Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2022, 20:30   #21881
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Iets over de "Racak genocide" in Kosovo, de officiële aanleiding voor de illegale NAVO oorlog tegen Servië.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ra%C4%8Dak_massacre
[
Dit wist ik nog niet, maar ik weet al lang dat Servië toen ten onrechte met alle zonden van, nou ja, niet van Israël maar van Joegoslavië beladen werd. Iedereen heeft van Srebrenica gehoord, maar wie weet er eigenlijk dat ook dat een doorgestoken kaart was? Ook daar kregen Serviërs ten onrechte de schuld in de schoenen geschoven.
Oud 9 april 2022, 20:36   #21882
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Dit wist ik nog niet, maar ik weet al lang dat Servië toen ten onrechte met alle zonden van, nou ja, niet van Israël maar van Joegoslavië beladen werd. Iedereen heeft van Srebrenica gehoord, maar wie weet er eigenlijk dat ook dat een doorgestoken kaart was? Ook daar kregen Serviërs ten onrechte de schuld in de schoenen geschoven.
er is veel wat gij (nietwil) weten papegaaike

https://www.icty.org/case/slobodan_milosevic
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2022, 21:36   #21883
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Bronnen die laten zien dat het een man is die in Rusland woont en in het Russische leger vecht.

2: De man in kwestie die de baby anaal penetreert, tomm.

Wil je nog meer weten, of hier zelfs hier voor jouw een grens bereikt?
Hoe weet je in tijden van deepfake en extreme oorlogspropaganda of die beelden kloppen en of die man echt in Rusland woont of een Russische soldaat is?

Doet mij vooral denken aan een anti-Russische hetze.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2022, 21:38   #21884
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
'twijfel altijd', zodat je nergens een conclusie over hoeft te trekken. Zelfs over het verkrachten van een baby.
Als Rusland iets beweert is het per definitie een leugen, gemanipuleerd, etc. Maar de Oekraiense en westerse propaganda zouden we op hun communniezieltje moeten geloven?
Oud 9 april 2022, 21:42   #21885
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
De clou is net dat je je niet op oekraiense claims moet baseren
Dat rusland is binnengevallen kan heel de wereld zien.
De beelden van verwoeste steden, …

Neen, met uitzondering van russische claims, daar volstaat elke tekst vd russische woordvoerder, bijzonder onafhankelijk
Die hypocrisie is nog steeds niet tot bij jou doorgedrongen
opnieuw baseer je je opnieuw enkel op het woord van moskou, terwijl je andersom alle betichten consequent verwerpt.
Jouw smerige hypocrisie en tot daar jouw eis tot onafhankelijkheid
Het woord van verkrachte kinderen is in jouw ogen niers waard terwijl lavrov alleen maar de waarheid spreekt

En dat is een oorlogsmisdaad

Verkrachte vrouwen en kinderen liegen systematisch terwijl lavrov en jaar lang jaar lang beweerden dat rusland niet zou binnenvallen, maar diens woord is heilig
Wederom die ziekelijke hypocrisie

En ik weet dat je het zelf niet ziet
De feiten die we kennen maken van rusland een oorlogsmisdadiger, de inval op 24/2 is voldoende bewijs en bevestigd door vriend en vijand, zelfs door de agressor zelf
Ja Rusland is Oekraine binnengevallen dat is een feit.
En ja er zijn veel vernielingen aangericht zoals in elke oorlog.

Al de rest zijn beweringen geen feiten. En nee ik geloof Lavrov niet net zomin als onze of de Oekraiense politici.

Weet jij of een vrouw echt verkracht werd of het in scene gezet werd? Kun je dat zien "in haar ogen" of zo?
Oud 9 april 2022, 21:44   #21886
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Tomm ziet dat wel degelijk, maar hij heeft er weinig problemen mee dat sz Heilige Poetin nazi-kinderen en hun moeders verkracht en vermoordt. Iemand moet de wereld voorgoed van de nazi's verlossen, hé?
Wat een bullshit.
Poetin is niet heilig en Zelinsky ook niet.

Je hebt ervoor gekozen de eenzijdige propaganda te slikken als zoete koek.
Oud 9 april 2022, 21:44   #21887
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Talking

Citaat:
Als Rusland iets beweert is het per definitie een leugen, gemanipuleerd, etc. Maar de Oekraiense en westerse propaganda zouden we op hun communniezieltje moeten geloven?
Hoelang heeft Rusland niet gelogen over die legeroefeningen en dat ze nooit Oekraiene gingen binnenvallen en gij onnozelaar hebt ze geloofd.

En zo gaat het met zowat alles : Rusland liegt over alles.
Het Westen en Oekraiene zijn natuuurlijk veel geloofwaardiger in vergelijking met die bende crimineel crapuul.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2022, 21:51   #21888
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hoelang heeft Rusland niet gelogen over die legeroefeningen en dat ze nooit Oekraiene gingen binnenvallen en gij onnozelaar hebt ze geloofd.

En zo gaat het met zowat alles : Rusland liegt over alles.
Het Westen en Oekraiene zijn natuuurlijk veel geloofwaardiger in vergelijking met die bende crimineel crapuul.
De Verenigde Staten en het regime in Oekraine zijn ook al betrapt op flagrante leugens. Zo bvb. het akkoord met Yanukovich dat ze zelf ondertekenden, of Minsk.

Laatst gewijzigd door tomm : 9 april 2022 om 21:53.
Oud 9 april 2022, 22:10   #21889
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
De Verenigde Staten en het regime in Oekraine zijn ook al betrapt op flagrante leugens. Zo bvb. het akkoord met Yanukovich dat ze zelf ondertekenden, of Minsk.
Nee hoor. Onvergelijkbaar.
Rusland zijn PR is gewoon 1 grote fake show, ze liegen over alles, letterlijk alles.
Over die invasie was het nu eens zo duidelijk dat zelfs Jij het niet kan ontkennen maar op letterlijk elk vkak is het gelujkaardig, van MH17 tot dopungschandalen tot de volledige binnen- en buitenlandse politiek.
Oud 9 april 2022, 22:53   #21890
edwinp
Banneling

Standaard

"Rusland gaat helemaal geen burgers en steden aanvallen, daar ben ik 100% zeker van"
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 00:15   #21891
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor. Onvergelijkbaar.
Rusland zijn PR is gewoon 1 grote fake show, ze liegen over alles, letterlijk alles.
Over die invasie was het nu eens zo duidelijk dat zelfs Jij het niet kan ontkennen maar op letterlijk elk vkak is het gelujkaardig, van MH17 tot dopungschandalen tot de volledige binnen- en buitenlandse politiek.
Alle westerse oorlogen tot nu toe waren gebaseerd op leugens. Irak in 2003.... een miljoen of meer slachtoffers "weapons of mass destruction".
Servie 1999 "Racak". enzovoort.
Oekraine ken ik nu echt wel goed genoeg om te weten dat het hier om een gigantische desinformatiecampagne van het regime in Kiev en hun westerse broodheren gaat. . U speelt daar ook een rol in dat is duidelijk. Voor mij wordt het wat teveel, we neigen ook hier naar een totalitair regime, en ik word er niet voor betaald. Mijn gezin gaat voor. Het zou goed kunnen. dat u en uw broodheren de propagandaoorlog in het Westen winnen. Dan komen we in een nieuwe koude oorlog terecht.

Zeker is dat ik het niet opgeef op lange termijn. Die gedrevenheid zit in me.

Ik was tegen deze oorlog maar wat deze duidelijk gemaakt heeft is dat Oekraine wel degelijk de inzet is van een westerse oorlog tegen Rusland. Die begon (hernam) in de jaren 90.
Rusland heeft wel de steun van China en de niet-westerse wereld.
Op die manier wordt het een oorlog tegen de neo-koloniale westerse orde. Dus daarom steun ik deze oorlog nu wel, ook al omdat het laffe westen wel wapens geeft maar deze oorlog niet zelf wil vechten. De Russen kunnen dit winnen.

Beter zou natuurlijk zijn dat er een bestand komt. Maar dat is duidelijk niet wat het Westen wil. Ze willen totale oorlog tegen Rusland.

Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2022 om 00:27.
Oud 10 april 2022, 00:25   #21892
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeker is dat ik het niet opgeef op lange termijn. Die gedrevenheid zit in me.
.
We vechten al meer dan 8 jaar, je gedrevenheid is niks naast onze en de Oekraiense gedrevenheid om dit te winnen.

Je hebt geen idee waar jij en je bende criminelen aan begonnen bent, al duurt het nog eens 8x8 jaar, we geven dit nooit op, al moeten de kleinkinderen het afmaken

Laatst gewijzigd door parcifal : 10 april 2022 om 00:26.
Oud 10 april 2022, 00:31   #21893
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We vechten al meer dan 8 jaar, je gedrevenheid is niks naast onze en de Oekraiense gedrevenheid om dit te winnen.

Je hebt geen idee waar jij en je bende criminelen aan begonnen bent, al duurt het nog eens 8x8 jaar, we geven dit nooit op, al moeten de kleinkinderen het afmaken
De Oekraiense burgers zullen er het slachtoffer van zijn. Maar Rusland heeft alle oorlogen tegen het Westen gewonnen, behalve de koude oorlog.
Oud 10 april 2022, 00:39   #21894
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

800 miljoen euro aan wapens tegen Rusland... maar sociale woningen, etc. dat kan niet...

Laatst gewijzigd door tomm : 10 april 2022 om 00:40.
Oud 10 april 2022, 00:42   #21895
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik ook. (wat Servië betreft)
Daar bestaat zelfs 'n draad over hier op 't forum.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 00:45   #21896
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"We" ... ge doet precies of gij ginder aan 't front zit mee te vechten.
Keyboard Warrior.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 00:49   #21897
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja Rusland is Oekraine binnengevallen dat is een feit.
En toch benoem je dit niet als watbhetis, een oorlogsmisdaad

Citaat:
En ja er zijn veel vernielingen aangericht zoals in elke oorlog
. We hebben het over oorlogsmisdaden, ik heb het niet over een kapotgeschoten brandstofdepot.
In borodyanka is elk gebouw met raketten kapotgeschoten, duidelijke systematiek op burgerdoelwitten.
Honderden kilometers verder kun je niet zien of er soldaten zitten. Hetzelfde zie je in talloze andere steden.

Citaat:
Al de rest zijn beweringen geen feiten
.
De talloze getuigenissen en bewijzen rond, folter, talloze executies en pedofilie vd russen zijn al geen feiten meer? Nu eis je opnieuw voorzichtigheid en ben je volgens jou bljkbaat pas schuldig na een recherlijke uitspraak.

Citaat:
Weet jij of een vrouw echt verkracht werd of het in scene gezet werd? Kun je dat zien "in haar ogen" of zo?
Kijk naar het grote aantal getuigenissen uit de talloze verschillende steden, wijken, … in bezet gebied en het patroon en de systematiek is overduidelijk.
Die systematiek is typisch, …

Het is typisch rode leger

Laatst gewijzigd door 1207 : 10 april 2022 om 00:59.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2022, 01:30   #21898
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Ik heb niks tegen Russen. Ik vind Navalny echt een geweldige persoon. Poetin is geen Rus, dat is een door een jakhals langs de anus uitgekakte lelijke versie van Satan.
Oud 10 april 2022, 02:45   #21899
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij wordt het wat teveel, we neigen ook hier naar een totalitair regime, en ik word er niet voor betaald. Mijn gezin gaat voor.
Niettemin hoop ik dat u hier en desnoods anoniem ook elders uw kennis kan blijven delen.
Oud 10 april 2022, 02:47   #21900
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Onze", wie is dat? Zit u hier namens iemand anders dan uzelf? Of is het pluralis majestatis? Tomm had het trouwens over "u en uw broodheren", bevestigt u dat dan met die "we" en "onze"?

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 10 april 2022 om 02:49.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be