![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() Ik maak mij veel zorgen. We moeten wel streng optreden tegen die verkrachters he.
Ze zouden hier al eens niet meer mogen rondlopen. |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee zinnen volstaan om jezelf bloot te geven als een nieuwe racist, fascist en neo-nazi.
Moslims moeten idd terug naar de landen waar ze zich "thuis" voelen, maar daarvoor hoeven ze niet in beestenwagens terug gestuurd te worden. Zeker niet op een ogenblik dat ze meer gevaar lopen om gedood te worden in hun eigen land dan in een vluchtelingenkamp of in een open of gesloten opvangcentrum. Van gaskamers in Europa om van onze toekomstige overheersers verlost te geraken (wat z�*l gebeuren als we geen drastischer maatregelen durven nemen) heb ik nog niets gehoord. Jij wel? Met drastischer maatregelen bedoel ik: Europese grenzen dicht. Iedere economische "vluchteling" ONMIDDELLIJK terug brengen naar zijn eigen land, en de moslims die hun onveilig land ontvluchtten alleen nog tijdelijk asiel geven tot ze terug "naar huis" kunnen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 februari 2016 om 10:20. |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sieg Heil, zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn moslimterroristen soms geen internetgebruikers? Waar zijn jouw voorbeelden van internetgebruikers die overal ter wereld moslims opblazen, de kop afsnijden, levend verbranden, van torens gooien, vrouwen stenigen omdat ze "ontrouw" zouden zijn maar zelf massaal andermans vrouwen verkrachten? DURF je me EEN voorbeeld geven?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 februari 2016 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt jouw beginpost op neer.
Niet mijn antwoord daarop.
#286 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je vlucht "sarcasme" noemen zoveel je wil. Dat zijn vijgen na Pasen. FEIT is dat je postte wat je postte, en dat je ook door "de rechtsen" tot de orde werd geroepen.
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals.
Daar komt jouw beginpost op neer. Niet mijn antwoord daarop.
#289 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit sarcasme of de zoveelste vlucht van een nep-linkse die nazi-taal gebruikt op een politiek forum?
#291 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer alvast deze techniek, prima filmpje voor U: Pepper Spray illegal, use "The Force" instead: Finnish Police releases absurd Rape Defense Video https://youtu.be/J6kjvWKuVkE |
|
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Documentaire Junge Freiheit Verlag: De grote leugen deeltje II
JF-TV: Die Flüchtlingslüge (2) https://www.youtube.com/watch?v=8mUfpq_ERfU Mijn excuses: in verkeerde topic gepost, wegens gerelateerd aan laat ik het toch staan zb Laatst gewijzigd door zonbron : 8 februari 2016 om 12:23. |
![]() |
![]() |
#295 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet humanitair opgelost worden alvorens de geschiedenis zich herhaalt. Om te beginnen kunnen we ze nogmaals diezelfde afgewezen zakjes met hulp aanbieden welken bij hun aankomst vriendelijk ter beschikking gesteld werden door applaudiserende welkomgutmenschen met vlaggetjes en ballonetjes, maar deze maal dan bij hun definitief vertrek terug naar de shariapatria of vluchtelingenkampen waar ze met kaartspel en het inzicht van de Quran rustig en al biddende het einde van de oorlog kunnen afwachten. Wat de nood aan luxe betreft; om hier te geraken zijn ze bereid om in eender wat te kruipen dat zich voortbeweegt. Dus als we een beetje beter dan dat doen is dat ruim voldoende. Waarom zouden we medelijden hebben met bronstige stoere Akhbarkerels die vrouw(en), kinderen en familie achterlaten in oorlogsgebied, of zelfs erger? Dank U. Opmerking: ipv economische 'vluchtelingen' gebruik ik liever de term illegalen, dat omschrijft het beter en dekt de lading Laatst gewijzigd door zonbron : 8 februari 2016 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
#297 |
Schepen
|
![]() zonde,geen nieuwe gaskamers........met een kleine renovatie heb je Auschwitz-Birkenau, Sobibór, Treblinka, Majdanek, Belzec en Chełmno zo weer in bedrijf
|
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
|