![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#17181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie weinig reden tot optimisme. Bulgarije is een maffia staat, Polen en Hongarije hebben rechts-autoritaire regimes, etc. Wat Oekraine betreft dat land een democratie noemen toont aan dat je de echte toestand niet kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat Rusland, China, Indie etc.voor eens en altijd die westerse poppenkast belachelijk maken en onbelangrijk maken. Ik weet nog dat de Keniaanse presidentben vice-president vervolgd werden. Alle getuigen werden vermoord. Toen ze dreigden om.de kant van China te kiezen vervielen plots alle aanklachten... Laatst gewijzigd door tomm : 4 maart 2022 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel gekker moet het niet meer worden.
![]() |
![]() |
#17187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Conservatief en rechts, so what ?
![]() |
![]() |
#17188 | |
|
![]() Citaat:
Ge weet wel , die despoot die duizenden Poolse officieren een nekschot heeft laten geven in Katyn. En verantwoordelijk voor nog vele andere afgrijselijke misdaden.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 4 maart 2022 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een invasie die hij tot 4 uur voor ze effectief begon had afgedaan als "onmogelijk" en "fantasie", wat dus aantoont dat hij dus niet eens geïnformeerd werd en dat zijn inschattingen totaal fout waren en zijn. Nu Rusland is ontmaskerd als Rijk van het Kwaad met alle gevolgen vandien valt zijn Pro-Russische propaganda hier op onvruchtbare grond. Dat moet erg erg frustrerend zijn en hij is dan ook aan het radicaliseren. Hij graaft zelf zijn eigen put dieper en dieper. Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2022 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17193 |
|
![]() Volgens , Russische maatstaven, ja.
Ik ga Poetin ook niet vergelijken met een Stalin, of een Hitler. Dat is onnozel. Zeer wsl, is hij wel een crapuleuze imperialist.
![]() |
#17194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Oost-Europeanen denken er het hunne van. Now, surveys show that nearly half the population believe life was better in the Communist era, with a higher standard of living and job security being given as the main arguments. Less than a quarter of Romanians say that life has improved since the overthrow of Ceausescu’s regime, although Romania joined the European Union in 2007. https://balkaninsight.com/2016/01/27...ry-01-26-2016/ Todor Zhivkov was de communistische leider can Bulgarije van de jaren 50 tot de jaren 80. In modern times, Zhivkov is regarded as popular and his government widely viewed with nostalgia from many sectors of Bulgarian society. Sociologic surveys have found that the average approval of Todor Zhivkov in the 2010s ranged from 41% to 55%, while disapproval ranged from 18% to 25%. A study published by RC Trend pegged Zhivkov as one of the top 5 most approved of Bulgarian politicians of all time, alongside former prime ministers Petko Karavelov, Stefan Stambolov and Aleksandar Stamboliyski, while another by Gallup International Association found that 74% of Bulgarians believe the country to have been "ruined" by the politicians that took power after his resignation, most prominently blaming UDF leader Ivan Kostov (49% of respondents). Half of all respondents which gave an answer in the RC Trend study also expressed a desire to go back in time, so that they would live during 'Zhivkov's time', rather than continue living in the modern day republic.[74][75][76] https://en.m.wikipedia.org/wiki/Todor_Zhivkov En nog zul je arrogante, neokoloniale westerse nobody s hebben die denken dat ze het beter weten dan de mensen die het zelf meegemaakt hebben, "want de westerse media weet het altijd beter". Wat een grenzeloze neokoloniale arrogantie. Ergens ben ik blij dat Rusland nu afgesloten wordt van die invloed. Immers geen RT meer in het Westen betekent geen westerse media meer in Rusland uiteraard, "een nieuwe slag toegediend door dictator Poetin" zal de westerse leugenpers uitbraken. Laatst gewijzigd door tomm : 4 maart 2022 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik opvang. De bevolking sparen daar is iedereen voor maar gehakt maken van de troepen, politici en "vrijwilligers" ook. Daar lijkt een groeiende consensus rond te ontstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/nepnie...jaar~ab7a03ed/
![]() |
![]() |
#17197 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk wordt het Westen steeds minder relevant. Landen als China, Indie, veel Afrikaanse, Aziatische, etc. landen steunen Rusland. En zelfs hier merk ik dat er verzet is tegen die golven van anti- Russisch racisme. Uiteindelijk doet het er niet echt toe wat men hier denkt. De realiteit is dat uw nazi- vriendjes ofwel zullen sneuvelen, ofwel opgepakt zullen worden, ofwel naar het Westen zullen vluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17200 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar je kan geen gratis verwarming, gratis gezondheidszorg, gratis wonen.... en er bovenop nog een BMW, Nike, iPhone,.. willen bezitten. Ze dachten dat de $ en € in het Westen met een schop van de straat te plukken viel. |
|
![]() |
![]() |