![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen het gevaar zit bij de gevaccineerden. BLIJF VAN DIE BESMETTE GEVACCINEERDEN WEG ALSOF ZE DE PEST HEBBEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foei !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens de hoogcommissaris van de ethiek is de vergelijking niet in strijd met de gangbare normen omtrent fatsoen en ethiek.
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden die mensen niet mogen denken zoals u? Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze worden niet gestraft omdat ze niet gevaccineerd zijn maar omdat ze schriftvervalsing pleegden.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was een reactie die ik gebruikte ten gevolge van de steeds wederkerende anti ouderen stigmatiseringen op dit forum. Ouderen moeten opgesloten worden, ouderen creperen beter, ouderen moeten binnen blijven mogen niet reizen etc.
Ik volg de regels, en heb mijn app die me toegang verleent en verplaatsingen mogelijk maakt die wettelijk in orde zijn. Ik pleeg in ieder geval geen valscheid in geschrifte maar weiger wel me op te sluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je verwijt, doe je zelf.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 december 2021 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héhé. En dan zijn er die niet schijnen te begrijpen waarom ze "wappies" genoemd worden.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdraai dat nu niet he.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
260 miljoen valse stukken.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
260 miljoen valse stukken. Ohlala
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zit het met een 'zware straf' voor dat bedrijf dat bedroog met contact tracing? Waarom hoor ik in de officiële media hen geen 'moordenaars' genoemd? Hypocrieten.
Laatst gewijzigd door Bach : 24 december 2021 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kleinzoon ongevaccineerde heeft een lief gevaccineerd. Zij is nu positief. Mijn kleinzoon niet. U kan zich wel voorstellen op hun jonge leeftijd dat het niet bij een kusje blijft. En toch niet besmet he Pcr test gedaan, negatief.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het parket zei dat ze zwaar moesten gestraft worden vanwege het gevaar dat ze toebrengen aan de volksgezondheid door een valse CST te gebruiken. Zonder CST zijn die even gevaarlijk dus gaat het in die uitspraak enkel over het feit dat ze ongevaccineerd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maak je niet druk, gevaccineerden reproduceren niet meer en zijn tegen 2025 uitgestorven.
|
![]() |
![]() |