![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tiens, da's grappig, ik dacht net hetzelfde, maar dan wel over degenen die bij elke mening die niet de hunne is op hun achterste poten staan om vervolgens verontwaardigd in hun pen te kruipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik dat nieuws zie van mannen lingerie glimlach ik eens en trek de schouders op. Er moeten er van alle soorten zijn. Maar nee Francken moet als twitter en facebook verslaafde daar zijn mening over geven. Hij moet zijn hongere kiekens hun portie geven. Zoals men in het Frans zegt "personne n'est dupe". De boodschap achter de gratuite "mening" van Francken is, homoseksuelen zijn abnormaal en passen niet in de pure maatschappij die wij zuiveren verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het daarom dat de paus ze naar de psychiater wil sturen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trucs van de foor, iedereen heeft het begrepen. Hij zal eens in privé van De Wever onder zijn kloten hebben gekregen dat jeanetten ook een belangrijk kiespubliek zijn. Maar Francken kan zijn wafel niet houden op sociale sites. Zijn plat populisme scoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reclame van het lingeriemerk haalt zelf aan, dat er vrouwen zijn met fantasieën over hun man in lingerie. De homoseksuelen zijn er door de Franckenbashers bijgehaald (waarmee ze eigenlijk hun denken in stereotypen blootleggen). Francken hekelde eigenlijk het bejubelen van identiteitscrises en het afwijzen van mannelijkheid.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu we het toch over 'duistere kantjes' hebben, was u niet diegene die van Laurent de Gouvenot per sé een Vlaming wilde maken? zie: https://forum.politics.be/showthread.php?t=244882 ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn afkeer voor de islam (mijn 'islamofobie') is juist ingegeven door het erg conservatieve karakter van die islam, die in onze samenleving zelfs veeleer als 'reactionair' kan & mag worden beschouwd. Verder ben ik van mening dat 'de moslims' zélf de eerste slachtoffers zijn van hun islam. Voor homoseksuelen was ik al tolerant lang voor die islam hier voor problemen kwam zorgen. Ik woonde destijds in West-Vlaanderen, op het platteland, niet ver van Brugge. Dat was toen een 'bastion van conservatisme', en dus ook van homo-haat (die ik trouwens nooit heb kunnen begrijpen). Dierenwelzijn ging mij al ter harte nog voor ik de puberteit had bereikt. Dat is zo mogelijk nog langer geleden. Dat ik wat die 'afkeer' voor de islam betreft dezer dagen eerder bondgenoten vind onder mijn 'conservatieve' landgenoten, blijft me verbazen, én verontrusten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Homofoob geweld door extreem-rechtse niet-moslims: daarvan heb ik nooit gezegd dat het niet bestaat, wel dat het heel zeldzaam is. Wanneer je je toevlucht moet nemen tot voorbeelden uit Rusland, of voorvallen van jaren geleden uit een buurland met een 6x grotere bevolking: daarmee illustreer je aleen maar hoe zeldzaam het is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() ik heb er een drietal in mijn vriendenkring, had een Marokkaanse kuisvrouw waar ik geregeld tijd voor nam om samen thee te drinken en ook drie jonge allochtone holebi's die ik via een homo vriend van me ken.
en ja, zij bevestigen idd dat gaybashing geen uitsluitend allochtonen probleem is (toch zeker de verbale agressie niet) ... maar twee van hen hebben al wel gebroken met de familie en eentje zit nog in de kast voor thuis... sta me toe dat schrijnend te vinden. Laatst gewijzigd door Anna List : 29 augustus 2018 om 07:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik denk dat Theo zeker als m op verlof is en mogelijk te veel gezopen heeft of andere middelen gebruikte (waarom pas je anders een tweet 11 keer aan?) beter zijn GSM zou wegleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |