Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2021, 13:17   #421
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Oma komt vaak over als een ijskoude b*tch maar eigenlijk heeft ze een warm peperkoekenhartje, vooral voor dakloze illegalen die ongevaccineerd wegkwijnen.

Oma to the rescue.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 13:18   #422
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een beetje creativiteit kan helpen om toch weer een paar schapen over de dam te krijgen

Fantastisch !
Oud 2 oktober 2021, 13:41   #423
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Fantastisch !
Nogal een arme simpele van geest die tegen zijn eigen vrijheid is...meelijwekkend.
Oud 2 oktober 2021, 13:50   #424
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Nogal een arme simpele van geest die tegen zijn eigen vrijheid is...meelijwekkend.
Luister even naar Dolly Parton : 'Hey, don't be such a chicken squad and go get your shot '

https://edition.cnn.com/2021/10/01/e...s-x/index.html

En FYI : ik héb mijn vrijheid, aangezien ik mijn vaccinatie gekregen heb.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 oktober 2021 om 13:51.
Oud 2 oktober 2021, 13:53   #425
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Wat jij "ijs" noemt, noem ik standvastigheid.
We hebben de voorbije 1.5 jaar zoveel windhanerij gezien aan de nazi kant, dat de vraag kan worden gesteld in hoeverre dat hele staatsapparaat santekraam geen leugenapparatus is, dat echte motieven poogt weg te moffelen achter valse.
Het was zelfs al bot lachwekkend, van dag 1. Als je op tv aankondigt dat je bedrijven en winkels gaat sluiten, dan verwacht elk recht voor de raap en zinnig mens dat er tekorten gaan zijn en de overblijvende winkels de werkdruk niet aan gaan kunnen.
En zo bleek. De overrompeling van de overgeblevenen, het hamsteren.

En direct daarna, omgekeerd. Iedereen heeft gehamsterd, wat IMPLICEERT dat ze een tijd verder kunnen zonder te kopen, want DAT is het DOEL, DAN dwingen de NAZI's rantsoeneringen af. Max zoveel per klant, zoals WC papier.
Om bovenvermelde reden totaal onnodig, zelfs het tegendeel: er gaat MINDER vraag zijn.
En zo bleek eveneens: vol blijven staande paletten met WC papier.

De enige die voor dakloze illegalen zorgen, zijn JOUW NAZI's.
Hun roverij maakt mensen dakloos, en hun dwingelandij definieert legaal en illegaal.
Parels voor de domme zwijnen, die kunnen niet zover denken.
Hun afgunst jegens wie het recht op zelfbeschikking gebruikt om ongevaccineerd te kunnen overleven primeert over hun eigen vrijheid.
Wat wil je dan een ingewikkelder discussie aangaan over de motieven voor de windhanerij van de nazi's waarmee ze collaboreren om dan zelf hun vrijheid te verliezen?
Dat is huilen met de pet op en tijdverlies aan azijnpissers die in eigen vel snijden.
Oud 2 oktober 2021, 13:56   #426
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een beetje creativiteit kan helpen om toch weer een paar schapen over de dam te krijgen

Hun eigen zaak ten gronde brengen.
Wens hun proficiat.
Oud 2 oktober 2021, 13:59   #427
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En FYI : ik héb mijn vrijheid, aangezien ik mijn vaccinatie gekregen heb.
Nee, je laat je chanteren tot proefkonijn voor een medisch experiment om vrijheid terug te kunnen krijgen waar je altijd al recht op had....
Oud 2 oktober 2021, 14:33   #428
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Ik hoor nu net van een dokter dat ze er aan denken om antivaxxers uit de ziekenfondsen te zetten (of toch op een manier zorg weigeren of meer laten betalen). Hoe ze dat wettelijk in orde gaan krijgen is me niet duidelijk (lijkt me onmogelijk) maar het toont wel de haat die ze hebben tegenover bewust niet gevaccineerden.

Eerlijk gezegd, als ik nu voor gelijk wat naar het ziekenhuis moet dan laat ik me eerst vaccineren, ik wil niet op die operatietafel liggen met het label "antivaxx".
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 15:27   #429
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik hoor nu net van een dokter dat ze er aan denken om antivaxxers uit de ziekenfondsen te zetten (of toch op een manier zorg weigeren of meer laten betalen). Hoe ze dat wettelijk in orde gaan krijgen is me niet duidelijk (lijkt me onmogelijk) maar het toont wel de haat die ze hebben tegenover bewust niet gevaccineerden.
Yes ! hate is good.

Citaat:
Eerlijk gezegd, als ik nu voor gelijk wat naar het ziekenhuis moet dan laat ik me eerst vaccineren, ik wil niet op die operatietafel liggen met het label "antivaxx".
Voila zie ! daar draait het allemaal om.
Oud 2 oktober 2021, 15:43   #430
betabyte
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

Ge gaat voor de operatie eerst moeten douchen anders
betabyte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 15:44   #431
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als ze het niet deftig kunnen uitleggen, is er dan een schadevergoeding voor een niet-geleverde dienst?
Oud 2 oktober 2021, 15:44   #432
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yes ! hate is good.

Ze mogen er trots op zijn daar in de zorg, we moeten bang zijn voor de mensen die ons verzorgen. Wat een wereld.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 17:04   #433
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Was de ober gevaccineerd?
Goed idee !
Ik ga haar de volgende keer vragen of ik haar ook mag scannen!

Met de app CovidScan op mijn smartphone: erg makkelijk.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 19:03   #434
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Goed idee !
Ik ga haar de volgende keer vragen of ik haar ook mag scannen!

Met de app CovidScan op mijn smartphone: erg makkelijk.
Kunt gij echt mensen vragen te scannen via een app? Neen toch?
Oud 2 oktober 2021, 19:32   #435
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En waarom draait het daarom ? Je denkt toch in de verste verte niet dat dat iets zal doen he. Als men een probleem heeft als 90% van de bevolking gevaccineerd is, dan zal dat probleem niet weggaan als 100% van de bevolking gevaccineerd is hoor.

Uw verhaaltje van politici die DAN PAS kunnen doen alsof er geen probleem meer is houdt geen steek.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2021 om 19:33.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 20:03   #436
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En waarom draait het daarom ? Je denkt toch in de verste verte niet dat dat iets zal doen he. Als men een probleem heeft als 90% van de bevolking gevaccineerd is, dan zal dat probleem niet weggaan als 100% van de bevolking gevaccineerd is hoor.

Uw verhaaltje van politici die DAN PAS kunnen doen alsof er geen probleem meer is houdt geen steek.
Tot nader order zijn de vaccins en vaccinaties en de positieve gevolgen een spectaculair succes gebleken. Dat kon men onder andere vandaag ervaren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 20:06   #437
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Tot nader order zijn de vaccins en vaccinaties en de positieve gevolgen een spectaculair succes gebleken. Dat kon men onder andere vandaag ervaren.
Hoezo ? In Noord Amerika heeft men nu meer dagelijkse doden dan tijdens de eerste golf. Groot succes ?

Maar de vraag is: als het dan toch zo een groot succes is, waarom kan men dan pas denken dat de zaken "in orde zijn" als die kleine fractie niet gevaccineerden uiteindelijk tot vaccinatie geforceerd worden ? Is vaccinatie grotendeels een mislukking tot die laatste procent gevaccineerd is ? Of is dat gewoon een nieuwe vorm van religieuze praktijk ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2021 om 20:07.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 20:16   #438
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hoezo ? In Noord Amerika heeft men nu meer dagelijkse doden dan tijdens de eerste golf. Groot succes ?

Maar de vraag is: als het dan toch zo een groot succes is, waarom kan men dan pas denken dat de zaken "in orde zijn" als die kleine fractie niet gevaccineerden uiteindelijk tot vaccinatie geforceerd worden ? Is vaccinatie grotendeels een mislukking tot die laatste procent gevaccineerd is ? Of is dat gewoon een nieuwe vorm van religieuze praktijk ?
Deze morgen ben ik naar Brussel geweest en daar is het masker nog in voege op de markt en in de winkels, toevallig(?) heeft Brussel slechte vaccinatiecijfers. In Vlaanderen is het masker praktisch verdwenen, toevallig (?) goede vaccinatiecijfers.

Dat klein procent van niet gevaccineerden kan een broeihaard worden van een nieuwe golf. Alhoewel ik denk dat het niet zal gebeuren maar risico's moeten zoveel mogelijk beperkt worden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 20:19   #439
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Het is een streven naar totale orde, chaos verbannen, energie vereiste voor dat status quo: oneindig.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2021, 20:21   #440
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Deze morgen ben ik naar Brussel geweest en daar is het masker nog in voege op de markt en in de winkels, toevallig(?) heeft Brussel slechte vaccinatiecijfers. In Vlaanderen is het masker praktisch verdwenen, toevallig (?) goede vaccinatiecijfers.

Dat klein procent van niet gevaccineerden kan een broeihaard worden van een nieuwe golf. Alhoewel ik denk dat het niet zal gebeuren maar risico's moeten zoveel mogelijk beperkt worden.
Ja, das het narratief.
En dat gaat nog veel absurde dingen mogelijk maken.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be