![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, die andere 2 zijn niet moskou.
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb het facebook bericht van Francken nog eens nagelezen, en hij zegt totaal niets opzienbarends.
Wie van dergelijke banale meningen al last heeft, moet toch eens dringend leren relativeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ma bon, eigenlijk is dat goed he; beetje tollerantie kweken die er anders miss nooit zou heweest zijn. Alleen lijkt die tollerantie soms wat geforceerd en valt men soms uit de toon, zoals Theo nu
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af hoe men aan termen als homofobie en islamofobie komt. Walging is vermoedelijk een afgeleide van angst maar toch. Ik heb een hekel aan elke religie, walg van elke religieus exhibitionisme en angst heeft daar weinig of niets mee te maken. Angst is wat me naar religie dreef, toen ik daar niets vond dat die angst kon doen verdwijnen, maw toen bleek dat ik niet kon geloven, kreeg ik andere gevoelens dan verwachting en hoop : afgunst, nijd, haat. Als er al angst komt bij kijken dan gaat het vooral over het feit dat onze overheid ons ontwapend heeft en aan de kant van de religieuzen staat. Is het u ook al opgevallen dat de 'diepst'gelovigen allemaal op kap van de zoekenden leven ?
Ik kan me voorstellen dat bij 'homofoben' ook veelal sprake is van walging dan van angst. Ik heb een paar keer mannen tong gedraaid om te zien hoeveel % ik homoseksueel zou kunnen zijn en het moet behoorlijk laag zijn want ik was dronken en voelde me totaal niet opgewonden worden, integendeel, ik voelde weerzin en walging. Nu, ik overwin die gevoelens met mijn verstand en gun mensen wiens % homofilie de andere kant uitslaat het hunne en loop ook met een regenboogpin rond, weliswaar meer om onverdraagzamen te pesten dan uit sympathie met het hele holebiqutraflu-gedoe. (Geregeld in de seefhoek en nog nooit last gehad). In deze zoveelste heisa zie ik ook een verschuiving in onze samenleving van een schuldcultuur naar een schaamtecultuur. Die wordt geïmporteerd uit het zuiden en kan in het brein van de mens in scans en in het dna worden terug gevonden. Bij Europeanen lezen dna en scans meer de schuldcultuur, bij migranten de schaamtecultuur. En zo word onze vrijheid van meningsuiting ook weer eens extra ferm beknopt. Francken heeft niets tegen de wet gezegd en toch wordt hij aan de schandpaal genageld, men eist zijn ontslag, hij moet zich excuseren, ... Links heeft de schaamtecultuur al helemaal in zich opgenomen ten nadele van de schuldcultuur. Dit gaat niet alleen effect hebben op de vrije meningsuiting maar langzaam aan ook op ons economisch bestel. In het kort. Zowel het dragen van lingerie door mannen als de reactie van Francken kan me geen zak schelen. De reactie op de reactie echter ...
![]() |
#265 |
Minister
|
![]() Haha, volgend geheim wapen in James Bond film: sexy lengerie……………..dodelijke 007 string
![]() Haha, aerodynamisch Supersnel Verstappen slipje………….. ![]() De "duizend volt" boxerslib van Elon Musk patent van Tesla….. ![]() EN >>> de altijd proper van Mr. Proper ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 augustus 2018 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Moslimvader over zijn (vermoorde) homoseksuele zoon. "C'était quelqu'un qui réfléchissait, qui était responsable de son travail, responsable de ses parents, de sa famille, il adorait les neveux, les nièces, c'était le fils intègre." https://www.rtbf.be/info/regions/det...ume?id=8463966
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De homohaat van islamieten moet en zal, koste wat het kost, gerelativeerd en geminimaliseerd worden !!!
![]() ![]()
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessante redenering...
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() steek je kop maar verder in t zand. babbel jij wel met die moslima die uw bureau komt kuisen op t werk eigenlijk? Laatst gewijzigd door Anna List : 28 augustus 2018 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je me toestaat die vraag te stellen : is het vanuit die walging, die radeloosheid, dat je de toch wel extreme keuze hebt gemaakt om een date met een geïmporteerd obees koreaantje met een pukkel op het voorhoofd en een historiek van sociale disfuncties , syndroom van Munchausen + hypochondrie tot in het kwadraat aan te gaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want toch bizar hé: het gaat om de eerste als dusdanig erkende homofobe moord in België, en toevallig is het slachtoffer moslims. Beter, de vader is niet alleen een zelf een Moslim, maar hij is dan nog Moslimleerar. Je zit er dus boenk op. Ik ben toch een onwaarschijnlijk gelukzak, hé, om zomaar op die uitzondering te vallen die regel niet bevestigt. Voor het overige wordt er nergens ontkent dat homophobie bij de Moslims misschien wel degelijk de regel is, maar weer eens is enige nuancering dan wel vereist om dat in te zien. Maar ik begrijp het ook wel, hoor, jij (niet alleen) beweert iets anders, namelijk dat er géén uitzonderingen bestaan, en wanneer dan het tegendeel bewezen worden, kan je niet anders doen dan kwaad worden. Ik leef mee.
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eerder het omgekeerde: de homohaat van islamieten moet en zal, kost wat kost, gemaximaliseerd en tot het uiterste veralgemeend worden. Dood aan de islamieten!
![]() |
#273 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De persoonlijke reactie van Francken op de verschillende lingerie accessoires soorten pasten wellicht niet tussen zijn andere reacties die linken aan zijn functie.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Moslima's, die werken op "normale" posten.
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En met hoeveel Moslims heb jij al gepraat?
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eddie Murphy wordt voor tiende keer vader…. Zou die ook sexy lingerie hebben? ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francken is een provocatieve aandachtshoer die past in het huidige Twitter en Facebook tijdperk. Wie zich kan optrekken aan zulk plat populisme voor mij niet gelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |