![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat jij Henri volgt? Ik liet me drie keer vaccineren. Twee weken later kwam daar een griepspuit bovenop. Ik heb van geen énkele vaccinatie last gehad, maar bedank toch voor een vierde prik. Ik zie er het nut niet van in, én al dat geloop hangt mij de keel uit. Ben ik nu ook gefrustreerd?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 februari 2022 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb dinsdag eveneens de uitnodiging gekregen. (Die ik aan aan mij voorbij laat gaan - ik ga zelfs niet reageren.) Wat mij opviel is 1. dat men spreekt van vierde prik = 'booster'; naar de derde prik (dus de vorige 'booster') werd verwezen als de 'extra prik'. 2. er geen prikdatum vermeld staat; je moet zelf een afspraak maken.
![]() |
![]() |
#190 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
COVID-19 mRNA-vaccin (nucleoside-gemodificeerd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tweetal weken geleden wist de huisarts te vertellen dat die derde prik wordt beschouwd als een "extra pik", en de vierde prik de booster is. Ik vind dat allemaal raar. Ik vraag mij af wat ze gaan vertellen als we voor de vijfde prik gaan. Juist, de afspraak maak je zelf. Er is geen vooropgestelde datum die je eventueel kan wijzigen. Je bent niet de enige die vindt dat het welletjes is geweest met die prikken. In mijn entourage hoor ik er opvallend veel zeggen dat ze niet reageren op de uitnodiging voor de vierde prik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reinhout Remmery, coördinator van het vaccinatiecentrum Dender, deed op zender VTM een opmerkelijke uitspraak. “Het is heel belangrijk om te zeggen dat dit eigenlijk geen medisch vaccin is,” aldus Remmery. “Dit is eerder een vaccinatie om op vakantie te gaan, een vakantievaccin, waar mensen zelf moeten kijken of ze het nodig vinden om dat te nemen.”
Zotter kan niet meer!
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 11-de gratis?
![]()
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meestgebruikte modificatie is de vervanging van het nucleoside uridine door pseudo-uridine, zoals ontwikkeld door Katalin Karikó en haar team. Een belangrijke toepassing van modRNA is het gebruik in COVID-19-vaccins. Katalin Kariko staat voor genetische modificatie (met 45 jaar mislukkingen op haar naam) (( dochter van een slager en overal buiten gebonjourd)) Genetische technologie of gentechnologie, ook genetische modificatie genoemd, is een moderne vorm van biotechnologie waarbij het DNA van een organisme direct wordt aangepast. Deze techniek wordt ook genetische manipulatie genoemd, meestal met een negatieve bijbetekenis. Wikipedia Bij genetische manipulatie worden stukjes van het DNA van een plant of dier, met daarin een bepaald gen, geknipt en weer geplakt in de cel van een ander organisme. ... De cel krijgt daardoor de eigenschappen van het toegediende gen. Die ene cel deelt zich, waardoor een plant ontstaat met de eigenschappen van dat gen. ---- U krijgt dus eigenschappen er bij. Misschien tetjes?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 februari 2022 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben voor het vaccineren als het helpt. En ik ben overtuigd dat het helpt als een groot gedeelte verschillende virologen verspreid over de wereld dit onafhankelijk van elkaar beweren. Het doen omdat een politicus dat zegt dat het moet of belangrijk is, of het niet doen omdat een mediafiguur zegt dat je er autisme, aids of een platte kop van krijgt getuigd van een gelijkwaardige domheid.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 17 februari 2022 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Als ik géén hoofdpijn heb, neem ik géén pijnstiller. Als ik geen permanent nadeel ondervind van een ziekte, neem ik geen medicijn dat mij mogelijks permanente nadelen oplevert.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 februari 2022 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
naar de dokter gaan om 'te zien of ze niets mankeren' en dan naar de apotheek gaan om pillekes te halen 'om te voorkomen dat ze iets zouden mankeren'. Blijkbaar zijn mensen die zich laten vaccineren met het gedacht (dat het misschien wel zou kunnen werken als ze in de toekomst ziek moesten worden" - zo redeneren er veel voor een vaccin dat niet werkt. Kom mij niet vertellen dat het "wel " werkt want onze firma werkt al 6 weken op halve kracht omdat 3/4 de van ons 3 keer gevaccineerd personeel thuis zit en daar kan ik niet mee lachen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga inderdaad niet om de twee weken naar de tandarts. Wel jaarlijkse controle. Daar is immers wel sanitaire winst uit te halen. Uit een booster voor kinderen en tieners dan weer niet. Totaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Dat is nieuw. Ik wist niet dat gij een universitaire opleiding geneeskunde hebt gevolgd.
|
![]() |
![]() |