![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Staatssecretaris
|
![]() Nogal goed dat er hier geen psychologisch onderzoek gebeurt voor toelating van het forum, 't zou hier stil worden
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Ach, laat ons grootmoedig blijven. ’s Jongens typetje ligt aan diggelen, net nu de vakantie bijna begint en hij nog meer tijd zou gehad hebben om ons met zijn verhaaltjes te bestoken. Laten we hem dus de tijd geven om van die tegenslag te bekomen.
Voor mij is het weliswaar een beetje makkelijk praten ; vanavond vertrek ik voor een paar weken naar het verre buitenland, dus dan ben vanzelf enige tijd uit circulatie op dit forum. Good riddance zal Bruno denken, al is het jammer genoeg slechts tijdelijk. Later, als hij na veel boterhammetjes met choco groot en sterk is geworden, en wie weet zelfs een eigen coiffuresalon heeft bijeengespaard, zal hij wel beseffen dat je een beetje moet oppassen met madammekes, vooral van het barbaristisch type : die hebben een speciaal zintuig om het zwaar overdrevene in de verhaaltjes meteen te doorzien. Maar tot zolang krijgt hij van mij een moederlijk kusje op het voorhoofd en de vergeving van zijn kwajongensstreken. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 21 juni 2009 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Parlementslid
|
![]() Wij wachten in spanning op uw reisverhalen over de verfransing van de Belgische kust.
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oh kunnen jullie elkaar op een kinderlijke manier treiteren. En vooral jij, Hallebarde! En jij bent dan zogenaamd de oudere persoon? ![]() ![]() ![]() ![]() Nu, ik zou eens de geschiedenis vd de posts van message vergelijken met die van mij, en je zult zien dat message en ikzelf totaal verschillende personen zijn. ![]() ![]() Ik ben in elk geval blij dat je nu een poosje weg bent zodat dat kinderlijke getreiter hier in dit topic eindlijk gedaan zal zijn. Maar niettegenstaande wens ik je toch een prachtige reis. ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 |
Burger
|
![]() Ik vraag me trouwens af waarom de leden van het Koningshuis zo zelf naar die miezerige lokaaltjes moeten om te gaan stemmen?
![]() Vind ik heel een terecht voorstel Kunnen we dan ook de uitslag per stemhok krijgen ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De domste is van degene die deze draad geopend heeft.
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan schaffen we toch gewoon het koningshuis af, moeten we geen aparte stemhokjes maken en moeten de bijzitters geen cursus elementaire etquette krijgen. Dit is al een hele besparing op zich.
![]() |
![]() |
#190 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed, waarom zou een aristocratische familie meer uitmunten dan een gewone familie ? Welke maatstaf neem jij daar voor ? Citaat:
Citaat:
Helaas lees ik uit jouw schrijfsels maar 1 ding: de gewone mens en de aristocraat. Klassen dus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze koning heeft meermaals naast de pot gepist, vergeet niet dat hij weigerde om zijn onechte dochter te herkennen. Nee, dan heb ik meer redenen om fier te zijn op mijn afkomst. Mijn pa was een hardwerkende Vlaming en mijn moeder is een hardwerkende Vlaamse.
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk, het is de verafgoding van een stel imbecielen die nét in het juiste beddeke zijn geboren,notabene hét enige wat hen onderscheidt van de gewone hardwerkende klasse dat hem het hoofd slaafs en nederig doet buigen als er toevallig eens eentje in zijn directe buurt passeert........ Laatst gewijzigd door Svennies : 21 juni 2009 om 18:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoge adel is nu eenmaal een inteelt bezigheid....en desgevolge lost het probleem zich vanzelf op. Laatst gewijzigd door Tavek : 21 juni 2009 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Parlementslid
|
![]() Het GROTE probleem ligt niet aan het feit dat de Fluppen niet weet voor wie te kiezen, maar aan de samenstelling van de lijsten.....
.... kijk, als uw tante Faby uw uitdrukkelijk vraagt om voor Kardinaal Daneels te stemmen, en ge zoekt al die lijsten af en ge kunt de genaamde niet vinden, en ge belt met uwe GSM naar uw tante om te vragen voor wie dan wél mag gestemd worden.... en ge leest allemaal de namen voor.... t'ja sé dan zitte ietske langer in t'stemhokje niewaar ! ![]() ![]()
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar die illustratie is dan ook buitengewoon frappant en dient helemaal niet als toonbeeld om de inteelt onder de Koninklijke familie's aan te tonen.
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Magnificat, ben je zelf van adel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Waarom? Doet dat ertoe?
Neen ik behoor niet tot de Belgische adel. De helft van mijn voorouders waren Belgisch en waren van Westvlaamse afkomst. Maar nogmaals, dit is hier echt niet relevant.
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |