![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal het geld nodig hebben, want hij blijft toch maar slecht scoren in de peilingen.
![]() Op basis van deze peiling is de nominatie alvast nog lang niet beslecht.
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Ik begin toch ook serieus te twijfelen aan het IQ van de gemiddelde Republikein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() FOX zijn geen peilingen é, dat is een Guiliani reclamebureau
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alle peilingen geven voorlopig Ron Paul tussen 1% en 3%. Bovendien geven deze "FOX"-peilingen voor Giuliani een verval van 39% in februari tot 22% nu. Merkwaardig voor een "Guiliani reclamebureau".
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 juni 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() heftruck, klopt m'n economie nu eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Nou, ik heb de indruk dat je maar een oppervlakkige kijk op geldcreatie, dé basis van het handelswezen, hebt gekregen, waardoor je de cruciale punten mist en een fundamenteel verkeerd begrip ingeprent krijgt.
Het probleem zit hier; Citaat:
![]() Geen nood, zelfs Trends lijkt het niet te beseffen. Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 juni 2007 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() Goh ja, hetgeen ze zei was dat de monetaire overheid daardoor nog meer macht kreeg. (Waar ze dat voordien al gedeeltelijk had door het uitgeven van chartaal geld te monopoliseren, dacht ik.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() Niet noodzakelijk de overheid, wel de bankiers. Deze laatsten plegen namelijk gigantische monetaire fraude, wat uiteraard wél mooi uitkomt voor de overheid, daarom dat het legaal is.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 juni 2007 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
![]() Wat bedoel je daar mee?
![]() Citaat:
![]() (Want ik ga slapen. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 juni 2007 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Graaf artikel, die man bevestigt gewoon mijn eerste gevoel (wantrouwen en ongeloof) dat ik bij dat systeem al had. Ik dacht dat het probleem pas begon toen de briefjes losgekoppeld werden van goud maar eigenlijk is gewoon 'Fractional Reserve Banking' zoals hij het noemt al oplichterij wat ik al heel de tijd zo aanvoelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Bevreemdend.
Een vraagje dat niet echt behandeld wordt in dat artikel, hoe is het zover kunnen komen, schonken de mensen die bankiers dan echt zoveel vertrouwen zonder meer? Of hebben die beginnende reserve-bankiers het gewoon zo slim aangepakt door de leugen van een voorraad echt geld evenveel als hetgeen ze uitschreven aan briefjesgeld te verkondigen daar ze wisten dat toch nooit iedereen zijn geld zou komen halen? Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 12 juni 2007 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
|
![]() Citaat:
And liberty was lost. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() "All of the perplexities, confusion, and distress in America arises, not from the defects of the Constitution or Confederation, not from want of honor or virtue, so much as from downright ignorance of the nature of coin, credit, and circulation." - John Adams, Founding Father
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Fijn
En btw, laat uw slaap niet voor Politics he ![]() Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 12 juni 2007 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Ge zegt daar zo iets. Binnen 5 uur opstaan om te werken.
![]() Bon, een laatste om het af te leren; "Permit me to issue and control the money of a nation, and I care not who makes its laws." - Mayer Anselm Rothschild |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Lombas?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |