![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gangbangs waren de mode in de tijd van de Romeinen, ziet u.
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is dat nog altijd geen pedofilie zoals in dat andere geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daiwa: "In de islamitische wereld hebben die meisjes niets te willen." Raf: "Je leutert maar een eind weg." Waarop ik een voorbeeld geef dat Daiwa niet aan het leuteren is. Nog een tekeningetje nodig? Liefst wel zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar misschien wel een onbevlekte ontvangenis, zoals in dat ene geval.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie ging over huwelijken, niet over besnijdenissen.
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De meisjes hebben in die huwelijken niets te willen, zoals Daiwa al zei, net zomin als ze dat hebben over besnijdenissen. Of vindt u dat een teken van gelijkheid der sexen? Er komt mij nu een bepaald nederlands spreekwoord voor de geest met de elementen 'bril', 'kaars' en 'uil'.
Laatst gewijzigd door Animalman : 7 oktober 2007 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet katoliek opgevoed, ik ken van dat verhaal het fijne niet. Maar om zo dicht als mogelijk bij de waarheid te komen, zal ik maar het regelrecht tegenovergestelde geloven van wat u vertelt. dan kan ik niet ver mis zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Raf;2981633]De discussie ging over huwelijken, niet over besnijdenissen.[/quote
Animalman gaf dat voorbeeld om te bewijzen dat meisjes in de islamitische wereld niets te zeggen hebben. Ook in die reportage van Panorama kwam dat duidelijk tot uiting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Dè islamitische wereld bestaat namelijk helemaal niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sta mij toe dat ik deze uitspraak op hetzelfde niveau plaats als de uitspraak dat er geen homo's zijn in Iran: Des conneries.
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volgens Raf niet. Die mensen reageren daar individueel op, zijn allemaal vrijdenkers.
![]() |
![]() |
#278 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Anthropologists understand "culture" to refer not only to consumption goods, but to the general processes which produce such goods and give them meaning, and to the social relationships and practices in which such objects and processes become embedded. For them, culture thus includes technology, art, science, as well as moral systems. Ik beschouw de religie (morale systemen) als een deel van de cultuur. Dat had ik waarschijnlijk verkeerd uitgelegd.
Laatst gewijzigd door Animalman : 7 oktober 2007 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van de gevolgen daarvan was: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 oktober 2007 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarbij is de strafmaat juist van ondergeschikt belang en gaat het wél over het principe. Een voorbeeld om het duidelijk te maken: Een steenrijke miljonair vraagt aan zijn tafeldame tijdens het diner: Als ik u een miljoen geef wilt u dan met mij naar bed? De dame bloost wat en geeft schoorvoetend toe. Dan vraagt hij: "En voor honderd Euro?". De dame, verontwaardigd: "Meneer, wat denkt u wel niet dat ik ben?". Antwoord: "Dáár waren we het al over eens, we onderhandelen nu over de prijs''. Het is absurd dat mensen worden veroordeeld om hun identiteit, of ze nu mild of zeer streng bestraft worden. Dat deze mensen worden gemarteld met waarschijnlijk de dood tot gevolg maakt het alleen maar afschuwelijker en weerzinwekkender. Dus n�*ks van: Die twee hebben de wetten van hun land overtreden en blabla'. Die wetten deugen niet. Maar ook in onze landen zijn er wetten die, indien rücksichtlos uitgevoerd, tot te harde gevolgen, en ongewenste situaties, zouden leiden. Daarom moet er altijd naar de situatie worden gekeken. Wetten zijn ''een instrument'' maar mogen nooit ''het doel'' worden. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 7 oktober 2007 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |