![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Amen!
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Herhaling maandag 8 oktober om 23u55 http://multiblog.vrt.be/dewegnaarmekka/deze-week/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hou uw onnozele zever maar voor u, ik kan hieruit enkel besluiten dat u intellectueel enkel bij machte bent alles te ridiculiseren wat u tot een debat dwingt waarin u door de feiten gedwongen zou kunnen worden uw ongelijk toe te geven. Belachelijk. Start misschien uw eigen forum op, 'Waarom ik gelijk heb en al de rest niet' en praat wat tegen uzelf. Een verstandig gesprek over feiten en waarheden is blijkbaar te hoog gegrepen voor u. Jammer dat het contrast met uw taalgebruik en de algemene zweem van intelligentie waarmee u zichzelf tracht te omringen zo groot is. Jammer. Voor u dan toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is er nog een tweede mogelijk, maar die zou erop neerkomen dat je me louter uit kwade wil zaken toeschrijft die ik nooit gezegd heb. Aangezien ik van nature een positieve ingesteldheid heb, ga ik er van uit dat je bedoelingen niet kwaadwillig zijn en dan kom ik vanzelf weer bij de eerste conclusie uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als iemand stelt dat er geen gelijkheid is tussen de sexen in de Arabische wereld en u beweert dat die een eind weg leutert, en ik geef een voorbeeld van die ongelijkheid, dan heb ik uw stelling niet goed gelezen. Als u iemand op een foto een slons, sloerie of whatever noemt, dan hebt u dat niet gedaan. Wij hebben dat verkeerd gelezen. Hey, whatever. Veel plezier in uw wereldje. Maar hou uw kleinerende uitlatingen voor u, en laat de mensen praten die naar argumenten willen luisteren, en er ook zelf kunnen formuleren anders dan 'ik heb dat niet gezegd.' of 'ge begrijpt mij verkeerd'. Liberalist had me ook verkeerd begrepen, maar ik heb me dan ook verduidelijkt. Ik kan dus even goed veronderstellen dat u dat uit kwade wil niet doet en me dan maar gemakshalve een gebrek toedicht dat ik niet vertoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() geen aandacht aan schenken.
trol Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 oktober 2007 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed om weten, bedankt voor de inlichting. Zal ik vanaf nu dus geen aandacht meer schenken aan je posts. Trol dus gerust verder.
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het masker valt af: en er achter vinden wij enkel een grote leegte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?...poster&t=84307
![]() |
![]() |
#299 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo oorverdovend is de stilte niet. Hier in de vrije wereld zijn er namelijk een aantal mensen die dit soort beestachtigheden publiekelijk onderschrijven, op webfora bijvoorbeeld. Neem maar eens een aantal threads over homo's door.
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |