![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kleuterjuf van mij ? Ik herinner me niet dat je destijds zou hebben beweerd dat het de bedelaars zijn die de slimmeriken zijn ? Maar ik zal het eens vragen aan mijn buurman zijn loebas zo zijn we zeker. De groeten aan uw gekke vriend en aan die dutskes van ouders.......wat een miserie... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 september 2016 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk reageer je niet, gewoon omdat je geen antwoord kunt geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk; ik heb niets tegen u, maar ge moet wel iets of wat kwaliteit leggen in uw antwoorden, ok? Als ge al schrijft dat honden 100 000 jaar geleden werden gedomesticeerd ...sorry, maar ik haak af... ge kunt dat googlen, ge weet dat toch hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 september 2016 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
|
![]() Ik raad iedereen aan deze video eens te bekijken, voor ze een oordeel gaan vellen. Dit is de bloederige realiteit, die graag onder de mat geschoven wordt:
https://www.youtube.com/watch?v=InLe...has_verified=1 Ja, het is geen mooi zicht. Nog steeds geen bezwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het eerste gedomesticeerde dier was de hond. Er zijn genetische aanwijzingen dat honden reeds meer dan 100.000 jaar geleden werden gedomesticeerd.[1] Dit kan betwist worden, maar er zijn alleszins grafresten gevonden van honden die dateren van zo'n 14.000 jaar geleden.[2] Ok, het kan betwist worden maar zo stom lijkt het me ook niet. Laat ons zeggen dat de eerste zoogdieren ontstonden 210 miljoen jaar geleden (ook van wikipedia), dan spreken we over een fractie van de totale tijdspannen van het bestaan van zoogdieren (0,05%). Is het dan belangrijk indien het 0,05 % is of 0,01% of 0,001% is? Ik denk het niet. Het is wel belangrijk indien men een argument wenst te vinden om toch maar op bepaalde vragen niet te moeten antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar denk jij nu echt dat wij u geloven dat het euh, 'properder' is met een kapstok in een steegje?? Post daar anders eens een filmke van ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we perfect begrijpen wat Geertvdb bedoelt en waar hij naartoe wilt maar dit boeit me helemaal niet. Het intrigeert me meer waar hij niet naartoe wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt, vanuit het standpunt van genen bekeken, de mens als drager zo speciaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet wel toegeven dat mijn opleiding als antropoloog misschien mij overgevoelig maakt voor dommigheden in mijn interesseveld, maar geen enkel bewijs is er gevonden voor domesticatie van honden in de vindplaatsen van de homo Sapiens voor 15 000 jaar geleden. Wat overeenkomt met de genetische analye van 1 van de oudst gevonden hond DNA resten in Engeland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar uw opvatting dat de mens een speciale plaats in de dierenwereld heeft is gewoon niet waar. U bent een antropocentrist die het zelfs niet eens wil toegeven |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Antropocentrisme is het exceptionalistische idee dat de mens het middelpunt van het bestaan is. Indien dit de definitie is van Antropocentrisme dan deel ik die overtuiging totaal niet. Er is een verschil tussen te stellen dat de mens een speciale plaats heeft in de dierenwereld en te stellen dat het het middelpunt van het bestaan is. Eender welke vorm van relativeren lijkt jou vreemd te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu blijven die ouders alleen achter met hun verdriet. Een echte schande. En het was op de koop toe hun enig kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet meer of minder dan een uitdrukking van plezier of geluk van die hond.....Een hond kwispelt wel voor allerhande redenen met zijn staart. OOk als hij een ander hondje graag mag......En hond toont ook al eens zijn tanden om allerhande redenen...... Zelf zie ik daar weinig geniaals in. ![]() Ik denk dat het lezen van een boek van Midas Dekkers in dat opzicht wel zinvoller zal zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 september 2016 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Europees Commissaris
|
![]() Als gen bijvoorbeeld zou ik me liever in de mens nestelen want dan is de kans groter dat ik mijn territorium kan uitbreiden. De mens zou ooit wel eens kolonies in de ruimte kunnen bouwen en reizen naar andere planeten. Als ander dier ben je dan afhankelijk van wat de mens meeneemt. Dit zou een kwispelende hond kunnen zijn maar het zou ook een konijn kunnen zijn omdat dit meer geschikt is voor de consumptie. Al bij als moet men zuinig zijn van wat men meeneemt in de ruimte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Citaat:
Maar nu ben ik dus een fervente tegenstander van drugs. Dus zijn lijden is al bij al misschien toch niet voor niets geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
|
![]() Citaat:
Ge moet ook niet te veel opzoeken op wiki,; daar staat veel onzin op. Citaat:
De argumentatie is exact hetzelfde. Op dit forum zijn er enkele racisten die claimen dat zwarten dommer zijn dan blanken. Hetzelfde argument dat u gebruikt. Ik kan u de threads geven. |
||
![]() |
![]() |