![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het eigen volk vindt dat het volspuiten van geheime jongensopeningen bestraft moet worden met kritiek? Daar zal de geestelijke pedofiel van wakker liggen zeker? Is dat nu het officiele NVA standpunt? Als een moslim een vrouw verkracht (bij moslims is het meestal met vrouwen, dat moet je ze nageven), ook kritiek uitoefenen misschien? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 februari 2011 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat 'marginalen' of 'uitschot' wel degelijk termen zijn die passen bij hun bijdragen. het ligt aan hen om te bewijzen dat ze ook op een volwassen manier kunnen discussiëren. Op dit moment heb ik daar nog niet veel van gezien.
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over straatrovertjes en krapul. Niet over Southpark en Gangstah-youtube-helden. Wat moet er opgelost worden? Niks natuurlijk. Het gaat goed in onze multiculturele samenleving. Zijn er problemen? Oh? Daar heb ik geen weet van hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wij onze kinderen terug wat combatiever maken. De allochtonen di hun kinderen eindelijk eens wat waarden bijbrengen... D�*�*r al nog wat werk aan zijn, maar soit.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Dit laatste bewijst hoe diep de indoctrinatie binnen enkele geloofsgemeenschappen is. Ik steun verplichte integratie. Het kan niet de bedoeling zijn dat onze verdraagzame gemeenschap gedwongen gaat worden om discriminerende rituelen over te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfde cultuur misschien, de Angelsaksische en de Nederlandse?
Dan is de Franse en de Nederlandse ook dezelfde. En dan snappen we het gezeur van de NVA over een naderend tweetalig Vlaanderen niet meer. Zelfde cultuur toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mogen ze pedofielen gerust castreren en levenslang opsluiten. Ik wil jou wel eens zoiets horen zeggen over allochtone criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Werken of spaarzaam leven geven genoeg keuzes.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In hùn ogen heeft de sterkste of diegene in het grootste groepje gelijk. Nu hen nog bijbrengen dat het hier zo niet werkt. En gezien ze zo rap van aannemen zijn, moeten we onze kinderen trainen en/of bewapenen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest negeer je maar even. Ik heb echt geen idee waarom jij hier al deze onzin komt bijsleuren. Je moet ook niet tegen mij beginnen over de NVA want ik ben geen sympathisant van die partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De omgeving wordt inderdaad bepaald door de inwoners, maar ook omgekeerd. Vandaar dat het ook moeilijk is de vicieuze cirkel te doorbreken. Citaat:
Goede opleidingen zijn duur en niet iedereen kan ze betalen. Water stroomt altijd naar de zee.
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alle criminaliteit zou moeten worden opgespoord, vervolgd én bestraft. Laat het eigen volk nu net een beetje problemen hebben met het woord alle. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat die Brazilianen maar komen hoor! aan twee kanten zelfs: ![]() ![]() en de overbuurvrouw ![]() 't is eens iets anders als een burka hé. Stel je even voor dat ze enkel Braziliaanse gastarbeiders hadden aangetrokken! Kan je je voorstellen wat een VERRIJKING d�*t met zich meegebracht zou hebben? Om van te beginnen bleiten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Zo is het maar net. Wie is nu ook alweer de huidige minister van justitie? En daar verwacht "het volk" dan grote hervormingen van. Hilarisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |