogh, ik zie niet graag mensen dood gaan maar het einde van de wereld zou ik nog wel willen meemaken, daar kun je mee uitpakken later ...

Zeg nu dat je gelijk hebt, Bill Gates en z'n geld zouden het ook niet overleven, dat kan ik je garanderen. Je kunt dromen maar nee, dat zie ik niet gebeuren.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2021, 17:15   #420
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je snapt het weer niet natuurlijk.
De keuze van elke normale mens die de aanbevelingen volgt van Overheden en medische adviesgroepen is uiteraard Vaccinatie. Meer dan 90% van de volwassen vlamingen zijn blijkbaar normale mensen, dat is een feit.

Als er dan negatieve gevolgen zijn, de kans is klein maar wie weet, dan heb je natuurlijk wel recht op alle mogelijke zorg en verzorging.
De good guys zorgen voor elkaar he.
Nu niet spartelen om gelijk proberen te halen.

NEEN, als jij vindt dat aanbevelingen van de overheid moeten gevolgd worden, dan is er toch helemaal geen sprake van keuze!
En waar haal je in Godsnaam het fabeltje van 90%, neen, zelfs MEER dan 90%?
Daarom doen ze nu extra hun best met prikbussen voor bedrijven en scholen, zeker? Hahahahaha..
En gij vindt een mens normaal als die hersenloos aanbevelingen van de overheid volgt die zijn gezondheid kunnen verwoesten en als proefkonijn dient voor een medisch experiment met vaccins die nog nooit op de mens werden toegepast?
Dat noem jij normaal?
Daar heb ik een heel andere mening over.

Als niet elke zieke mens recht op verzorging heeft en de ongevaccineerde zieke gediscrimineerd mag worden door geen verzorging te krijgen omdat hij zich niet liet vaccineren, dan mag een gevaccineerde zieke met bijwerkingen ook geen medische zorg verstrekt worden want beide hebben hun vrije keuze gemaakt en moeten dan ook beide de gevolgen van hun keuze dragen.
Dus ofwel krijgt elk ziek mens medische verzorging ofwel niemand. Punt.

Medische zorg is NIET afhankelijk van de keuze tot vaccineren maar uit noodzaak omdat die mens ZIEK is. Begrepen??
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be