![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#16481 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betreurenswaardig. Mijn gedacht.
![]() |
#16483 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zaken die niet in het kraam van onze elite passen krijgen we niet meer te horen. Propaganda en censuur, net wat ze de Russen verwijten doen ze zelf. Wat je niet meer te horen zult krijgen, zijn bvb. Oekrainers die de Russen steunen. Zeker geen kleine minderheid in Oost-Oekraine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderachtigheden zoals Macron die het gat van Poetin gaat likken?
![]() |
#16487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb veel respekt gekregen voor die man. Ik wist helemaal niet dat hij zo'n verstandige praat kon vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16488 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik keur de misdaden van de Serviërs af net zoals ik de misdaden van de Oekraïners afkeur in de Donbass. 14000 burgerslachtoffers, de meeste door het Oekraïense leger (zegt OSCE). Praat dat een invasie van Oekraïne of 87 dagen bombarderen van Servië goed? Nee. Geen van de twee. Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2022 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld zijn er Oekraïners die Rusland steunen. Er zijn nu eenmaal over collaborateurs. Alleen is er een groot verschil tussen Russischgezind zijn (zoals ze bijvoorbeeld zijn in Kharkiv) en akkoord gaan met een Russische invasie (en in Kharkiv keert men zich tegen het Russisch leger). Je kan als Waals zo Fransgezind zijn als wat, maar iedere vorm van annexatie door Parijs afwijzen. Kortom, uw repliek is inhoudelijk pover. Weer eens veel gelijkend op de propaganda uit het Kremlin. Waarschijnlijk had men daar inderdaad gedacht dat de Oekraïners in het oosten de Russische legers met open armen en bloemen zouden ontvangen. En misschien werd het zelfs de soldaten ook wijsgemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210709_97028263
![]() |
![]() |
#16492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet zeker niet waarom Poetin iedereen die de waarheid over hem vertelt laat vergiftigen, vermoorden of achter de tralies laat creperen?
![]() |
#16493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16494 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb in dictaturen geleefd waar ik veel vrijer was dan hier in het "vrije" Westen. Niet dat ik die dictaturen goed vond, maar gelukkig functioneerden ze niet ![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens over democratie gesproken Zelensky had reeds voor de oorlog de 2 belangrijkste oppositieleiders laten oppakken,verschillende media, partijen, etc laten verbieden. Alle westerse media verspreiden net als RT ook propaganda u bent zelfs niet in staat dat te zien u beschouwt alles dat u in de westerse media hoort als het evangelie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16496 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was Amerikaanse propaganda. Toen ben ik er ook in getrapt, dat wel. Heb er later een goed boek over gelezen dat mijn ogen geopend heeft (van Karlheinz Deschner), en met mensen van ginder gepraat. Tjonge, wat zijn we toen belogen en bedrogen geweest, door de vrt, De Morgen (toen mijn krant) en waarschijnlijk het hele Vlaamse leugenmedia-landschap.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#16497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti-MaidanBekijk de documentaire. Ik zie weinig tot geen geweld van één zijde en veel tot heel veel geweld van de andere zijde. Oordeel zelf.
![]() |
#16498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werden valse voorwendsels gecreeerd om deze illegale aanval op een Europees land te verantwoorden, net wat men de Russen nu verwijt. De "slachting van Rajak" bleek bvb. vals te zijn, de leider van de VN waarnemers bleek later voor de CIA te werken. De Kosovaren vluchtten pas massaal naar Albanie toen de NAVO oorlog al begonnen was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16500 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In hoeverre je bewering klopt, weet ik niet, maar ik weet wel dat ze op zijn minst schromelijk overdreven is. Ik weet ook dat de misdaden van Poetin waarover veel heisa gemaakt is in de Westerse leugenmedia niet hebben plaatsgevonden. Andere misschien wel, wie zal het zeggen? Voordat ik hem afschilder zoals jij hier doet, wil ik wel eens iets lezen of horen dat kennelijk klopt.
|
![]() |
![]() |