![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees alvast http://www.dierenrecht.nl/fileadmin/...indrapport.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs bij ons in de Lidl verkopen ze specifieke HALAL KIP. Ik leg er dan altijd uit beleefdheid een lekker brokje spek bij. Kunnen ze ineens kip op grootmoeders wijze van maken. maak jezelf toch wat blaaskes wijs aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je beweerde daarnet : er wordt weldegelijk vermeld of een product HALAL is rudy!Je kan daar dus geen bron voor geven. Dit wil je ook al niet lezen : http://www.dierenrecht.nl/fileadmin/...indrapport.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Waar vertelt hij dat in het filmpje?
Citaat:
Nog geen 2 weken geleden beweerde dat je slecht 20% van de gesproken woorden meeneemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja, ik leer héél rap bij hoor, zeker als ik dat filmpje nu al tien keer heb moeten bekijken omdat jij niet hoort wat de prof zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Elbow : 7 april 2012 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jean-Louis Thillie beweert niet dat er jaarlijks honderden kinderen sterven, maar dat er jaarlijks "plus qu'une centaine d'enfants". Dat betekent meer dan een honderdtal. Ik weet het, honderden is meer dan een hondertal, duizenden is ook meer dan een hondertal; maar dat zegt deze gerenomeerde toxicoloog niet. Hij zegt "meer dan een honderdtal". In het begin worden beelden uit de archieven van het journaal van France3 getoond waaruit blijkt dat 18 personen gehospitaliseerd werden na het eten van hamburger in 2005 en verder een on-line artikel dat september 2011 over het overlijden van 1 11-jarig meisje ten gevolge een infectie van de e-hec bacterie die deze zomer (van 2011) gevonden werd "dans des graines germées" die 50 doden veroorzaakte en ongeveer 4400 mensen besmette in Europa en Noord-Amerika. Ik wil dus nog altijd weten wat de bron is voor die "jaarlijks sterven meer dan honderd(en?) kinderen door het eten ven "steak haché in Frankrijk." Laatst gewijzigd door artisjok : 7 april 2012 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook staat er niet bij of een islamiet er een gebedje over gezegd heeft en daar ben ik ook tegen want ik eis dat mijn vlees met wijwater besprenkeld wordt en dat er een schietgebedje tot de heilige Antonius (patroon van de slachters en beenhouwers) wordt gezegd !
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel doden wilt u voor u iets gelooft?
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De methode om kip te verdoven is van dien aard dat een deel van de kippen niet verdoofd is, of niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil een bron voor ik zoiets geloof. Vorige zomer 50 doden met de E-HEC bacterie in Europa. Iedere ziekenhuisopname kwam toen in het nieuws. En van die honderd(en?) kinderen, jaarlijks, geen woord! Maak dat iemand anders wijs. Recentelijk, een jongen overleden na het eten van een hamburger in het noorden ven Frankrijk. Dat kwam toch ook in het nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() ik denk dat Artisjok een soort van franchise wil: de eerste honderd slachtoffers negeren we, en dan gaan we eens zien welke excuses we kunnen vinden.
Maarre éérst een bron hoor! en niet de bron die je geeft, neenee, CIJFERS en LINKS en nee niet die cijfers en links, maar de cijfers die je niet geeft! plezant discuteren met zo iemand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de Begijnestraat wou men iedereen daar halal voeding geven maar protest van de paar autochtonen die er zaten hebben dat verhinderd...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is pas een probleem als die duvel uitsluitend door moslims mag gebrouwen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |