![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Fantastisch ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nogal een arme simpele van geest die tegen zijn eigen vrijheid is...meelijwekkend.
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://edition.cnn.com/2021/10/01/e...s-x/index.html En FYI : ik héb mijn vrijheid, aangezien ik mijn vaccinatie gekregen heb.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 oktober 2021 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hun afgunst jegens wie het recht op zelfbeschikking gebruikt om ongevaccineerd te kunnen overleven primeert over hun eigen vrijheid. Wat wil je dan een ingewikkelder discussie aangaan over de motieven voor de windhanerij van de nazi's waarmee ze collaboreren om dan zelf hun vrijheid te verliezen? Dat is huilen met de pet op en tijdverlies aan azijnpissers die in eigen vel snijden.
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wens hun proficiat.
![]() |
![]() |
#427 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor nu net van een dokter dat ze er aan denken om antivaxxers uit de ziekenfondsen te zetten (of toch op een manier zorg weigeren of meer laten betalen). Hoe ze dat wettelijk in orde gaan krijgen is me niet duidelijk (lijkt me onmogelijk) maar het toont wel de haat die ze hebben tegenover bewust niet gevaccineerden.
Eerlijk gezegd, als ik nu voor gelijk wat naar het ziekenhuis moet dan laat ik me eerst vaccineren, ik wil niet op die operatietafel liggen met het label "antivaxx". |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze het niet deftig kunnen uitleggen, is er dan een schadevergoeding voor een niet-geleverde dienst?
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed idee !
Ik ga haar de volgende keer vragen of ik haar ook mag scannen! Met de app CovidScan op mijn smartphone: erg makkelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt gij echt mensen vragen te scannen via een app? Neen toch?
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom draait het daarom ? Je denkt toch in de verste verte niet dat dat iets zal doen he. Als men een probleem heeft als 90% van de bevolking gevaccineerd is, dan zal dat probleem niet weggaan als 100% van de bevolking gevaccineerd is hoor.
Uw verhaaltje van politici die DAN PAS kunnen doen alsof er geen probleem meer is houdt geen steek. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2021 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vraag is: als het dan toch zo een groot succes is, waarom kan men dan pas denken dat de zaken "in orde zijn" als die kleine fractie niet gevaccineerden uiteindelijk tot vaccinatie geforceerd worden ? Is vaccinatie grotendeels een mislukking tot die laatste procent gevaccineerd is ? Of is dat gewoon een nieuwe vorm van religieuze praktijk ? Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2021 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klein procent van niet gevaccineerden kan een broeihaard worden van een nieuwe golf. Alhoewel ik denk dat het niet zal gebeuren maar risico's moeten zoveel mogelijk beperkt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een streven naar totale orde, chaos verbannen, energie vereiste voor dat status quo: oneindig.
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat gaat nog veel absurde dingen mogelijk maken.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |