![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tot zolang dat gij denkt het recht te hebben om te beslissen wat een ander met z’n lijf moet doen, wel ja.
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat is dan nog afgezien van het feit dat dat onderscheid niet eens gemaakt wordt... En het gaat ook verder... Men pakt ook familieleden en partners van Putin aan tot en met zelfs de al dan niet vermeende aanhoudster... Dat is toch niet meer moreel te verantwoorden wel?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien je hiermee wil aanduiden dat jij een blinde partijsoldaat bent en ik niet bent u alvast geslaagd... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar misschien kan je de Amerikaanse verkiezingen naar voor schuiven als voorbeeld van directe democratie? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je eigen partijtop zou je wel eens een flinke dreun kunnen geven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar we weten het nu. Mensen die een inkomen hebben dat het uwe te ver overstijgt mogen van u geen rechten, laat staan burgerrechten hebben... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo in de stijl van er wordt door het rode licht gereden dus te snel rijden zou ongestraft moeten kunnen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen partijraad, ik ben geen partij. En zoals ik al langer stel moet je voor het standpunt van het VB bij het VB zijn, niet bij mij... Dat gezegd zijnde, het VB is wat mij betreft voor Vlaanderen het enige serieuze alternatief. Dat zal zelfs niet veranderen moesten ze mij buiten kegelen. Wat op verschillende niveaus ook al gebeurd is trouwens... ![]() Misschien kan je ze meteen een seintje geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
... U bent een schande voor het Vlaams Belang en geeft mij een reden om NIET voor die partij te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de evidentie je in het gezicht kijkt, nog de evidentie ontkennen, dat is toch wel erg bijzonder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() olicharchen hebben van oudsher een sterke alliantie met het kremlin, het zijn geen doorsnee 'ondernemers' die geen fluit met de politiek te maken hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag zelfs niet weten wat er zich achter de schermen afspeelt van mijn gemeentebestuur laat staan van wat er zich in Washington Kiev of Moskou afspeelt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 mei 2022 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.atlanticcouncil.org/blog...lent-election/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal en de frequentie van deze "zelfmoorden" is op zijn minst verdacht en te toevallig. Het Kremlin heeft de slechte gewoonte van tegenstanders en gevaarlijke pionnen fysiek uit schakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Het spel tussen de bedrijfswereld en de politiek geldt over de hele wereld. Rusland is daar geen uitzondering nog origineel in...
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat met deze draad te maken? Waarom geen inhoudelijke repliek in plaats van getrol?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we hebben dat al tijdens de corona "crisis" gezien, dat principes heel rap sneuvelen in onze "westerse beschavingen" en dat men nogal rap teruggrijpt naar aloude arbitraire dwingelandij. Het is perfect juist dat wat men "oligarchen" noemt, niks anders zijn dan rijke mensen die toevallig van Russische nationaliteit zijn. Maar oligarch klinkt beter, om die kunnen te vilifieren he, dat is een soort van "nazi" of "jood" verwijzing, het eerste wat men altijd doet als men een groep wil duiden om hen miserie aan te doen. Aan de andere kant, we moeten toch eens beseffen dat onze dwaze universaliteitsprincipes te zot zijn om rond te lopen, en dat we UITERAARD alles en iedereen gaan pluimen als ons dat uitkomt. Wat jammer is, is dat we daar hypocriet over doen. Mochten we gewoon zeggen " 't is de moment om wat rijke anderen te plunderen" dan zou dat eerlijker zijn, meer niet. Het willen toekennen van "rechten" aan gelijk wie die niet tot uw clan behoort, is idioot. En aangezien we doen alsof we daar aanhanger van zijn, en toch niet zo idioot willen zijn, vinden we dan smoezen uit, zoals "oligarch" en zo. Wat mij betreft, hoe meer men anderen plundert, en hoe meer men anderen afmaakt, hoe beter het gaat, dus in de grond vind ik dat OK, maar ik had graag gehad dat men daar bruut voor uitkwam. |
|
![]() |
![]() |