Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2018, 20:09   #281
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Francken is een provocatieve aandachtshoer die past in het huidige Twitter en Facebook tijdperk.
Tiens, da's grappig, ik dacht net hetzelfde, maar dan wel over degenen die bij elke mening die niet de hunne is op hun achterste poten staan om vervolgens verontwaardigd in hun pen te kruipen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 20:31   #282
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Tiens, da's grappig, ik dacht net hetzelfde, maar dan wel over degenen die bij elke mening die niet de hunne is op hun achterste poten staan om vervolgens verontwaardigd in hun pen te kruipen.
Dit forum is juist voor mij een tijdverdrijf s' avonds als ik moe ben. Ik heb geen problemen met andere meningen. Er zijn andere dingen in het leven om op zijn achterste poten te gaan staan of verontwaardigd te zijn. Tenzij die meningen een beperking zijn voor wat ik beschouw als fundamentele vrijheid van het individu die moet rekening houden met andere meningen.

Als ik dat nieuws zie van mannen lingerie glimlach ik eens en trek de schouders op. Er moeten er van alle soorten zijn.

Maar nee Francken moet als twitter en facebook verslaafde daar zijn mening over geven. Hij moet zijn hongere kiekens hun portie geven.

Zoals men in het Frans zegt "personne n'est dupe". De boodschap achter de gratuite "mening" van Francken is, homoseksuelen zijn abnormaal en passen niet in de pure maatschappij die wij zuiveren verdedigen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 20:34   #283
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals men in het Frans zegt "personne n'est dupe". De boodschap achter de gratuite "mening" van Francken is, homoseksuelen zijn abnormaal en passen niet in de pure maatschappij die wij zuiveren verdedigen.
Is het daarom dat de paus ze naar de psychiater wil sturen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 20:37   #284
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Is het daarom dat de paus ze naar de psychiater wil sturen?
nen abnormalen die zegt dat abnormalen naar de psychiater moet? Is iedereen nu zot geworden!!!!
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 20:39   #285
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit forum is juist voor mij een tijdverdrijf s' avonds als ik moe ben. Ik heb geen problemen met andere meningen. Er zijn andere dingen in het leven om op zijn achterste poten te gaan staan of verontwaardigd te zijn. Tenzij die meningen een beperking zijn voor wat ik beschouw als fundamentele vrijheid van het individu die moet rekening houden met andere meningen.

Als ik dat nieuws zie van mannen lingerie glimlach ik eens en trek de schouders op. Er moeten er van alle soorten zijn.

Maar nee Francken moet als twitter en facebook verslaafde daar zijn mening over geven. Hij moet zijn hongere kiekens hun portie geven.

heeft Francken NOOIT beweerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 20:43   #286
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Trucs van de foor, iedereen heeft het begrepen. Hij zal eens in privé van De Wever onder zijn kloten hebben gekregen dat jeanetten ook een belangrijk kiespubliek zijn. Maar Francken kan zijn wafel niet houden op sociale sites. Zijn plat populisme scoort.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 20:44   #287
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

- lol -
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 20:47   #288
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De boodschap achter de gratuite "mening" van Francken is, homoseksuelen zijn abnormaal en passen niet in de pure maatschappij die wij zuiveren verdedigen.
Zever in pakskes.

Je mag uiteraard altijd het tegendeel aantonen.

Veel succes.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 21:52   #289
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De reclame van het lingeriemerk haalt zelf aan, dat er vrouwen zijn met fantasieën over hun man in lingerie. De homoseksuelen zijn er door de Franckenbashers bijgehaald (waarmee ze eigenlijk hun denken in stereotypen blootleggen). Francken hekelde eigenlijk het bejubelen van identiteitscrises en het afwijzen van mannelijkheid.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 22:00   #290
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
T.F. is een ontheemde VB’er denk ik soms. Die heeft een duister kantje denk ik soms.

Nu we het toch over 'duistere kantjes' hebben, was u niet diegene die van Laurent de Gouvenot per sé een Vlaming wilde maken?

zie: https://forum.politics.be/showthread.php?t=244882

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 22:20   #291
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Er lijkt me zo’n opvallende tolerantie van conservatieven voor lgbt e.d., net voor die aspecten waar er duidelijk intolerantie is bij moslims. Het is een soort van tegenpool vormen tegen intolerante islam (waarvoor de conservatieve afkeer net iets groter is). De aandacht voor dierenwelzijn (onverdoofd slachten?) vind ik ook zo’n voorbeeld. Ik betwijfel of vele conservatieven zo wakker liggen van die arme schapen, ware het niet dat het moslims zijn (en niet allochtonen) die ze slachten.

Ma bon, eigenlijk is dat goed he; beetje tolerantie kweken die er anders miss nooit zou geweest zijn. Alleen lijkt die tolerantie soms wat geforceerd en valt men soms uit de toon, zoals Theo nu
U mag altijd proberen van mij een 'conservatief' te maken, hoor.

Mijn afkeer voor de islam (mijn 'islamofobie') is juist ingegeven door het erg conservatieve karakter van die islam, die in onze samenleving zelfs veeleer als 'reactionair' kan & mag worden beschouwd. Verder ben ik van mening dat 'de moslims' zélf de eerste slachtoffers zijn van hun islam.

Voor homoseksuelen was ik al tolerant lang voor die islam hier voor problemen kwam zorgen. Ik woonde destijds in West-Vlaanderen, op het platteland, niet ver van Brugge. Dat was toen een 'bastion van conservatisme', en dus ook van homo-haat (die ik trouwens nooit heb kunnen begrijpen).

Dierenwelzijn ging mij al ter harte nog voor ik de puberteit had bereikt.
Dat is zo mogelijk nog langer geleden.

Dat ik wat die 'afkeer' voor de islam betreft dezer dagen eerder bondgenoten vind onder mijn 'conservatieve' landgenoten, blijft me verbazen, én verontrusten.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 22:42   #292
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
U mag altijd proberen van mij een 'conservatief' te maken, hoor.

Mijn afkeer voor de islam (mijn 'islamofobie') is juist ingegeven door het erg conservatieve karakter van die islam, die in onze samenleving zelfs veeleer als 'reactionair' kan & mag worden beschouwd. Verder ben ik van mening dat 'de moslims' zélf de eerste slachtoffers zijn van hun islam.

Voor homoseksuelen was ik al tolerant lang voor die islam hier voor problemen kwam zorgen. Ik woonde destijds in West-Vlaanderen, op het platteland, niet ver van Brugge. Dat was toen een 'bastion van conservatisme', en dus ook van homo-haat (die ik trouwens nooit heb kunnen begrijpen).

Dierenwelzijn ging mij al ter harte nog voor ik de puberteit had bereikt.
Dat is zo mogelijk nog langer geleden.

Dat ik wat die 'afkeer' voor de islam betreft dezer dagen eerder bondgenoten vind onder mijn 'conservatieve' landgenoten, blijft me verbazen, én verontrusten.
Mij niet hoor, 'les extremes se touchent'
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 23:17   #293
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mij niet hoor, 'les extremes se touchent'
Relevantie: K&K

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 06:29   #294
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Jamma, vanderzapig vraagt me voorbeelden van extreem rechts homofoob geweld, want hij lijkt te suggereren dat dat niet bestaat.
Over extreem-rechts homofoob geweld kunnen we elke week lezen in de krant: holebi's die worden in elkaar geslagen door moslims. In ons land.

Homofoob geweld door extreem-rechtse niet-moslims: daarvan heb ik nooit gezegd dat het niet bestaat, wel dat het heel zeldzaam is.

Wanneer je je toevlucht moet nemen tot voorbeelden uit Rusland, of voorvallen van jaren geleden uit een buurland met een 6x grotere bevolking: daarmee illustreer je aleen maar hoe zeldzaam het is.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 06:44   #295
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Over extreem-rechts homofoob geweld kunnen we elke week lezen in de krant: holebi's die worden in elkaar geslagen door moslims. In ons land.

Homofoob geweld door extreem-rechtse niet-moslims: daarvan heb ik nooit gezegd dat het niet bestaat, wel dat het heel zeldzaam is.

Wanneer je je toevlucht moet nemen tot voorbeelden uit Rusland, of voorvallen van jaren geleden uit een buurland met een 6x grotere bevolking: daarmee illustreer je aleen maar hoe zeldzaam het is.
Neemt niet weg dat verbaal geweld even erg kan zijn en daar gaat het in deze topic om. Theo had zijn mond moeten houden ipv zich wederom als een lompe boer te gedragen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 06:56   #296
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Neemt niet weg dat verbaal geweld even erg kan zijn en daar gaat het in deze topic om. Theo had zijn mond moeten houden ipv zich wederom als een lompe boer te gedragen.
Al wakker ??

Je moet toch niet gaan solliciteren zeker ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 07:01   #297
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Al wakker ??

Al op jacht ?

Niks beters te doen ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 07:03   #298
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En met hoeveel Moslims heb jij al gepraat?
ik heb er een drietal in mijn vriendenkring, had een Marokkaanse kuisvrouw waar ik geregeld tijd voor nam om samen thee te drinken en ook drie jonge allochtone holebi's die ik via een homo vriend van me ken.

en ja, zij bevestigen idd dat gaybashing geen uitsluitend allochtonen probleem is (toch zeker de verbale agressie niet) ... maar twee van hen hebben al wel gebroken met de familie en eentje zit nog in de kast voor thuis...

sta me toe dat schrijnend te vinden.

Laatst gewijzigd door Anna List : 29 augustus 2018 om 07:03.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 07:08   #299
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
goeiemorgen !!

ik denk dat Theo zeker als m op verlof is en mogelijk te veel gezopen heeft of andere middelen gebruikte (waarom pas je anders een tweet 11 keer aan?) beter zijn GSM zou wegleggen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2018, 07:08   #300
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Al wakker ??

misschien een hongertje?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be