![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoiets komt niet alleen maar door een oud boekje , ze misbruiken hun godsdienst alleen met hun interpretatie er van. Heel veel van dat soort aanslagen zijn in opdracht van IS geweest , in Europa. Als we aanslagen willen voorkomen moeten we de vijand begrijpen , in plaats van alleen maar islam te roepen want daar hebben we niets aan , ook al zou alles daar aan liggen. We kunnen alleen onze eigen acties veranderen. Laat het nu net zo zijn dat die eigen acties veel invloed op hen hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terrorisme is net het vermijden van een open conflict.
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U probeert alle aanwijzingen te negeren.
![]() |
![]() |
#424 | |
|
![]() Citaat:
Niemand beweerde dat het alleen islamieten waren, maar wel buitenproportioneel veel.
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo zijn alle politici.
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
Dat anderen discrimineren, en "gewoon" geweld plegen, dat telt precies niet.
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een dag stond er zo'n Marokkaan, die zelfs nog niet de Belgische nationaliteit had, voor mij die mij toesnauwde "Fou le camps, si ça te plaît pas, c'est notre quartier ici", dan weet ge dat het tijd is om te vertrekken, zelfs al was ik geboren en getogen in Brussel, terwijl die vent hooguit één of twee jaar in België was. Boeken kan ik erover schrijven, maar ach ik zal toch altijd de gore racist blijven.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 januari 2022 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een dinsdag. Ben je dopper?
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gek genoeg heb je dat ook bij Chinezen, Congolezen en Indiërs. Dat terwijl de Egyptenaren, Iranezen en Saudies dit niet hebben. Het ligt dus niet aan de relieuze geloofsovertuiging die ze aan, wel aan de volkscultuur waaruit ze komen. Ik ken zelfs Islamitische Egyptenaren, die hun hier geboren zonen rammel verkopen als ze zich onaangepast gedragen. Er zijn dus heel grote verschillen tussen de volkeren. De enige groep hoor je niet en na een tijdje kan je zelfs niet meer achterhalen van waar ze afkomstig zijn en de andere groep denkt dat heel de wereld zich naar hen moet aanpassen. En dan heeft niets te maken met de religieuze overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Egyptenaren daarentegenover, of het was security personeel op het Arabische schiereiland, die hun job goed uitvoerden en beleefd bleven. of het waren werkers (middenkader) op de scheepswerf, en daar hing het gedrag sterk af van hoe wit je was. Hoe witter, hoe belangrijker was de stelregel. En da's geen 5 jaar geleden. Trouwens, da's ook zo bij de Indiërs en de Pakistanezen. De Bangladeshi waar ik mee samengewerkt heb waren allemaal van het donkere type, en die waren bijna slaafs te noemen, en ook die kleine opdonders hadden de instelling "hoe witter, hoe belangrijker". Congolezen. Hangt puur van de stam af, dus ja, de ene is te lui om te stelen, de andere werkt zijn kloten vanonder zijn lijf. Beiden types kom ik dagelijks tegen op de werkvloer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Polen durven ze nog niet vragen om een kleine gebedshoek, in België eisen ze een door de overheid betaalde Moskee. En daarmee komen we dus terug bij mijn stelling. Niet de moslims, maar onze linkse politici en hun aanhang zijn de oorzaak van de problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Catcalling. Omdat ik het nog nooit heb zien gebeuren dacht ik dat het misschien wat overdreven was. Maar gisteren sprak ik met enkele vrouwelijke collega's en die hebben het allemaal al meegemaakt in Antwerpen Noord. Een collega uit het Brusselse zou zelfs tijdens de werkuren verkracht zijn geweest op een afgelegen donker perron waar ze diende te wachten. Pas na een maand durfde ze er voor uitkomen. Men moet dringend stoppen met het open-grenzen-beleid en de politici die voor de huidige toestand verantwoordelijk zijn zwaar bestraffen. Volgens wat ik lees zou Tom Naegels in zijn boek over migratie schrijven dat men op voorhand een goed idee had wat er ging gebeuren door moslims binnen te laten, dat ze niet inpasbaar zijn in een vrije samenleving. (Heb het boek wel zelf nog niet gelezen)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een middelbare school en een hospitaal in de buurt, was het regelmatig wel lawaaierig. Politie bellen had geen effect. Die kwamen of te laat, of het groepje jongeren werd alleen groter.... Uiteindelijk is dat gestopt omdat de oudere Marokkanen samen met de Imam er hard op geknepen hebben. Langs de andere kant, het fenomeen is gewoon verplaatst.
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He, verfrissend. Een discussie over islam, dat hebben we in al geen jaren gevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#440 | |