![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij betogen in Brussel op 9/11? | |||
Ja, ik ga betogen tegen de islamisering van Europa |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Ja, ik ga betogen omdat ik tot extreemrechts behoor |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, ik ben zelf een moslim! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Nee, ik ga tegenbetogen want ik hoor tot extreemlinks |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@Pietje Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() SIOE betoogde tegen een onbestaande islamisering:
http://www.nu.nl/news/1230212/11/Pro...hsan_Jami.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nochtans niemand anders zien klagen.
![]() Die lezen mss de andere posts ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar over de grond van de zaak lijk je het me eens zijn dat dit officieel geweld nutteloos en arbitrair was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Minister-President
|
![]() Dat was nu eens een post die mij opviel, ik moet wel zeggen dat ik niet altijd alles lees en er soms tussenspring na een post of 10 gelezen te hebben. Als jij zegt dat het ironie was ok dan, voor mij goed.
Laatst gewijzigd door alberto : 11 september 2007 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islam bedreigt democratie 10.09.2007 09.42u - Merkwaardig interview afgelopen weekend in Gazet van Antwerpen. Daarin zegt Dirk Tieleman – gewezen VRT-journalist – dat onze samenleving en democratie bedreigd worden door de opmars van de radicale islam. “Ik ben niet hoopvol. Ik heb het fundamentalisme zien opkomen onder ayatollah Khomeini en het is alleen maar erger geworden. De godsdienst is allesbepalend in die landen. Het zijn dictaturen waarbij het verschil tussen zonde en een wet niet meer zichtbaar is. Heel irrationeel, alsof een god de wet predikt.” De man die jarenlang één van de boegbeelden was van de rode nieuwsredacties op de openbare omroep heeft blijkbaar een hele bocht genomen. “Ik vind dat we onze westerse waarden veel beter moeten verdedigen”. Kijk eens aan… Tieleman verwijst naar de kwestie van de hoofddoeken. “Ik kan het standpunt van de vrouwenbeweging, die zo lang voor ontvoogding gevochten heeft, maar niet begrijpen. Nu is men vóór, terwijl die sluier in veel gevallen niet ontvoogdend is…” Niet alleen de vrouwenbeweging, maar de hele linkerzijde collaboreert in naam van de multiculturele gedachte gewillig met de oerconservatieve krachten binnen de islam. Een bizar monsterverbond. Volgens Dirk Tieleman is onze verdraagzaamheid omgeslagen in gevaarlijke naïviteit. “We zijn op een verkeerde manier verdraagzaam. Turkse en Marokkaanse meisjes komen hier naar de universiteit omdat dat hier gesluierd mag en in hun thuisland niet…” “We moeten onze waarden behouden”, beklemtoont de voormalige VRT-journalist. “Allochtone knapen die meisjes die wat te kortgerokt zijn of hun decolleté tonen voor ‘hoer’ uitschelden, zouden een draai rond hun oren moeten krijgen.” Hoho, wat krijgen we nu? En de uitsmijter. “Ik denk wel eens dat wij het oude Rome van nu zijn en overspoeld zullen worden door andere volkeren. Maar die strijd voor onze westerse waarden moet toch gebeuren.” Er zijn er die voor minder het etiket van ‘rechtse rakker’ opgespeld krijgen. Of voor de rechter worden gesleept wegens zogenaamde ‘islamofobie’. Een gewezen collega die – tot de jaren van verstand gekomen – plots ‘Vlaams Blok’-taal begint ‘uit te kramen’, dat moet in de redactielokalen van de VRT hard aankomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar nu indrukwekkend aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 11 september 2007 om 15:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#272 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Dit begrijp ik nu niet !
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#276 |
Staatssecretaris
|
![]() Aan bk232214, Lord Snooty, Rookie, UFSIA en Webcrusader, Sam
Omdat ik zie dat jullie 6 hebben ja gestemd op de vraag van deze enquete; kunnen jullie een ooggetuigenverslag neerschrijven van wat nu precies is gebeurd met FdW. Jullie zijn de enigen die hier objectieve klaarheid kunnen in scheppen. Aan jullie het woord! PS: was het trouwens mooi weer in Brussel?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 11 september 2007 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#278 |
Staatssecretaris
|
![]() 't is sterker dan hemzelf
![]()
Laatst gewijzigd door Maes_P : 11 september 2007 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
![]() ...maar toch ,u hebt "M"o7ammed met een "hoofdletter" geschreven !!! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 september 2007 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wie laatst lacht, best lacht.
![]() |