![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2061 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Men had in gesloten ruimten strenge normen van verluchting en luchtzuivering dienen op te leggen. Zo had men ongeacht de varianten de virusbeladen aerosolen kunnen uitschakelen en het voor iedereen veiliger kunnen maken. Blijkbaar blijft men liever aanmodderen met onnuttige maskers en de schijnveiligheid van verlopen vaccinaties.
|
|
|
|
#2062 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Helemaal belachelijk werd het voor de discotheken. 150 dagen gesloten, en dan krijg je bij de heropening te horen dat je hoogdringend een ventilatiesysteem moet installeren. Je hebt net 150 dagen verspild om dergelijke werken correct te plannen en uit te voeren... |
|
|
|
|
|
|
#2063 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het CST heeft in ieder geval een impact op het kusttoerisme
Horeca Middenkust: "Sinds woensdag redelijk wat annulaties als gevolg van invoering coronapas" Horeca- en hoteluitbaters aan de kust merken dat heel wat mensen hun reservatie voor volgende week annuleren. Horeca Middenkust wijt dat aan de invoering van het Covid Safe Ticket (coronapas) vanaf maandag in de horeca. Bron: VRT NWS 20 a 40 procent annulaties. Dat kan tellen. |
|
|
|
|
|
#2064 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 oktober 2021 om 07:53. |
|
|
|
|
|
|
#2065 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De annulaties startten de dag na het comité. Toch wel heel toevallig. Wees er maar zeker van er heel wat zonder CST er de brui aan hebben gegeven. Je geraakt het hotel niet in. |
|
|
|
|
|
|
#2066 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2067 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Hoe meer annulaties, hoe beter! Toont aan dat er misschien wel eens veel meer mensen niet gevaccineerd zijn dan dat de overheid ons wil doen geloven en/of veel gevaccineerden zijn eveneens tegen de coronapas. Denk ook dat er heel veel gezinnen in een situatie zitten van 50/50 gevaccineerd en dus daardoor ook hun uitstap of kort verlof uitstellen. |
|
|
|
|
|
|
#2068 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De meting meet niet de lichaamstemperatuur, maar de temperatuur ergens op een punt op een onbekende afstand van het lichaam, met een hele resem factoren die de meting kunnen falsifieren. En inderdaad: een meting doet niks, daarvoor heb je een sturing nodig. Als je verluchting en luchtzuivering zodanig wilt kalibreren dat uitgeademende lucht minder kans, laat staan onmogelijk, door andere mensen kan ingeademend worden, dan kun je beter je goederen buiten op de parking te koop stellen, dat zal rendabeler worden. Stel bvb eens een rij mensen aan de kassa voor. Wat ga je doen? Een ventilatoren in elke onnozele 150 cm mantra afstand - tegel die de lucht hard naar plafondafzuiging blaast? Met de klant die door de warme of koude trek zich meer verspreidend begint te gedragen? Dat is allemaal even nutteloos en schijnveilig als mondmaskers en verlopen vaccinaties. Alle maatregelen zijn dat, met nog een ferme kost erbovenop. Die strenge normen verergeren dat gewoon verder. "Veiliger verlopen", eerder omgekeerd. Zie hun eerste maatregel: supermarkten en winkels, grote concentraties van hamsterende mensen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#2069 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2070 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat maar zo hoor ik nu meer dan eens. |
|
|
|
|
|
|
#2071 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) Ik ben niet bang. Ik ben wel voorzichtig. Als je het verschil niet kent, ga naar vandale.be .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#2072 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ah ja ....men is alleen maar voorzichtig als er angst is bij gemoeid. Wie niet bang is is ook niet voorzichtig. Wie geen angst kent en met een auto rijdt gaat er in de eerste bocht uit. Voor wie geen angst kent is voorzichtig een loos woord. Dronken mensen zijn dus niet zelden minder bang en bijgevolg minder voorzichtig. Hier een wetenschappelijke uitleg over bang en voorzichtig zijn. Bijna iedereen is wel eens bang. Angst is slechts één van de emoties van het menselijk spectrum en helpt ons voorzichtig te zijn en grote risico's te vermijden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 oktober 2021 om 17:59. |
|
|
|
|
|
|
#2073 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe ben je nu voorzichtig door naar restaurants te gaan vol besmette personen ? Of denk jij nog altijd dat gevaccineerden U niet gaan besmetten ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 31 oktober 2021 om 18:12. |
|
|
|
|
|
#2074 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toen ik klein was liepen nog vrij veel mensen rond met een paternoster als afweer tegen alle onheil.Een van mijn grootmoeders haalde vrijwel altijd wel een of andere aanroep naar een Heilige erbij als het gesprek over een of ander ongeluk,gevaar of onheil kon gaan...
Hoe weinig er veranderd hé,zich vastklampend aan hun nieuwe "paternoster", de QR kode gaan de gelovigen ter kerke....euhm......gelegenheid.... Zoals een medeforummer het al gesteld heeft,en het is jammer voor de getroffen zaken maar wij,gewone burgers kunnen dat eindigen binnen de twee weken door NERGENS meer naar toe te gaan waar "paternosters" vereist zijn......nergens...done..... Als dan gereageerd wordt door die paternoster op nog meer plaatsen (bvb grootwarenhuizen) verplicht te maken dan weten we het wel allemaal zeker,onze bestuurders voeren oorlog...met ons allemaal! Als ze tot rede komen geven ze de pijp aan Maarten.....en kunnen ze zich bezighouden met de zieken en zwakken.....wat hun taak zou moeten zijn.... |
|
|
|
|
|
#2075 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naar gewoonte was ik gisteren morgen op den Abattoir. Zoals ge zelf weet is het daar letterlijk drummen oa tussen Noord Afrikanen, zwarten en blanken zelfs een minderheid Aziaten en andere niet thuis te brengen individuelen die naar alle waarschijnlijkheid niet gevacinneerd zijn. In de namiddag op zaterdag ook de gewoonte het saunacomplex. De grote meerderheid Franstaligen. Er wordt ook duchtig omhelsd als bonjour tussen mannen, op zijn Latijns, en met vrouwen die men kent natuurlijk of op zijn minst het hand gedrukt. Naar gewoonte was te saunakamer overbevolkt tijdens de opgietsessie. Lijf tegen lijf drukken op een kleine ruimte en overvloedig zweten. Bang? Mak? Anderzijds hoop ik dat het vaccinatie percentage zoveel mogelijk de 100% benaderd en dat iedereen zo rap mogelijk de boost krijgt. Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 oktober 2021 om 20:59. |
|
|
|
|
|
|
#2076 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2077 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga nooit een pint drinken, doorgaans espresso en daarvoor heeft men ook inderdaad een pass nodig. Daar maak ik geen enkel probleem van. Net zoals het vliegtuig nemen of een hotel etc boeken in EU regio. Wil men geen vaccinatie, ja dan heeft men dat aan zichzelf te danken. Dat zal zo zijn ook met intercontinentale vluchten. Ik heb moete om te begrijpen als men iets met zekerheid weet men toch volhard in loze hoop en dan op de koop toe ambetant doet.
|
|
|
|
|
|
#2078 |
|
Parlementslid
|
Zelfs Van Gucht heeft dat onlangs nog gezegd. Hij had iets heel riskants gedaan: naar een receptie geweest met CST.
|
|
|
|
|
|
#2079 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Tussen allemaal gevx en ongevaxten zitten, maar dan wel akkoord gaan met het CST in de horeca ? Gewoon schizofreen. Laatst gewijzigd door Walvader : 31 oktober 2021 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#2080 |
|
Banneling
|
|
|