![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De dop is juist het beste beschermingsmiddel tegen uitbuiting van werkgevers. Indien er geen dop bestond zou niks werkgevers nog tegenhouden om minimumlonen uit te betalen om een overdreven aantal werkuren te presteren. Want ze weten ook wel dat er dan geen alternatief meer is voor vele mensen; ofwel geen inkomsten ofwel u kapot werken voor een hongerloontje. En de levenslange doppers, waarmee het land hier zogezegd vol mee zit, bestaan bijna niet. Als er vandaag pakweg 100.000 werklozen zijn en over 5 jaar zijn het er evenveel wil dat bijlange niet zeggen dat dat allemaal dezelfde 100.000 zijn.
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allochtone beroepsmisdadigers zijn een apart probleem, dat al genoeg besproken word in andere draden. Je moet hier niet proberen doen alsof alle werklozen malafide buitenlandse gangsters zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die piraten uit de hoge financiën, d�*t zijn de grootste gangsters van ons tijdperk. Laatst gewijzigd door den dinges : 31 augustus 2011 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat maakt werklozen minderwaardig aan soldaten, die men niet voor gelijk wat kan inzetten ? Trouwens, wat mij betreft is een soldaat die niet aan het oorlogvoeren is een werkloze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Als hijzelf dat OK vind, is dat OK. Als je hem kan dwingen bij de groendienst te gaan, is dat niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Het zijn wel dikwijls doppers, of mensen die niet weten van welk hout pijlen maken, die bij het leger gaan. Maar het is inderdaad gelukkig dat niemand je kan verplichten om bij het leger te gaan. Ik ken er hier een paar die maar wat graag �*lle doppers naar het front zou sturen, zoals in de slechte oude tijd het geval was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wilt ge hem laten werken voor zijn stempelgeld van 700 euro als hij alleenstaand is dan gaat het niet. pas als hij volwaardig loon, rechten en het hele pakket krijgt kun je hem "bestraffen". de clou is hoeveel loon je geeft en daar loopt het hier in deze discussie mis. sommige vinden blijkbaar 700 euro een perfect acceptabel loon voor een voltijdse betrekking. ik blijf bij de alleenstaande leefloner |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mensen die het vertikken om te werken en hier best toe in staat zijn? Ja, daar heb ik weinig tot geen geduld mee. Ik zie niet in waarom die gepamperd moeten worden met honderden euro's gratis per maand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens was sprake van het loon maar direct worden allerlei uitvluchten aangehaald om niet te moeten werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant dat zelfs de hardcore liberalen hier dus pleiten voor een Keynesiaans beleid.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Geef leefloners fruitplantages
Dat zijn duidelijk bezitslozen dan hebben ze ook iets en ze kunnen dan zelf hun eigen fruit plukken |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
iedereen wil werken en liefst vastbenoemd. gratis werken doet NIEMAND, jij ook niet, en terecht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |