![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit draadje gaat over de stelling van BDW dat extreem-rechts het drama van Vlaanderen is. En om daarover ernstig te discussiëren. |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
|
Citaat:
Vandaar ook zijn aanval op het VB in de hoop dat de kiezer op N-VA blijft stemmen en de achterban bij N-VA blijft. we hebben gezien wat er gebeurde met de trados toen ze hetzelfde deden. ben nog steeds on topic dus. Laatst gewijzigd door Shadowke : 29 juni 2022 om 13:29. |
|
|
|
|
|
|
#326 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-N-VA heeft exact hetzelfde sentiment tegenover het extreem-rechtse VB als de andere partijen. Enig verschil is dat hij het wat saillanter en pittiger weet te brengen in de media. -dat laatste is dus nog een werkpuntje voor de andere traditonele partijvoorzitters Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#327 |
|
|
tja Panda, als je niet begrijpt wat ik bedoel, daar kan ik niets aan doen
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Holle frasen over het partijbestuur van N-VA dat niet meer gelijk spoort met hun kiezers zijn irrelevant in een discussie die draait rond het probleem VB.
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
|
Citaat:
Trouwens de bewering dat de N-VA partijtop nauwelijks nog binding heeft met de achterban is totaal van de pot gerukt....ook al hoop ik elke avond voor het slapengaan dat het de volgende morgen wel zo zou zijn. Maar jammer maar helaas...de N-VA blijft (is terug geworden in laatste peiling) de grootste partij van Vlaanderen. Wij zouden vanuit deze peiling perfect kunnen stellen dat de N-VA de partij is met de beste voeling met de achterban. MAAR U hebt volkomen gelijk Dit is totaal off topic ![]() Het gaat in deze draad over een beschamende uitspraak van een extreem rechts sujet en de terecht opmerking van dhr De Wever in deze. De fluiter van A'pen was in deze de terechte terugfluiter
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat is nu net het probleem in dit sjoemel merk België. Wil je politiek iets verwezenlijken, dus ook Vlaanderen versterken moet je op de particratie boot stappen ten gevolge van het voor de particratie dictatuur verbouwde Wetboek van dictator Napoleon. Waardoor de particratie totaal niet democratisch is...... Zelfs machtswellustige lieden waar wij die leven op Vlaamse bodem niet kunnen op stemmen, Dus niet voor of tegen hun belijd kunnen kiezen zetelen in de federale die ons bevelen hoe te leven. Zelfs een groot % kiezers uitschakelt door isolerend cordon. Waar is dan de woordspeling democratie dan hier in dit sjoemel merk Belgie van toepasing. Eerst zou de fundatie om hier dit land te besturen in zijn totaliteit van toxische zaken moeten gezuiverd worden. Om dan pas een eerlijke democratie bodem te gieten. Daarvoor verwijs ik steeds naar het goed politiek en economische werkende systeem in Zwitserland, met kantons en referendum kiezen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 juni 2022 om 19:25. |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit draadje gaat over een partijvoorzitter die proclameert dat zijn dichtste concurrent, die deels in dezelfde vijver vist, het drama is van ons land Vlaanderen.
Ja, daar valt veel over te redetwisten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#336 | |
|
|
Citaat:
een coalitie aangaan met het VB in 2024 (ook wat de overgrote meerderheid van de N-VA-achterban en de Vlaming zelf wilt) kan genoeg zijn om Namen te dwingen de Waalse onafhankelijkheid uit te roepen. |
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit gaan proberen weg te rationaliseren als 'het is gewoon een concurrent' is van een intellectuele armoede op Biafra niveau. Wie nog verder gaat in die Goebbeliaanse dwaasheid en doet alsof het de endlösung van BDW is om met die partij waarvan hij walgt een greep naar de macht te doen is voorbij het punt waar genezing nog mogelijk is. Dan dringt de gecapitonneerde cel en dwangbuis zich op.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 juni 2022 om 22:16. |
|
|
|
|